Jamey krabt en likt nog steeds regelmatig. Nou weet ik niet wat normaal is (en of dit dus normaal is) maar ik maak me er toch wel wat zorgen om. Ik controleer regelmatig haar huid waar ze krabt, maar die is gewoon rustig, niet rood, geen bultjes of andere bijzondere dingen (en dat herken ik snel, heb zelf exzeem). Ik borstel zo goed als nooit, alleen als het krabben echt te erg wordt en dan lijkt het wel even te helpen. Het is dan meer haar eruit halen dan klitten, aangezien ze tot nu toe eigenlijk nog nooit klitten heeft gehad...
Ze krabt toch wel een aantal keer per dag (waar ik haar dmv in mn vingers knippen meestal wel mee kan laten ophouden), en likken gebeurt ook regelmatig (maar vooral buikje, omgeving tepels en de rest

), daar kan ik haar op dezelfde manier mee laten ophouden (ik vind dat geluid vreselijk).
Kan ik beter juist laten uitkrabben/likken? Moet ik vaker borstelen (doe het zo min mogelijk, omdat ik verharen ed niet wil aanmoedigen), wassen (nog steeds niet gedaan), maak ik me weer eens druk om niets *doe ik anders noooooooit*?