Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
caro. schreef:Puchu is ook een echte sloper, ik had dus niet het probleem van een volwassen hond die al het speelgoed stuk maakt, maar van een pup die alles stuk krijgt
De Wubbakong heeft het hier overleefd, dus dat is volgens mij een goed idee.
dit schreef carolien dus vandaar mijn vraag hoe sterk zo'n ding is
ik heb er gister een in mijn hand gehad (een grote) en we hadden het over alternatief speelgoed (colafles, oude handdoek) en ik schat dit wubba kong ding in op maximaal 10 minuten bij mij thuis
maar aan de andere kant is puchu ook wel respect waardig volgens mij wat slopen betreft...
ik vond het ding in ieder geval niet sterk aanvoelen
Het is het eerste speeltje dat Charly langer dan een dag overleefd!
Op de Winner gekocht en hij doet het nog steeds.. zelfs de piep zit er in dus dat is heel wat. Ik ben dus tevreden
Ik haal er straks een paar en we zullen zien. Als het Dapper overleeft is het sterk Denk dat het Sam en Lola dan ook wel overleeft maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Straks is de test
MARC_S schreef:Ik haal er straks een paar en we zullen zien. Als het Dapper overleeft is het sterk Denk dat het Sam en Lola dan ook wel overleeft maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Straks is de test
Wel de echte dan kopen he? Die zijn zo rond de euro 15,00 (afhankelijk van de maat)
Je hebt ook neppers, meestal van zachte stof, maar dat is niks dus.
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
MARC_S schreef:Ik haal er straks een paar en we zullen zien. Als het Dapper overleeft is het sterk Denk dat het Sam en Lola dan ook wel overleeft maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Straks is de test
Wel de echte dan kopen he? Die zijn zo rond de euro 15,00 (afhankelijk van de maat)
Tuurlijk de echte, ik meen die hier gezien te hebben voor 5 euro Hadden de letters van de echte kong en dezelfde verpakking
Tuurlijk de echte, ik meen die hier gezien te hebben voor 5 euro Hadden de letters van de echte kong en dezelfde verpakking
daar kan je dan wel een handeltje in beginnen
A good dog never dies...
Joy heeft/had die ook, deze heeft maar een paar dagen geleefd.
Nu heb ik de piepbal in een lange kniekous gedaan met allemaal knopen erin, en een plezier dat ze ervan heeft En een sok is goedkoper dan al die speeltjes.
Zenda schreef:Joy heeft/had die ook, deze heeft maar een paar dagen geleefd.
Nu heb ik de piepbal in een lange kniekous gedaan met allemaal knopen erin, en een plezier dat ze ervan heeft En een sok is goedkoper dan al die speeltjes.
Alleen is een sokje hier zo opgegeten :N:
A good dog never dies...
ik wacht je test even af.
sam en lot hebben ze nog niet gehad. ik heb hem bij de aussie van een cursist van mij gezien
Alleen is een sokje hier zo opgegeten :N:
Joy sloopt ook van alles behalve d'r zwarte kong en de sok, met haar sok doet ze wel een half jaar.
effe off topic
dat is wel een hele lange kniekous, van de Daltons geweest??
de grote leeft 5 minuten terwijl de puppywubby al een paar maanden meegaat . Maar om de een of andere reden is hij daar heel voorzichtig mee en raakt hij er niet van in sloopmodus...
De Wubba is meer bedoeld om mee te apporteren, niet echt om gewoon als speeltje te geven.
Volgens mij verschilt het per hond behoorlijk hoe lang de wubba meegaat. Bij sommige 'sloophonden' blijft ie heel en bij anderen gaat ie niet lang mee...
Maar als je hem gebruikt voor het doel waar ie voor is, apporteerspelletjes, zal ie het langst mee gaan.