Sterkte en de duimen draaien hier voor je ventje!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is fout met Dalton....Update blz 5:Hij heeft het weer :(
Moderator: moderatorteam
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nee, zeker niet. Maar het lijkt wel toevallig dat ze allebei tegelijk de kop opsteken?Inge O schreef:zeker niet bij het vestibulaire syndroom.Scooby schreef:Maar bij dat plaatje past dat vele eten en toch extreem vermageren weer niet, toch?Inge O schreef:bij hartproblemen krijg je geen nystagmus (die snelle oogbewegingen). die krijg je alleen maar bij storingen in het evenwichtsorgaan of in de hersenen (of in de zenuwen tussen die twee).Cleo schreef:Is zijn hart nagekeken?
Ik wil je niet bang maken maar bij onze vorige dog begon het ook zo. Ineens omvallen. Ook na een dag weer verbetering. Hij bleek cardiomyopathie te hebben. Daar dachten we in eerste instantie helemaal niet aan.
niet uitgesloten dat er twee zaken naast elkaar spelen natuurlijk.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Ari@ne
-
Essy
Ik kan ook niet veel meer bedenken.
Een ding misschien nog. Ik heb ooit een nest puppen gezien met een vreselijke spoelworminfectie. Ze poepten geen wormen uit maar hadden er wel zoveel dat ze epileptische aanvallen kregen van de wormen. Toen ze ontwormd werden kwamen er echt verschrikkelijke hoeveelheden uit.
Enkele pups zijn er aan dood gegaan.
Misschien kunnen ze Daltons ontlasting nog nakijken op eventuele wormbesmetting.
- Zenda
- Zeer actief
Ik weet niet of mens en dier qua ziektes hetzelfde kunnen krijgen, maar ik moest gelijk aan haar denken toen ik je berichtje las. Ik ken iemand en die heeft een virus in de hersenen gehad.
Haar ogen gingen ook van rechts naar links en ze kon ze niet onder controle houden. Ik weet niet hoe dat virus heet.
Wat je misschien kan uit proberen is dit. Loop met dalton recht vooruit aan de riem, ga ineens een klein rondje lopen om je eigen as heen zeg maar. Dit moet wel in volle pas gebeuren en niet te langzaam lopen. Mijn vriendin is dan helemaal gedesorienteerd en haar ogen gaan weer heen en weer.
Heel veel sterkte met Dalton.
Haar ogen gingen ook van rechts naar links en ze kon ze niet onder controle houden. Ik weet niet hoe dat virus heet.
Wat je misschien kan uit proberen is dit. Loop met dalton recht vooruit aan de riem, ga ineens een klein rondje lopen om je eigen as heen zeg maar. Dit moet wel in volle pas gebeuren en niet te langzaam lopen. Mijn vriendin is dan helemaal gedesorienteerd en haar ogen gaan weer heen en weer.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
Mojuan
- Zeer actief
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
Als Dalton van de medicijnen af is dan ga ik hem nog een keer ontwormen voor de zekerheid.
Morgen is een medicijnvrije dag en daarna moet ik nog 5 dagen om de dag 1 tabletje prednison geven.Zal blij zijn als ik daar vanaf ben want het is echt zielig vindt ik.Hij kan z;n plas niet eens ophouden.Toenstraks stond hij midden in de kamer en ineens keek ie me aan en ging plassen
.Net lag hij naast me op de bank en toen ik opstond om iets te pakken zag ik allemaal druppeltjes liggen
Ik slaap vannacht maar beneden voor de zekerheid....
Morgen is een medicijnvrije dag en daarna moet ik nog 5 dagen om de dag 1 tabletje prednison geven.Zal blij zijn als ik daar vanaf ben want het is echt zielig vindt ik.Hij kan z;n plas niet eens ophouden.Toenstraks stond hij midden in de kamer en ineens keek ie me aan en ging plassen
Ik slaap vannacht maar beneden voor de zekerheid....

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
- DogDalton
- Zeer actief
Het gaat nu weer een stuk beter met Dalton.Ik merk toch ook wel dat hij echt heel veel last heeft van de prednison.Nog een dag of 4 en dan is ie er gelukkig vanaf.
heb vannacht bij hem geslapen en toen hij rond een uur of 3 ineens begon te spelen kreeg ik ineens weer goede moed om door te gaan.Ik ga voor mijn mannetje vechten en door zoeken totdat ik weet wat het is.Misschien dat ze op een andere manier nog kunnen zoeken...
heb vannacht bij hem geslapen en toen hij rond een uur of 3 ineens begon te spelen kreeg ik ineens weer goede moed om door te gaan.Ik ga voor mijn mannetje vechten en door zoeken totdat ik weet wat het is.Misschien dat ze op een andere manier nog kunnen zoeken...

-
S@ndr@
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Rossi
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit klinkt al een stuk positieverDogDalton schreef:Het gaat nu weer een stuk beter met Dalton.Ik merk toch ook wel dat hij echt heel veel last heeft van de prednison.Nog een dag of 4 en dan is ie er gelukkig vanaf.

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Jeetje, ik lees het nu pas, wat naar allemaal en zo onzeker. Ik duim voor je ventje dat het nu verder goed blijft gaan. 
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- DogDalton
- Zeer actief
Het gaat een stuk beter nu,sinds hij uit die aanval is lijkt het een heel stuk beter te gaan.Hij is weer vrolijk en wil veel spelen,snap er niks meer van
Ook lijkt hij aan te komen dus dat is wel een goed teken.
Heb wel de DA gebeld vandaag maar ze zeggen dat er verder niks gedaan kan worden omdat alles al onderzocht is en er verder niks uitgekomen is.Een mriscan zou dan nog kunnen maar is eigenlijk nutteloos voor Dalton omdat als er een tumor zit ze er niks aan kunnen doen en als er niks zit kunnen ze verder ook niks doen.Dus met andere woorden is hij gewoon opgegeven bij de dierenarts
Het klopt gewoon niet met m´n gevoel want ik heb nog zo´n goede hoop en hij lijkt nu ook weer zo op te knappen.Ik snap er echt niks meer van.
Ik wil het nu even laten bezinken want ik zit al de hele middag en avond te huilen omdat ik gewoon niet wil geloven dat dit het einde is.
Ik geef het nog niet op en ga zelf wel verder zoeken!
Heb wel de DA gebeld vandaag maar ze zeggen dat er verder niks gedaan kan worden omdat alles al onderzocht is en er verder niks uitgekomen is.Een mriscan zou dan nog kunnen maar is eigenlijk nutteloos voor Dalton omdat als er een tumor zit ze er niks aan kunnen doen en als er niks zit kunnen ze verder ook niks doen.Dus met andere woorden is hij gewoon opgegeven bij de dierenarts
Ik wil het nu even laten bezinken want ik zit al de hele middag en avond te huilen omdat ik gewoon niet wil geloven dat dit het einde is.
Ik geef het nog niet op en ga zelf wel verder zoeken!

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Tamara,
Is het een idee om eens met Dalton naar een holistisch dierenarts te gaan?
Is het een idee om eens met Dalton naar een holistisch dierenarts te gaan?
Groetjes, Karen
- Zenda
- Zeer actief
Had je dit al geprobeerd,
Loop met dalton recht vooruit aan de riem, ga ineens een klein rondje lopen om je eigen as heen zeg maar. Dit moet wel in volle pas gebeuren en niet te langzaam lopen, gaan dalton zijn ogen dan ook weer snel heen en weer?
Loop met dalton recht vooruit aan de riem, ga ineens een klein rondje lopen om je eigen as heen zeg maar. Dit moet wel in volle pas gebeuren en niet te langzaam lopen, gaan dalton zijn ogen dan ook weer snel heen en weer?
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- DogDalton
- Zeer actief
Ik ga het morgen even proberen!Als z'n ogen dan wel gaan draaien wat zou het dan eventueel kunnen zijn?Zenda schreef:Had je dit al geprobeerd,

- DogDalton
- Zeer actief
Ik hoop het zo!Inge O schreef:ik denk echt niet dat dit wil zeggen dat ze hem opgegeven hebben hoor, maar eerder letterlijk wat ze zeggen : als het geen tumor is kunnen we verder ook niks doen (qua verdere onderzoeken dan). dat houdt evengoed ook nog de mogelijkheid in dat hij weer geneest zonder dat je daarom echt te weten komt wat het probleem nu wel wasDogDalton schreef:Het gaat een stuk beter nu,sinds hij uit die aanval is lijkt het een heel stuk beter te gaan.Hij is weer vrolijk en wil veel spelen,snap er niks meer vanOok lijkt hij aan te komen dus dat is wel een goed teken.
Heb wel de DA gebeld vandaag maar ze zeggen dat er verder niks gedaan kan worden omdat alles al onderzocht is en er verder niks uitgekomen is.Een mriscan zou dan nog kunnen maar is eigenlijk nutteloos voor Dalton omdat als er een tumor zit ze er niks aan kunnen doen en als er niks zit kunnen ze verder ook niks doen.Dus met andere woorden is hij gewoon opgegeven bij de dierenartsHet klopt gewoon niet met m´n gevoel want ik heb nog zo´n goede hoop en hij lijkt nu ook weer zo op te knappen.Ik snap er echt niks meer van.
Ik geef het nog niet op en ga zelf wel verder zoeken!.