Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoeveel kopjes is 125 gram?
Moderator: moderatorteam
-
doorzettertje
- Vaste gebruiker
hoeveel kopjes is 125 gram?
weet iemand het hier?
normaal heb ik altijd vers vlees van energique en nu uiterste noodzaak ander voer van Pedigree
normaal heb ik altijd vers vlees van energique en nu uiterste noodzaak ander voer van Pedigree
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Anthraciet
- Actief
Hangt er vanaf wat je in het kopje doet en hoe groot het kopje is
Een kopje veren weegt een stuk minder als een kopje lood
Ik denk dat wegen veel makkelijker is, maar zou bij brokken inschatten dat een gemiddeld kopje al ongeveer als 125 gram is.
Maar zoals gezegd hangt het af van het formaat kopje en de zwaarte van de brokken.
Een kopje veren weegt een stuk minder als een kopje lood
Ik denk dat wegen veel makkelijker is, maar zou bij brokken inschatten dat een gemiddeld kopje al ongeveer als 125 gram is.
Maar zoals gezegd hangt het af van het formaat kopje en de zwaarte van de brokken.
- Youp
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Beetje schatten lukt toch wel. Het is viermaal een pakje shag
Als je een zak chips in huis hebt, die weegt 200 gram, dan heb je een maatstaf voor het gewicht., zo nauw komt het niet voor even. Meestal staat er trouwens teveel op het pak.
Als het nog eens voorkomt: ik vind het veel handiger voor die ene dag dan wat van ons eten te geven., bijvoorbeeld wat kipfilet met rijst of een stuk vis uit de vriezer, dat soort dingen, ik neem aan dat je altijd wel wat hebt liggen. Past ook beter bij de energique dan die Pedigree.
Anne
Als het nog eens voorkomt: ik vind het veel handiger voor die ene dag dan wat van ons eten te geven., bijvoorbeeld wat kipfilet met rijst of een stuk vis uit de vriezer, dat soort dingen, ik neem aan dat je altijd wel wat hebt liggen. Past ook beter bij de energique dan die Pedigree.
Anne
-
doorzettertje
- Vaste gebruiker
-
Tinker
Re: hoeveel kopjes is 125 gram?
Ik vind het op zich al apart dat als je voor vers voeren bent,dat je dan met een pak Pedigree thuis komt.doorzettertje schreef:weet iemand het hier?
-
doorzettertje
- Vaste gebruiker
Re: hoeveel kopjes is 125 gram?
nee was al drie winkels af gegaan, en waar ik het altijd koop stond alles vast ivm de kerst inkopers.Tinker schreef:Ik vind het op zich al apart dat als je voor vers voeren bent,dat je dan met een pak Pedigree thuis komt.doorzettertje schreef:weet iemand het hier?
normaal heb ik altijd vers vlees van energique en nu uiterste noodzaak ander voer van PedigreeWas er nou echt geen beter merk brok te vinden?
![]()