Ik heb nog nooit een verkouden hond gehad maar zou dat het kunnen zijn? Hij heeft ook niet overgegeven anders zou je er aan kunnen denken dat er een stukje in zijn neus is blijven hangen ofzo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verkouden of benauwd?? wie herkent dit..
Moderator: moderatorteam
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
verkouden of benauwd?? wie herkent dit..
Jerry maakt de laatste dagen af en toe een beetje van die snuifgeluiden door zijn neus weet je wel wat honden wel eens doen als ze zich verslikt hebben of na het overgeven ,kan het helaas niet laten horen of zien hier, maar iedere hond doet het wel eens van tijd tot tijd dat ze door hun neus staan te blazen alsof er iets in zou zitten of dat ze het benauwd hebben. Maar Jerry doet het al een paar dagen niet de hele dag door maar wel vaak vindt ik . Hij is verder niet ziek heeft geen koorts is gewoon goed te pas dus
Ik heb nog nooit een verkouden hond gehad maar zou dat het kunnen zijn? Hij heeft ook niet overgegeven anders zou je er aan kunnen denken dat er een stukje in zijn neus is blijven hangen ofzo
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja Geer dat is het .Ik heb het even gegoogled en herken het helemaal. Nou dat wordt neusje dichtknijpen danGeer schreef:Het klinkt als Reversed Sneezing, een soort achterstevorenniezen en zo ziet het er ook uit. Ik kreep altijd even de neus dicht (aaaah), aaide over de keel en dan ging het weer over...
- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou vanmorgen ging ik dus met hem naar les en ik kom daar begon hij ook te niezen en dit keer vlogen er groene snottebellen uit zijn neus dus we zijn maar weer naar huis gegaan . Dus toch verkouden. Hij is verder niet ziek ofzo en eet ook goed moet ik hem nu iets geven of iets doen ? Ik heb nog nooit eerder een verkouden hond gehad .Riboet schreef:Die van mij doen het alleen wat vaker als ze verkouden zijn. Misschien is dat bij Jerry ook het geval.
-
boxersien
Kan ook een vorm zijn van kennelhoest toch?? Ik dacht dat ze niet bij alle varianten hoefden te niezen. Zelf zou ik na het weekend (tenzij het heel verergerd) langs de DA gaan voor controle of een AB kuurtje.
Paco had trouwens ook veel last van reverse sneezing, maar dat gebeurde altijd rond een bepaalde tijd als er bepaald soort grassen groeien. Eigenlijk dus wel een soort van allergie bij hem en dat uitte hij op die manier
Paco had trouwens ook veel last van reverse sneezing, maar dat gebeurde altijd rond een bepaalde tijd als er bepaald soort grassen groeien. Eigenlijk dus wel een soort van allergie bij hem en dat uitte hij op die manier
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij is op zich geënt tegen kennelhoest maar ik denk dat ik inderdaad even langs ga maandag, ik heb al wel homeopatische druppeltjes gekocht net die zijn weerstand verhogen.boxersien schreef:Kan ook een vorm zijn van kennelhoest toch?? Ik dacht dat ze niet bij alle varianten hoefden te niezen. Zelf zou ik na het weekend (tenzij het heel verergerd) langs de DA gaan voor controle of een AB kuurtje.
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Als hij ook echt last krijgt van slijm in zn keel dan geven wij hier altijd kinderhoestsiroop (suikervrij) van bisolvon.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer: