makkenstein schreef:nee joh, dat castreren denk ik nog lang niet aan, volgens mij mag dat pas vanaf anderhalf jaar, en dat vind ik te vroeg. nee hoor, hugo heeft nog niet zo'n interesse in teefjes, deze honden groeien zeker langzamer op! een kennis van me heeft een grand basset van ongeveer dezelfde leeftijd, en die is veel volwassener, minder speels en meer op de rangorde. maar misschien loopt hugo ook wel wat achter omdat ie 2 maanden niet heeft mogen spelen met andere honden. verder gaat 't goed met hugo, hij mag alles doen, soms hou ik m'n hart vast als ie zo rondspringt maar het gaat toch altijd goed.
het is zoooo'n lieverd, alleen een beetje te enthousiast naar bezoek. (ik merk dat best weleens wat mensen een beetje bang voor 'm zijn) terwijl ie alleen een aai over z'n bol wil, dan houdt ie op. en trekken aan de riem he, moet ik nog steeds goed aan werken...
schiedam, oeps, wel iets ver, maar misschien kan ik je oppikken op een tussenliggend station?
Hugo is toch al over het jaar (of vergis ik me heel erg?) dan denk ik dat je in je handjes mag knijpen als hij nog niet zo geïnteresseerd is in de vrouwen hoor

. Want bij Dante begon dat al met een maand of 8 als ik me goed herinner. Tjonge en rond een jaar was hij wat dat betreft vreselijk :N: . Toen hij drie jaar was heb ik hem chemisch laten castreren omdat het weglopen en overstuur zijn echt heel erg was. Daarna kwam er een kentering in zijn gedrag en vond ik echt castreren niet meer nodig. Tot een paar maanden geleden toen begon het 'feest' weer overnieuw

. Maar nu met bloed druppelen en rijden op pups erbij (+ het huilen en uren voor de deur zitten en opnieuw weglopen..). Daarom vond ik de tijd nu gekomen..
Wil Hugo bij bezoek niets in zijn bek nemen? Sinds Dante dat is gaan doen verloopt de begroeting veel rustiger; hij pakt nu iets (en anders zeg ik 'pak iets'

) en dan gaat hij achtjes draaien om het bezoek. Na heel korte tijd is dan de lol eraf en gaat hij liggen.
Ws. gaat mijn echtgenoot mee; dus vervoer is dan geregeld! Bedankt voor je aanbod