Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
shit reini! Heb je de microlax in huis? de apotheek verkoopt het ook, je zou de d.a. kunnen bellen of dit mag en of dit mogelijk snel verlichting geeft?
Mij werd destijds wel gezegd dat iik dit voor Yuki niet langer dan 3 tot 4 keer mocht gebruiken omdat anders de darmen lui zouden worden.
Dit lijkt me toch een noodgeval als je je hondje zo ziet!
Sterkte!
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Arme Vegas
Ik kan me zo voorstellen hoe je je moet voelen, het is vreselijk om je hond zo te moeten zien....
Ik hoop zo erg dat alles goed komt, en dat het er vanzelf weer uit komt!!
Och Reini toch, wat een leed! Ik hoop dat er zo bij de DA spijkers met koppen geslagen worden, het lijkt me echt niet dat er nog veel langer gewacht kan worden. Als er zo'n dikke prop zit die er niet uitgeperst kan worden, lijkt het me ook niet onmogelijk dat het laatste stukje darm daardoor opgerekt gaat worden met alle gevolgen vandien. Ik duim dat het wat verlichting gaat opleveren nu bij de DA. Ik denk aan jullie.
Even gauw een update want ik moet gaan wandelen met Vegas.
We hebben een foto gemaakt en zo te zien zitten er nog twee grote klompen. De eerste die eruit moet komen is extreem groot en vierkant. Vegas is nu heel grondig met parafine (klysma) gespoeld. Ik moet gaan lopen en terugkomen zodra hij heeft gepoept, dan maken we weer een foto om te zien of de tweede klomp is gaan zakken zodat deze ook met de klysma kan worden uitgespoeld. Daarna nog een foto om te zien of alles weg is.
HIer wordt ook hard geduimd dat hij eens heel flink gaat poepen!
Wat een ellende zeg!! HIer gelijk mijn ouders gewaarschuwt dat het echt heel gevaarlijk is die kippenbotjes (boris mag ze van mij niet, maar hun willen achter mijn rug om het weleens doen heb ik bemerkt )
Heel veel sterkte voor Vegas en geef hem maar knuffels van hier!