Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
een fijne kerst bezorgen Voor de verandering mag Alano weer naar de DA nadat we van de week eens met een kat moesten. Hij heeft al een tijdje een wratje precies op zijn ooglid en dit schuift dus over zijn oogbol. Hij wordt ook langzaam groter en ik wilde het nog even aankijken maar nu zag ik ineens dat er onder het wratje dus ja hoe zeg je dat in zijn ooglid dus niet zoals het wratje erop maar erin een bult zit bijna zo groot als een knikker
Dus we gaan morgen maar ff bellen voor een afspraak.....
Waarom kan die wrat niet gewoon op zijn buik groeien of zo
Wat een waardeloze plaats voor een wratje zeg, nou succes
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het bultje was gelukkig nietveel bijzonders, het wratje gaat weggehaald worden maar dat had ik wel gedacht want die gaat over zijn oogbol heen en weer en dat is geen prettig gevoel natuurlijk.
Brigitte schreef:Het bultje was gelukkig nietveel bijzonders, het wratje gaat weggehaald worden maar dat had ik wel gedacht want die gaat over zijn oogbol heen en weer en dat is geen prettig gevoel natuurlijk.
Goed zo, geen enge dingen dus
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Brigitte schreef:Het bultje was gelukkig nietveel bijzonders, het wratje gaat weggehaald worden maar dat had ik wel gedacht want die gaat over zijn oogbol heen en weer en dat is geen prettig gevoel natuurlijk.
Wordt het na de operatie wel in een laboratorium geanalyseerd?
Wordt het na de operatie wel in een laboratorium geanalyseerd?
Brigitte schreef:Helaas zijn er 2 bulten bij gekomen en geen idee waarvan. Drie Januari gaat Alano onder het mes en gaat alles weg gesneden worden
Shit Brigitte, laat je het nu wel onderzoeken? Sterkte..............
Ik ga even overleggen wat de dierenarts vindt, ik ga altijd uit vanuit wat hij zegt normaal gesproken doe ik het niet (meer) zo snel. We hebben het bij Magic een paar keer laten doen en dat bleek eerst 2 keer goedaardig en daarna weer niet