Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel heftige buikpijn
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- markdh
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ik heb een grote spuit meegekregen (geen idee hoeveel ml) en die mocht ik in 1 keer geven. Ik heb net even gestest op voer en Vegas is zo hongerig dat hij het gewoon op atInge O schreef: maar van parafine mag je nu juist behoorlijke hoeveelheden geven, met een klein plensje op een stukje ontbijtkoek red je het niet hoor.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
Het gaat nu best goed dankzij de pijnstiller. Hij is wel zielig maar hij trilt en kreunt niet meer gelukkig want dat vond ik heel erg vanmorgen. Hij heeft al heel wat parafine rectaal binnengekregen en het ziet er naar uit dat dat zijn werk doet (verbrokkelen van de klompen). Nu heeft hij ook nog oraal erbij gekregen dus kan het van bovenaf ook goed inwerkenmarkdh schreef:hoe gaat t nu met Vegas? heb het hele verhaal van begin tot einde zitten lezen,begint de parafine zijn werk te doen? ook ik duim voor jou en voor Vegas. Vegas!!!! poepen kerel

- MJ
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
-
Ella46
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
nikaboef
- Vaste gebruiker
- Rossi
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
PAK............... En daar kwam een keutel
Dit was weer een flinke grote dus waarschijnlijk 1 van de 2 die er nog zaten! Vegas had tijdens de wandeling met Sanne en Luna weer een heel opgezette anus en ik durfde eigenlijk nergens op te hopen maar op de oprit ging hij weer persen en PAK! daar vloog de keutel een 30 cm weg
Ahhhhhhhhhhhhh, ik krijg weer moed!
Voor het slapengaan ga ik nog een stukje wandelen en mijn dag zou helemaal gemaakt zijn als er nog een keutel komt. Zo niet, dan ben ik alsnog heel erg blij met deze
Dit was weer een flinke grote dus waarschijnlijk 1 van de 2 die er nog zaten! Vegas had tijdens de wandeling met Sanne en Luna weer een heel opgezette anus en ik durfde eigenlijk nergens op te hopen maar op de oprit ging hij weer persen en PAK! daar vloog de keutel een 30 cm weg
Voor het slapengaan ga ik nog een stukje wandelen en mijn dag zou helemaal gemaakt zijn als er nog een keutel komt. Zo niet, dan ben ik alsnog heel erg blij met deze

- Moos
- Zeer actief
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Een darmoperatie wordt niet zo 123 gedaan vanwege grote risico's zoals infectie's. Ook kan de darm daarna niet meer goed functioneren. Een operatie is dus echt het laatste station nadat alle andere mogelijkheden zijn geprobeerdnikaboef schreef:ow wat zielig voor de hond en jullieis het niet beter om hond te opereren ?
was jij ook niet laatst die poste over hele harde ontlasting in een weekend? dat de hond ook cement poepte toen ?
Vegas heeft de laatste tijd inderdaad harde ontlasting en ik heb inmiddels al contact opgenomen met de fabrikant van zijn voer (Bandit). Het is niet bekend dat andere honden ook zulke harde ontlasting hebben op dit voer, op 1 geval na. Ik kan voortaan gepureerde groenten erbij gaan geven om de ontlasting te verdunnen, als dat niet lukt stap ik weer terug naar de geitmix
In de ontlasting van nu zitten nog steeds stukken onverteerd bot dus dat geeft nu de problemen.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- yuki
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
-
Gos
- Zeer actief
-
sjaantje
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
De dierenarts vroeg zich ook al een paar keer hoeveel Vegas wel niet heeft gegeten maar het kan echt niet veel zijn geweest. De dierenarts keek me een paar keer zo aanInge O schreef:komt vast helemaal goed, reini- er zit duidelijk nog voldoende beweging in de darm - pas als dit niet meer zo zou zijn krijg je problemen.
hoeveel kilo's bot heeft vegas wel gegetenReini schreef: In de ontlasting van nu zitten nog steeds stukken onverteerd bot dus dat geeft nu de problemen.![]()
?
Zijn darmen zijn gelukkig in werking ja

-
Reini
- Zeer actief
Iedereen nogmaals bedankt voor alle duimen
Volgens mij helpt het
Het is wel een heel apart topic met al die aanmoedigingen voor een paar keutels
Morgenochtend gaan we bij de dierenarts eerst een foto maken en misschien is er geeneens meer een klysma nodig! Dan ga ik een taartje kopen om het te vieren en mag Vegas een leuke knuffel bij de dierenwinkel uitkiezen, dat moet toch wel gevierd worden.. geen gehannes meer aan zijn kont (hopelijk)
Morgenochtend gaan we bij de dierenarts eerst een foto maken en misschien is er geeneens meer een klysma nodig! Dan ga ik een taartje kopen om het te vieren en mag Vegas een leuke knuffel bij de dierenwinkel uitkiezen, dat moet toch wel gevierd worden.. geen gehannes meer aan zijn kont (hopelijk)

- Moos
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben heel blij voor Vegas (en voor jou) met de overheerlijke drol, op naar de volgende
Inderdaad uierzalf een lekkere kluit er op helpt heel goed. Bij gebrek daar aan iets van vaseline.
Een raar praatje, maar ik heb zelf ook wel eens last gehad van soortgelijke verstopping (niet van botjes) en dat is echt heel vervelend.
Ik ben zelfs toen het er eindelijk uitkwam flauwgevallen op het toilet van de pijn.
De uierzalf doet je dan erg goed want reken maar dat zijn poepert pijnlijk is. Ook de eerstkomende tijd nog als hij poepen moet.
Sterkte en ik hoop dat de rest er snel uit is!
Inderdaad uierzalf een lekkere kluit er op helpt heel goed. Bij gebrek daar aan iets van vaseline.
Een raar praatje, maar ik heb zelf ook wel eens last gehad van soortgelijke verstopping (niet van botjes) en dat is echt heel vervelend.
Ik ben zelfs toen het er eindelijk uitkwam flauwgevallen op het toilet van de pijn.
De uierzalf doet je dan erg goed want reken maar dat zijn poepert pijnlijk is. Ook de eerstkomende tijd nog als hij poepen moet.
Sterkte en ik hoop dat de rest er snel uit is!