Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel heftige buikpijn
Moderator: moderatorteam
- *tweety*
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- markdh
- Zeer actief
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Heerlijk dat het allemaal goed gekomen is zonder drastische maatregelen :N: . Ik vraag me toch wel af of dit alles nou echt door het botje is gekomen of dat het middel (ontbijtkoek) uiteindelijk erger was dan de kwaal
. Heeft de da daar nog iets over gezegd (of heb ik dat gemist in al deze berichten
)?
Gr. Marijke

-
chrico
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
Reini
- Zeer actief
De dierenarts die Vegas dinsdag de hele dag heeft behandeld belde net om te vragen hoe het gaat, wat attent! Ze had zelf ook nog even naar de foto van gister gekeken en ook volgens haar moet Vegas het nu verder zelf kunnen redden. Mocht hij toch weer ziekig worden, of pijn aangeven dan moet ik terug komen maar zij heeft er alle vertrouwen in dat het nu goed komt
Vegas heeft net weer gepoept
Donkere smurrie maar toch al redelijk vast. Hij haalt weer al zijn dagelijkse grappen en grollen uit dus hij voelt zich verder goed 
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
Volgens de dierenarts heeft het echt aan het bot gelegen, dat is zo raar gaan doen in zijn darmen :N: want het heeft in tientallen kleine stukjes een weg door zijn darmen gebaand. Door de ontbijtkoek is het ingekapseld maar volgens haar kon dat niet echt het probleem zijn, ze vond het zelf ook erg vreemd allemaalMoon schreef:Heerlijk dat het allemaal goed gekomen is zonder drastische maatregelen :N: . Ik vraag me toch wel af of dit alles nou echt door het botje is gekomen of dat het middel (ontbijtkoek) uiteindelijk erger was dan de kwaal. Heeft de da daar nog iets over gezegd (of heb ik dat gemist in al deze berichten
)?

-
Gos
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Vind ik wel fijn om te weten want als het aan de ontbijtkoek had gelegen zou ik een volgend keer (mocht het ooit nog eens bij Dante gebeuren dat hij iets scherps eet :N: ) wel twee keer nadenken eer ik hem weer die grote hoeveelheden ontbijtkoek zou geven...Reini schreef:Volgens de dierenarts heeft het echt aan het bot gelegen, dat is zo raar gaan doen in zijn darmen :N: want het heeft in tientallen kleine stukjes een weg door zijn darmen gebaand. Door de ontbijtkoek is het ingekapseld maar volgens haar kon dat niet echt het probleem zijn, ze vond het zelf ook erg vreemd allemaalMoon schreef:Heerlijk dat het allemaal goed gekomen is zonder drastische maatregelen :N: . Ik vraag me toch wel af of dit alles nou echt door het botje is gekomen of dat het middel (ontbijtkoek) uiteindelijk erger was dan de kwaal. Heeft de da daar nog iets over gezegd (of heb ik dat gemist in al deze berichten
)?
Gr. Marijke

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
Reini
- Zeer actief
Ik voel me ook een heel stuk beter ja, helemaal nadat hij vanmiddag weer heeft gepoeptGos schreef:Je zult je zelf ook wle een stuk beter voelen

-
Reini
- Zeer actief
Bij bot is het advies toch wel om meer te geven begrijp ik links en rechts, maar dat zal ik ook nooit meer doen hoor ondanks dat de dierenarts zegt dat dat het probleem niet echt kan zijn geweest.ranetje schreef:Ik geef ook ontbijtkoek in dergelijke gevallen maar nooit veel![]()
Een of twee plakken zijn toch genoeg?
Volgens een DA op de EHBO cursus kan je ook een verse boterham geven. Heeft volgens haar het zelfde effect.

- Moos
- Zeer actief
Vegas gaat ook gewoon geen kippen meer snaaienReini schreef:Bij bot is het advies toch wel om meer te geven begrijp ik links en rechts, maar dat zal ik ook nooit meer doen hoor ondanks dat de dierenarts zegt dat dat het probleem niet echt kan zijn geweest.ranetje schreef:Ik geef ook ontbijtkoek in dergelijke gevallen maar nooit veel![]()
Een of twee plakken zijn toch genoeg?
Volgens een DA op de EHBO cursus kan je ook een verse boterham geven. Heeft volgens haar het zelfde effect.

-
Reini
- Zeer actief
Als het aan mij ligt niet. Als ik nog 1 keer zie dat hij iets van de straat vreet dan geef ik hem zo ongelooflijk op zijn sodemieter dat hij het daarna wel uit zijn hoofd laatMoos schreef: Vegas gaat ook gewoon geen kippen meer snaaien![]()

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- puplover
- Actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer: