Moosie heeft vandaag gelukkig weer een 'bijna helemaal oude Moosie' dag, en ligt nu heerlijk te kluiven
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EMG en spierbiopt Moos-uitslag p. 26....
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- boemerang
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
We duimen hem gewoon naar je toeMoos schreef:Lief van jullieMet al die duimen zou je toch denken dat de uitslag vandaag gewoon zal komen
![]()
FijnMoosie heeft vandaag gelukkig weer een 'bijna helemaal oude Moosie' dag, en ligt nu heerlijk te kluiven

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
Niet dat ik zo direct weet. Ik weet wel dat er allerlei onderzoeken op zijn bloed zijn gedaan voor allerhande ziektes die met spierklachten te maken hebben.Femia schreef:Ik zit inene te denken nav die spierpijn................
Is hij nagekeken op reuma?
Reuma is een ontsteking van de gewrichten toch?

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Zou reuma niet in eerste instantie te zien moeten zijn aan het bezinksel? en dat is toch één van de eerste testen die ze doen.Moos schreef:Niet dat ik zo direct weet. Ik weet wel dat er allerlei onderzoeken op zijn bloed zijn gedaan voor allerhande ziektes die met spierklachten te maken hebben.Femia schreef:Ik zit inene te denken nav die spierpijn................
Of is het hieraan niet te zien?
- Moos
- Zeer actief
Daar dacht ik ook aan inderdaadCaro. schreef:Zou reuma niet in eerste instantie te zien moeten zijn aan het bezinksel? en dat is toch één van de eerste testen die ze doen.Moos schreef:Niet dat ik zo direct weet. Ik weet wel dat er allerlei onderzoeken op zijn bloed zijn gedaan voor allerhande ziektes die met spierklachten te maken hebben.Femia schreef:Ik zit inene te denken nav die spierpijn................
Of is het hieraan niet te zien?

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Moos
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Huppie, bellen! Straks bel je om tien voor 5, wil hij het lab voor je bellen, gaat het lab om 5 uur dicht. Echt, bellen M'loes. En vragen wanneer hij weer uit spreekuur/afspraak of weet-ik-wat komt zodat je hem kunt spreken. Je hebt voor half 11 vanochtend gebeld en je bent nog niet teruggebeld, het is nu half 5. Dat is niet netjes. En helemaal niet na zo'n tijd van wachten. Al had die pies naar Timboektoe moeten worden gestuurd en weer terug, zelfs dan had je nu al uitslag mogen verwachten. Ook neurologen hebben op een dag voldoende tijd om ergens achteraan te bellen.Moos schreef:Niks nog, maar hij belt ook eigenlijk altijd pas echt laat op de avond terug.Geer schreef:En?
Anders gewoon weer bellen hoor, straks is 'ie weer naar huis!
Tegen vijfen gooi ik er nog een belletje tegenaan; kan nooit kwaad.
- Moos
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo is dat! En als hij vanavond nog niet belt, dan bel je morgenochtend gewoon om te vragen hoe laat je moet bellen om hem te spreken te krijgen. Ze gluren maar in de agenda voor je, dat heb je wel verdiend!Moos schreef:Ik heb al gebeld![]()
![]()
Notitie is weer neergelegd, en ik heb nadrukkelijk gemeld dat zelfs als er niks binnen is ik nu voor het weekend wil weten wanneer dat dan wel komt. Zo![]()
![]()
En desnoods bel ik morgen 8 keer als ik vandaag nog niks hoor
- Moos
- Zeer actief
Nou, laten we van het meest positieve uitgaan, dat hij vanavond nog beltGeer schreef:Zo is dat! En als hij vanavond nog niet belt, dan bel je morgenochtend gewoon om te vragen hoe laat je moet bellen om hem te spreken te krijgen. Ze gluren maar in de agenda voor je, dat heb je wel verdiend!Moos schreef:Ik heb al gebeld![]()
![]()
Notitie is weer neergelegd, en ik heb nadrukkelijk gemeld dat zelfs als er niks binnen is ik nu voor het weekend wil weten wanneer dat dan wel komt. Zo![]()
![]()
En desnoods bel ik morgen 8 keer als ik vandaag nog niks hoor

- Carola Sabic
- Vaste gebruiker
Marloes, je bent veels te lief (zachtaardig).
Het wordt nu ECHT tijd voor een harde aanpak !
Straks is het te laat voor je hondje...het is maar een klein krielkippetje !
En ik ben het met Geert eens..bellen, nog eens bellen en nog eens bellen en desnoods er naar toe rijden en blijven zitten tot je antwoorden krijgt !
En ik ben het met Geert eens..bellen, nog eens bellen en nog eens bellen en desnoods er naar toe rijden en blijven zitten tot je antwoorden krijgt !
Groetjes, Carola
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Reuma is gewoon een verzamelnaam voor tientallen gewrichtsaandoeningen die men voor het gemak dan maar reuma noemtMoos schreef: Reuma is een ontsteking van de gewrichten toch?
Is bij mensen aan te tonen via bloedonderzoek;als er een verdenking van Reumatoide Arthritis is wordt er altijd een Rose/RA-test gedaan die nog weleens vals positief of vals negatief wil uitvallen.Het is een auto-immuunziekte.
Er bestaat ook spierreuma en dat heet volgens mij Fibromyalgie.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Marloes is al flink aan het bellen en doet dus al het mogelijke om informatie te krijgen.Carola Sabic schreef:Marloes, je bent veels te lief (zachtaardig).
Waar niet is, verliest de keizer zijn kroon hoor.
- Moos
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Verdorie zeg. Het wordt nu een beetje onbeschoft vind ik. Ik ben er morgen ook niet, maar misschien dat er iemand is die vroeger voor je kan bellen? Misschien iemand van hier? Inderdaad, straks rol je het weekend weer in.Moos schreef:NeeGeer schreef:Verdorrie, nog niets?![]()
Morgen moet ik naar college een groot deel van de dag, en dat had ik dus ook doorgegeven dat ik daarom vandaag gebeld wilde worden.
Straks is het weer weekend![]()
Maar zodra ik weer thuis ben ga ik maar weer bellen morgen dan
- Moos
- Zeer actief
Nah, dat wordt wel erg vreemd dan denk ik, wel lief bedacht van jeGeer schreef:Verdorie zeg. Het wordt nu een beetje onbeschoft vind ik. Ik ben er morgen ook niet, maar misschien dat er iemand is die vroeger voor je kan bellen? Misschien iemand van hier? Inderdaad, straks rol je het weekend weer in.Moos schreef:NeeGeer schreef:Verdorrie, nog niets?![]()
Morgen moet ik naar college een groot deel van de dag, en dat had ik dus ook doorgegeven dat ik daarom vandaag gebeld wilde worden.
Straks is het weer weekend![]()
Maar zodra ik weer thuis ben ga ik maar weer bellen morgen dan
Ik ben wel een paar uur voor vijf uur thuis, dus dan ga ik zelf weer bellen.

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Het zal een beetje raar overkomen als iemand anders 'de zaken voor Marloes gaat overnemen'
Persoonlijk heb ik mail-kontant met dezelfde neuroloog. Geen haar op mijn hoofd om te vragen of hij aub kontakt wil opnemen met Marloes.
Dat komt toch heel erg raar over?
Alsof Marloes zelf niet in staat is om haar dingen met hem te regelen.
Persoonlijk heb ik mail-kontant met dezelfde neuroloog. Geen haar op mijn hoofd om te vragen of hij aub kontakt wil opnemen met Marloes.
Dat komt toch heel erg raar over?
- Moos
- Zeer actief
Nee, dat zou een hele vreemde situatie worden en doen we dus maar even nietCleo schreef:Het zal een beetje raar overkomen als iemand anders 'de zaken voor Marloes gaat overnemen'
Dat komt toch heel erg raar over?Alsof Marloes zelf niet in staat is om haar dingen met hem te regelen.

-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ja, weet ik het. Ik moet me er niet tegenaan bemoeien, maar ik vind het eigenlijk geen stijl hoe Marloes in onzekerheid wordt gehouden. Al weet je niets, dan nog vind ik dat je de plicht hebt om een dierenbezitter op de hoogte te houden van de stand van zaken, helemaal in zo'n geval waar eigenlijk niet veel duidelijk is, maar een dier wel zienderogen achteruit gaat. Ik word er inderdaad een beetje kwaad om, helemaal omdat ik Marloes aardig vind en ik me heel goed kan voorstellen dat dit voor haar heel vervelend is. Helemaal als je, zoals Marloes, geen haaibaai bent en uitgaat dat mensen jou net zo netjes behandelen als jij hen. Maar Marloes heeft er waarschijnlijk nog minder aan dat wij (ik) haar goedbedoelde tips geven over wanneer ze moet bellen.
- Moos
- Zeer actief
Ik vind al dat meedenken hardstikke lief hoorGeer schreef:Nou ja, weet ik het. Ik moet me er niet tegenaan bemoeien, maar ik vind het eigenlijk geen stijl hoe Marloes in onzekerheid wordt gehouden. Al weet je niets, dan nog vind ik dat je de plicht hebt om een dierenbezitter op de hoogte te houden van de stand van zaken, helemaal in zo'n geval waar eigenlijk niet veel duidelijk is, maar een dier wel zienderogen achteruit gaat. Ik word er inderdaad een beetje kwaad om, helemaal omdat ik Marloes aardig vind en ik me heel goed kan voorstellen dat dit voor haar heel vervelend is. Helemaal als je, zoals Marloes, geen haaibaai bent en uitgaat dat mensen jou net zo netjes behandelen als jij hen. Maar Marloes heeft er waarschijnlijk nog minder aan dat wij (ik) haar goedbedoelde tips geven over wanneer ze moet bellen.
Al vind ik het aanbod om dat te doen hartverwarmend.

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Het idee van Geer vind ik niet eens zo heel raar eigenlijk. Stel je was de hele dag weg, dan kan er toch best iemand anders bellen, uitleggen dat jij verhinderd bent maar dat de spanning toch wel heel erg begint te stijgen nu.
En natuurlijk kun jij prima voor jezelf op komen, daar staat het helemaal los van in mijn ogen
Maar goed, je bent voor 5-en thuis dus laten we hopen dat er een bericht op je antwoordapparaat staat of dat je iemand aan de lijn krijgt die duidelijkheid kan geven.
En natuurlijk kun jij prima voor jezelf op komen, daar staat het helemaal los van in mijn ogen
Maar goed, je bent voor 5-en thuis dus laten we hopen dat er een bericht op je antwoordapparaat staat of dat je iemand aan de lijn krijgt die duidelijkheid kan geven.

-
Marion.
En je koopt er helemaal niets voor, en misschien mag ik dit niet eens zeggen, maar "meer dan je nu doet" kan echt wel. Desnoods ga je naast de assistente staan als ze het lab belt met de vraag wanneer de uitslag van Moos te verwachten is.Moos schreef:Ik vind al dat meedenken hardstikke lief hoor![]()
Alleen meer dan ik nu doe kan ik niet. En helaas is dit ook een situatie waarin niemand het voor je 'even op kan lossen'
Al vind ik het aanbod om dat te doen hartverwarmend.
Laat ze bellen, laat ze erachteraan gaan. Dóe iets. Niet wachten tot 'tegen vijven' of misschien overmorgen. De reden van de neuroloog kan heel privé en heel plausibel zijn, ik vind dat jij èrg afwachtend bent. En al krijgt die kliniek een beetje een sik van jouw gedram, kan jou het schelen als het jouw Moosje helpt?
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Potverdorie, nog niks
Ik zou het ook iets 'harder'spelen Marloes
niets weer een notitie neerleggen, dat is al te vaak gebeurd
Horen exact wanneer je teruggebeld wordt met daarin óf de uitslag óf de datum wanneer je de uitslag krijgt.
Dit is onmogelijk dat een urine onderzoek zolang duurt, dat klopt niet.
Meid, klote allemaal voor je
Je moet inmiddels helemaal over de zeik zijn en kapot van de stress en zorgen
Ik zou het ook iets 'harder'spelen Marloes
Horen exact wanneer je teruggebeld wordt met daarin óf de uitslag óf de datum wanneer je de uitslag krijgt.
Dit is onmogelijk dat een urine onderzoek zolang duurt, dat klopt niet.
Meid, klote allemaal voor je
Je moet inmiddels helemaal over de zeik zijn en kapot van de stress en zorgen