Een uur ervoor had ie nog lopen spelen met zijn speelvarken, niets aan de hand. Lekker CB gegeten ..niets aan de hand.
Bassie sprong bij me op de bank en ik kriebelde hem bij zijn wang / oor en opeens piepen van de pijn. Ik kijken en zoeken of ik iets vinden kon maar nee....
Hans hem een pensstaafje gegeven. Wij dachten als ie daar pijn heeft kan ie ws ook niet kauwen dus moet die pensstaaf niet lukken. Beetje gemeen maar we wilden even testen.
Bassie smikkelde van de pensstaaf..no problemo.
Ging daarna in zijn mandje liggen en het duurde even en hij begon heel zwaar snurkend adem te halen.
Hij komt uit zijn mand en ik zie opeens die grote bult /verdikking bij zijn keel. Die had ie echt niet toen ik een uur daarvoor had zitten zoeken waarom hij die pijn aangaf bij het kriebelen.
Zo moeilijk en zwaar ademend dat ik echt even dacht dat ie geen lucht meer kreeg.
DA gebeld en met een noodvaart er naar toe. :N:
DA denkt aan ontsteking of allergie. Lymfeklieren waren aan beide kanten erg opgezet maar koorts had ie niet. Spuit AB , spuit om vocht af te drijven en een spuit tegen allergie. Vraag me niet wat want dat weet ik niet meer stom genoeg.
Morgen moet de zwelling minder zijn...
Ademhaling is nu weer rustig...niet meer snurkend of zo...dus we gaan de goede kant weer op.
Bassie weet de gemoederen hier af en toe flink bezig te houden.