Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

EMG en spierbiopt Moos-uitslag p. 26....

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Caro. schreef:
Ik had ook weleens de zenuwen hoor :wink: Niet dat je denkt dat het bij anderen allemaal zo gladjes verloopt :mrgreen:
Oh gelukkig :mrgreen: :wink:
Maar niemand komt voor jouw hond op, net wat Geer zegt: hun hebben 100-den patiënten, maar voor jou is het je enige echte eigenste Moossie :wink: Jij moet voor hem opkomen, anders doet niemand het.

Prent dat maar in je hoofd en dan kan je die zenuwen wel overwinnen hoor :wink:
Het is bij mij ook een combinatie van te braaf, lichte telefoon-fobie, en teveel vertrouwen in de medemens geloof ik :roll: :mrgreen:
Maar wat jij (jullie) zegt (zeggen) is helemaal waar natuurlijk; Moos is voor mij de enige echte Moosiemoos, maar voor hen natuurlijk toch 'maar' 1 van de velen patienten. :19:
En zolang ik niet bel zullen zij niet even extra aan hem denken; ook omdat ze natuurlijk niet kunnen weten hoe slecht het soms gaat als ik dat niet meld (duhhh :roll: ).
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Rea schreef:
Moos schreef:Oke, oke, jullie hebben helemaal gelijk. Assertiviteit moet ik wel vaker aan werken :N:

Maandag ga ik zelf bellen :pffff: :wink:
Goed zo :ok:
Aardige mensen schuiven ze eerder aan de kant dan die zeurmieren die steeds storen met hun gebel :idea:

Dus bellen je hebt lang genoeg geduld gehad :knuffel1:
Zo is dat!
Gewoon bellen Marloes, en dat net zo lang totdat je meer weet.
Je kunt het, meid :ok: :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Moos schreef:
Caro. schreef:
Moos schreef:Oke, oke, jullie hebben helemaal gelijk. Assertiviteit moet ik wel vaker aan werken :N:

Maandag ga ik zelf bellen :pffff: :wink:
Bellen, en vragen wanneer de uitslag bekend is. Moos heeft weer een aanval gehad en je wilt nu na 2 maanden (? zoiets) toch eindelijk weleens wat weten :pffff:

Is heel normaal hoor. Ik heb me vorig jaar met Moritz wezenloos gebeld. Dan zeiden ze 'overmorgen is de uitslag er waarschijnlijk' en zei ik net zo stug 'toch bel ik morgen ook voor de zekerheid' :pffff:

Het gaat om jóuw hond en niemand behalve jijzelf komt voor hem op :wink:
Ja, dat is allemaal ook zo :wink:

Ik ben te netjes braaf, maar daar gaat nu verandering in komen :evil: :mrgreen:
Dit zetje had ik net even nodig denk ik, en mocht ik maandag de zenuwen krijgen dan lees ik jullie reacties gewoon nog even door :pffff:
Bedankt!
Heel goed Marloes! :ok: :ok: :ok:
Ik herken het wel een beetje hoor, ik ben ook niet zo'n held in het mensen bellen voor dit soort dingen.
Maar als het echt om de gezondheid van mijn dieren gaat, zet ik mijn "angst" opzij en doe ik het gewoon. Als je soms op dit soort telefoontjes wacht zonder zelf aan de bel te hangen, kun je wachten tot je een ons weegt. En je hebt al wel lang genoeg gewacht inmiddels! :wink:
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik sluit me helemaal bij de vorige sprekers aan .... :mrgreen: Enne,...ik heb altijd hetzelfde probleem hoor als jij....ik bel ook niet zo graag en wacht ook braaf af. Maar soms is het niet anders en het heeft nu lang genoeg geduurd ! Voor Moos maar ook voor jou!! Succes... :wink:
Moos
Zeer actief

Net gebeld (ik moest eerst werken vanochtend). De neuroloog was er vandaag niet (zal je net zien ook :roll: ), maar de assistente begreep mijn bezorgdheid en legt een notitie neer op zijn bureau die hij morgen dan ziet.
Ik heb er ook meteen bijgezegd dat het langzaam steeds slechter met Moos gaat. Hij heeft meer slechtere dagen, en die zijn dan ook steeds slechter; bovendien had hij ook weer een aanval natuurlijk.
Ik denk, dat meld ik er ook bij, dat ze ook weten dat ik hier niet rustig met een altijd vrolijke hond zit te wachten op uitslagen :pffff: :wink:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Moos schreef:Net gebeld (ik moest eerst werken vanochtend). De neuroloog was er vandaag niet (zal je net zien ook :roll: ), maar de assistente begreep mijn bezorgdheid en legt een notitie neer op zijn bureau die hij morgen dan ziet.
Ik heb er ook meteen bijgezegd dat het langzaam steeds slechter met Moos gaat. Hij heeft meer slechtere dagen, en die zijn dan ook steeds slechter; bovendien had hij ook weer een aanval natuurlijk.
Ik denk, dat meld ik er ook bij, dat ze ook weten dat ik hier niet rustig met een altijd vrolijke hond zit te wachten op uitslagen :pffff: :wink:
En als je morgenmiddag nog niks gehoord hebt, dan weer zelf bellen hoor :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Moos
Zeer actief

Caro. schreef:
Moos schreef:Net gebeld (ik moest eerst werken vanochtend). De neuroloog was er vandaag niet (zal je net zien ook :roll: ), maar de assistente begreep mijn bezorgdheid en legt een notitie neer op zijn bureau die hij morgen dan ziet.
En als je morgenmiddag nog niks gehoord hebt, dan weer zelf bellen hoor :wink:
Jep, doe ik :ok:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Goed dat je gebeld hebt :ok:
En zeker morgen weer bellen als je niets hoort :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Goed zo :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Afbeelding
Ari@ne

Groot meisje :mrgreen:
Abischa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Abischa »

Arme Moos , ik hoop dat ze morgen bellen met de uitslag!!!!
"Nam et si ambulavero in medio umbrae mortis: non timebo mala, quoniam tu mecum es"
Carola Sabic
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Carola Sabic »

Goed zo ! :ok:
En niet wachten tot het einde van de middag, maar gewoon aan het begin en als ze dan nog niets kan zeggen...vragen of ze het even na kan vragen (bijvoorbeeld hoelang het nog duurt voor de uitslag bekend is van dit onderzoek) en dat je dan met een uurtje nog eens belt !
Groetjes, Carola
Moos
Zeer actief

Carola Sabic schreef:Goed zo ! :ok:
En niet wachten tot het einde van de middag, maar gewoon aan het begin en als ze dan nog niets kan zeggen...vragen of ze het even na kan vragen (bijvoorbeeld hoelang het nog duurt voor de uitslag bekend is van dit onderzoek) en dat je dan met een uurtje nog eens belt !
De neuroloog belt eigenlijk altijd pas na drie uur terug, als er een notitie wordt neergelegd. Dus ik geef hem wel eeeeeeeven de kans :wink:
Maar voor sluitingstijd bel ik zelf weer als ik dan nog niks gehoord heb; Moos heeft een ingevallen kontje (voor zijn doen dan); iele pootjes, en was vanmiddag duidelijk weer niet in orde. Ik ben het zat :boos: Zo :pffff:
Afbeelding
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Moos schreef:
De neuroloog belt eigenlijk altijd pas na drie uur terug, als er een notitie wordt neergelegd. Dus ik geef hem wel eeeeeeeven de kans :wink:
Maar voor sluitingstijd bel ik zelf weer als ik dan nog niks gehoord heb; Moos heeft een ingevallen kontje (voor zijn doen dan); iele pootjes, en was vanmiddag duidelijk weer niet in orde. Ik ben het zat :boos: Zo :pffff:
Zou ik doen je moet hem inderdaad wel even de kans geven. En gewoon rond 16:00 even bellen als je nog niks gehoord heb. Ik begrijp heel goed dat je boos bent helemaal omdat het niet echt lekker gaat met Moos. Hou nog even vol.... Ik duim voor jullie. Sterkte.
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Carola Sabic
Vaste gebruiker

Zenda schreef:
Moos schreef:
Zou ik doen je moet hem inderdaad wel even de kans geven. En gewoon rond 16:00 even bellen als je nog niks gehoord heb. Ik begrijp heel goed dat je boos bent helemaal omdat het niet echt lekker gaat met Moos. Hou nog even vol.... Ik duim voor jullie. Sterkte.
Okee :mrgreen: We geven de neuroloog EVEN de kans...16 uur is dan wel een mooie tijd om opnieuw te bellen :wink:

Sneu dat je nu echt gaat zien dat Moos zijn bespiering minder wordt...reden te meer dat er een uitslag komt...
Geef die frummel maar een kroel van mij ! :wink:
Groetjes, Carola
Doerak
Actief

Ongelezen bericht door Doerak »

Zou als ik jou was ook een paar vraagjes op een briefje zetten (als je die hebt)als je hem dan toch aan de telefoon hebt :wink:
Moos
Zeer actief

Doerak schreef:Zou als ik jou was ook een paar vraagjes op een briefje zetten (als je die hebt)als je hem dan toch aan de telefoon hebt :wink:
Dat heb ik al :wink: Alleen ik weet niet wat hij gaat zeggen en dat maakt echt gerichte vragen vooraf bedenken wat lastig.
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

goed zo meis, ik ben benieuwd.
Ari@ne

En, Marloes.....?
Moos
Zeer actief

Ari@ne schreef:En, Marloes.....?
Nog niks :19: Net zelf weer gebeld vlak voor sluitingstijd en er werd weer een notitie neergelegd, hij kan vanavond ook nog wel bellen zei de assistente :19:
Afbeelding
Ari@ne

Moos schreef:
Ari@ne schreef:En, Marloes.....?
Nog niks :19: Net zelf weer gebeld vlak voor sluitingstijd en er werd weer een notitie neergelegd, hij kan vanavond ook nog wel bellen zei de assistente :19:
:roll: :19:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Schiet niet op :oeps:

Potverdorie, je loopt nu al maandelang te sjouwen met Moos.... er mag nu toch weleens een uitslag komen :boos:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Carola Sabic
Vaste gebruiker

Belachelijk zeg... :roll:
Groetjes, Carola
Moos
Zeer actief

Caro. schreef:Schiet niet op :oeps:

Potverdorie, je loopt nu al maandelang te sjouwen met Moos.... er mag nu toch weleens een uitslag komen :boos:
Ja, zou weleens tijd worden :roll:

Ik zei ook nog dat ik snap dat hij ook geen uitslag tevoorschijn kan toveren als die er niet is :wink: Maar ik wil gewoon even horen dat het goed is aangekomen, is doorgestuurd, en wanneer ik die uitslag dan ongeveer kan verwachten.
Ik rij potverdorie die arme hond al dik twee maanden rond in een kinderwagen :boos:

Maar goed, vorige keer werd ik ook om 9 uur 's avonds nog gebeld.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Hopelijk belt hij vanavond nog, misschien heeft hij dan pas tijd. Ik duim :ok: Wat een eindeloos gewacht :roll:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ze moeten toch wel in de computer kunnen zien dat het opgestuurd is? Neem aan dat het toch wel ergens bijgehouden wordt welke uitslagen ze binnen moeten krijgen en wanneer de uitslag binnen gekomen is?

Hoop dat ze vanavond nog bellen :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

He, ik hoopte zo dat je nu ondertussen wat meer zou weten....weer niks dus. Tja, we blijven afwachten en duimen door.......Geef Moos nog maar een knuffel dan ! Moet toch iets he :mrgreen:
Moos
Zeer actief

SuzieC1970 schreef:He, ik hoopte zo dat je nu ondertussen wat meer zou weten....weer niks dus. Tja, we blijven afwachten en duimen door.......Geef Moos nog maar een knuffel dan ! Moet toch iets he :mrgreen:
Ach welja, daar heeft Moos ook geen moeite mee :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Sita schreef:Ze moeten toch wel in de computer kunnen zien dat het opgestuurd is? Neem aan dat het toch wel ergens bijgehouden wordt welke uitslagen ze binnen moeten krijgen en wanneer de uitslag binnen gekomen is?
Ik heb het idee dat ze dat toch niet helemaal kunnen. Of misschien werken ze niet zo, ik heb geen idee. :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef:
Sita schreef:Ze moeten toch wel in de computer kunnen zien dat het opgestuurd is? Neem aan dat het toch wel ergens bijgehouden wordt welke uitslagen ze binnen moeten krijgen en wanneer de uitslag binnen gekomen is?
Ik heb het idee dat ze dat toch niet helemaal kunnen. Of misschien werken ze niet zo, ik heb geen idee. :wink:
er is nog een verschil tussen 'niet helemaal' en 'helemaal niet' :mrgreen: .
Hahahahah, nou er is weleens gezegd "dat kan ik niet in de computer zien", en de laatste keren dat ik belde is er helemaal niet in gekeken. Of tenminste, misschien wel, maar er was schijnbaar geen info beschikbaar.
Ik breng het wat voorzichtig, maar ik bedoel 'helemaal niet' :mrgreen:
Overigens zijn ze altijd heel meelevend en vriendelijk hoor, dat echt wel :wink:
Laatst gewijzigd door Moos op 27 nov 2007 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”