Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De naam van je hond...
Moderator: moderatorteam
- *kelly*
- Zeer actief
De naam van je hond...
Hoe heet je hond, heb je deze naam zelf uitgekozen en heeft ie nog een betekenis? En welke naam vind je bijvoorbeeld ook heel mooi en welke zou je nóóit kiezen?
- Mickey: hebben we zelf uitgekozen, wilde eerst Nicky, maar zo zouden ze zijn broertje al gaan noemen. Dan voelden we ons toch een beetje na-apers dus hebben we uiteindelijk voor Mickey gekozen... Zou die naam nu nooit meer kiezen, maar het past wel echt bij hem. Op zijn stamboom heet ie overigens anders, die naam heeft wel een betekenis.
- Lizzy: hebben we ook zelf uitgekozen, gewoon ineens heel spontaan en past ook helemaal bij dr. Zou die naam nu ook weer kiezen.
- Sanne: die had haar naam al toen we dr kregen, gewoon leuk!
Hoorde laatst een hondje met de naam Tess, die naam sprak me ook wel erg aan. Vind de "standaard" hondennamen persoonlijk niet zo leuk... De bello's, fikkie's, max-en, lady's etc.
- Mickey: hebben we zelf uitgekozen, wilde eerst Nicky, maar zo zouden ze zijn broertje al gaan noemen. Dan voelden we ons toch een beetje na-apers dus hebben we uiteindelijk voor Mickey gekozen... Zou die naam nu nooit meer kiezen, maar het past wel echt bij hem. Op zijn stamboom heet ie overigens anders, die naam heeft wel een betekenis.
- Lizzy: hebben we ook zelf uitgekozen, gewoon ineens heel spontaan en past ook helemaal bij dr. Zou die naam nu ook weer kiezen.
- Sanne: die had haar naam al toen we dr kregen, gewoon leuk!
Hoorde laatst een hondje met de naam Tess, die naam sprak me ook wel erg aan. Vind de "standaard" hondennamen persoonlijk niet zo leuk... De bello's, fikkie's, max-en, lady's etc.
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."

"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
- D@@ntje76
- Zeer actief
- Contacteer:
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Leia komt uit de Star Wars fase van mijn broer en ik. M'n broer wou haar eigenlijk Boba Fett noemen :N:
Shibby heb ik niet zelf verzonnen, maar het zoontje van z'n vorige baasje. Het heeft geen betekenis, maar ik vind het wel een hele leuke naam!
Als ik ooit nog een pup, teefje, neem, vind ik Hop(je) een hele mooie naam.
Hector vind ik echt een vreselijke naam, maar ook de Maxjes, Jackies, Ladys, Roosjes, etc zijn niks voor mij.
Shibby heb ik niet zelf verzonnen, maar het zoontje van z'n vorige baasje. Het heeft geen betekenis, maar ik vind het wel een hele leuke naam!
Als ik ooit nog een pup, teefje, neem, vind ik Hop(je) een hele mooie naam.
Hector vind ik echt een vreselijke naam, maar ook de Maxjes, Jackies, Ladys, Roosjes, etc zijn niks voor mij.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
Ivan wilde we eerst Iwan noemen, maar er was iemand ietsje eerder met de naam Iwan in dat nest, dus dat werd toen Ivan.
Kira heeft mijn zus verzonnen.
Kali heette al zo, ze kwam bij ons als herplaatser. Kali betekent."de zwarte" Kali is ook de naam van een hindoegodin uit India. Voluit Kali Ma, de zwarte moeder.
Kira heeft mijn zus verzonnen.
Kali heette al zo, ze kwam bij ons als herplaatser. Kali betekent."de zwarte" Kali is ook de naam van een hindoegodin uit India. Voluit Kali Ma, de zwarte moeder.
Spyro had haar naam al. Ik vindt hem vreselijk ! maar ze luisterde er zo goed na dat we het zo gehouden hebben. Eigenlijk wilde we haar Flo noemen..
Xavier De naam moest met een X beginnen. Op de namen site voor honden gekeken en daar sprong Xavier,Xavi en Xox eruit. Maar het is dus Xavier geworden.. geen betekenis gewoon een leuke naam.
Winter De naam moest met een W beginnen. En gewoon hetzelfde gedaan als met Xavier op de namen site gekeken. En daar zag ik Winter ook tussen staan ik dacht hee dat is wel erg leuk. niet getwijfeld met een andere naam Winter was het gewoon meteen...
Xavier De naam moest met een X beginnen. Op de namen site voor honden gekeken en daar sprong Xavier,Xavi en Xox eruit. Maar het is dus Xavier geworden.. geen betekenis gewoon een leuke naam.
Winter De naam moest met een W beginnen. En gewoon hetzelfde gedaan als met Xavier op de namen site gekeken. En daar zag ik Winter ook tussen staan ik dacht hee dat is wel erg leuk. niet getwijfeld met een andere naam Winter was het gewoon meteen...
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Daisy, in de Dukes of Hazzard heet het nichtje van de jongens zo.
Zo zijn we eraan gekomen. Wel een bekende naam, maar vind hem nog steeds leuk, past ook bij haar.
Spike, heel algemeen, maar past ook wel bij hem. Leon kwam erop van de tekenfilm Tom en Jerry, daar komt een Spike in voor.
Kelly heette al zo. Zou daar zelf niet voor kiezen, maar nu vind ik hem toch best leuk.
Zo zijn we eraan gekomen. Wel een bekende naam, maar vind hem nog steeds leuk, past ook bij haar.
Spike, heel algemeen, maar past ook wel bij hem. Leon kwam erop van de tekenfilm Tom en Jerry, daar komt een Spike in voor.
Kelly heette al zo. Zou daar zelf niet voor kiezen, maar nu vind ik hem toch best leuk.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Cujo moest met een C beginnen, en we Cujo een erg leuke naam.
Kenzo hebben we zelf verzonnen en dat past gewoon heel goed bij hem.
Calsey heette Maas, omdat ze in de maas gevonden was, dus toen zochten we een naam wat bij haar paste en die naam past perfect bij haar.
Lila heette eerst Miss Lila, vreselijk vonden we dat, dus eerst dat Miss er maar af gelaten.
Ze zou eigenlijk niet bij ons blijven dus we zijn haar Lila blijven noemen. Nu ze blijft twijfelen we een beetje, denk alleen niet dat we het gaan veranderen, want ze luistert er wel redelijk naar.
Kenzo hebben we zelf verzonnen en dat past gewoon heel goed bij hem.
Calsey heette Maas, omdat ze in de maas gevonden was, dus toen zochten we een naam wat bij haar paste en die naam past perfect bij haar.
Lila heette eerst Miss Lila, vreselijk vonden we dat, dus eerst dat Miss er maar af gelaten.
Ze zou eigenlijk niet bij ons blijven dus we zijn haar Lila blijven noemen. Nu ze blijft twijfelen we een beetje, denk alleen niet dat we het gaan veranderen, want ze luistert er wel redelijk naar.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
sam, omdat ik sam wel stoer vond voor een teef ( en ik was in die tijd fan van westenwind haha)
Thica, betekend niks, haar tweede naam wel, Tanunda, en omdat er dus nog een naam met een t voor moest ( althans dat wil ik bij mijn puppen) werd dat Thica, niet tika ( uit tita tovenaar) maar dus thica, net even iets anders
Moja betekend mooi meisje, werd ik op gewezen door iemand anders, haar tweede naam is merinda, wat mooie vrouw betekend
Mégan omdat ik dat een mooie naam vind, haar tweede naam is Mayrah, wat lente betekend, megan betekend parel, parel van de lente dus en ze is ook in de lente geboren
Oliver heb ik niet bedacht, maar vind dat wel heel leuk voor een jack meneertje
Mandu betekend de zon, zijn broertje heet mowan, ook dat betekend de zon, dan waren er nog 2 zusjes, waarvan er 1 is blijven leven, die zouden beide de maan heten ( miah en jiba) en voor mandu staat nog magical, omdat het iets met een M moest zijn
en Bo is gewoon Bo, mijn maatje
Thica, betekend niks, haar tweede naam wel, Tanunda, en omdat er dus nog een naam met een t voor moest ( althans dat wil ik bij mijn puppen) werd dat Thica, niet tika ( uit tita tovenaar) maar dus thica, net even iets anders
Moja betekend mooi meisje, werd ik op gewezen door iemand anders, haar tweede naam is merinda, wat mooie vrouw betekend
Mégan omdat ik dat een mooie naam vind, haar tweede naam is Mayrah, wat lente betekend, megan betekend parel, parel van de lente dus en ze is ook in de lente geboren
Oliver heb ik niet bedacht, maar vind dat wel heel leuk voor een jack meneertje
Mandu betekend de zon, zijn broertje heet mowan, ook dat betekend de zon, dan waren er nog 2 zusjes, waarvan er 1 is blijven leven, die zouden beide de maan heten ( miah en jiba) en voor mandu staat nog magical, omdat het iets met een M moest zijn

en Bo is gewoon Bo, mijn maatje

-
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier hebben de namen niet echt een betekenis. Gewoon namen die we leuk vinden.
Op de stamboom is Jip wel vernoemd naar Floor, ze heet op de stamboom Flora.
Ik hou van korte namen, liefst één lettergreep. En ook niet echt van die hondennamen ofzo. Ik hou meer van mensennamen (hoewel ik mijn kinderen dan weer niet de namen zou geven die ik mijn honden zou geven/ geef maar goed
).
Op de stamboom is Jip wel vernoemd naar Floor, ze heet op de stamboom Flora.
Ik hou van korte namen, liefst één lettergreep. En ook niet echt van die hondennamen ofzo. Ik hou meer van mensennamen (hoewel ik mijn kinderen dan weer niet de namen zou geven die ik mijn honden zou geven/ geef maar goed

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
Spikey is vernoemt naar een band lid van Di-rect, hij heet Spike. Ik wist toen niet hoeveel Spikey's er al op de wereld waren :N: , hier in de buurt zijn er 3 maar allemaal anders geschreven
Tygo z'n naam moest met een T beginnen voor de stamboom, gewoon gaan kijken op site's met namen en daar kwam ik deze tegen!
Harrie komt uit Frankrijk en daar was z'n naam op de stamboom Absolute Amazing Ami Henry, Henry is dus gewoon Harrie geworden.
Breeze heeft de fokker verzonnen, zij woont hier op fokkervoorwaarden maar de naam hebben we nooit verandert want we vinden het een mooie naam.
Puck is een herplaatser, vroeger was haar naam DJ maar daar luisterde ze niet naar en omdat ze de kleinste hier in huis is heb ik haar (ukke)Puck genoemd.
Ja, de volgende namen liggen al klaar!! Maar die hou ik voor mezelf. Ik heb er een roepnaam voor een Vastgotaspets reu en een stamboom- en roepnaam voor een Jack Russell reu.
Namen waar ik niet van hou, max, jack(ie), bo, kees, lady, rakker, rex enz. Van die namen waar eigenlijk niet echt over nagedacht is.

Tygo z'n naam moest met een T beginnen voor de stamboom, gewoon gaan kijken op site's met namen en daar kwam ik deze tegen!
Harrie komt uit Frankrijk en daar was z'n naam op de stamboom Absolute Amazing Ami Henry, Henry is dus gewoon Harrie geworden.
Breeze heeft de fokker verzonnen, zij woont hier op fokkervoorwaarden maar de naam hebben we nooit verandert want we vinden het een mooie naam.
Puck is een herplaatser, vroeger was haar naam DJ maar daar luisterde ze niet naar en omdat ze de kleinste hier in huis is heb ik haar (ukke)Puck genoemd.
Ja, de volgende namen liggen al klaar!! Maar die hou ik voor mezelf. Ik heb er een roepnaam voor een Vastgotaspets reu en een stamboom- en roepnaam voor een Jack Russell reu.
Namen waar ik niet van hou, max, jack(ie), bo, kees, lady, rakker, rex enz. Van die namen waar eigenlijk niet echt over nagedacht is.
Hondennamen in de trant van Banjer, Stapper, Diesel, Lobbes... vréselijk.
Onze eerste heette Sam, dat vond ik toen gewoon een leuke naam.
De tweede is naar hem vernoemd. Sam noemden we ook heel vaak Sammy-boy, en dus ging de tweede Sammy's Boy heten oftewel Boy.
Saar is aan de ene kant vernoemd naar de GR van de dierenwinkel in Scheveningen, maar aan de andere kant moest die naam alvast een leuke "helft" van een te roepen tweeluik in het bos zijn. "Saar-dientje" hadden we toen eigenlijk voor ogen.
Op het laatste moment hebben we Miep toch Miep genoemd. Het was een Miep namelijk. En SaarMiep of MiepSaar klinkt ook lekker
Onze eerste heette Sam, dat vond ik toen gewoon een leuke naam.
De tweede is naar hem vernoemd. Sam noemden we ook heel vaak Sammy-boy, en dus ging de tweede Sammy's Boy heten oftewel Boy.
Saar is aan de ene kant vernoemd naar de GR van de dierenwinkel in Scheveningen, maar aan de andere kant moest die naam alvast een leuke "helft" van een te roepen tweeluik in het bos zijn. "Saar-dientje" hadden we toen eigenlijk voor ogen.
Op het laatste moment hebben we Miep toch Miep genoemd. Het was een Miep namelijk. En SaarMiep of MiepSaar klinkt ook lekker

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
zeg heAgnetha schreef:Spikey is vernoemt naar een band lid van Di-rect, hij heet Spike. Ik wist toen niet hoeveel Spikey's er al op de wereld waren :N: , hier in de buurt zijn er 3 maar allemaal anders geschreven![]()

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Zoe heet zo omdat het van pup af aan een echte truttehond was dus ik heb dito naam gekozen
.. maar ik zal zoe niet meer als naam nemen.
Tyson heb ikzelf zo genoemd omdat hij als pup een stukje oor van een broertje heefy afgebeten... en Tyson zou ik wel weer als naam nemen.
Samara heette al zo toen ze uit Spanje kwam en ze doet de naam eer aan en ja ik zou de naam weer gebruiken.
Bowie, heette ookal zo en hebben we daardoor ook gelaten..achteraf zou ik toch een andere naam genomen hebben omdat nu iedereen denkt dat het een reutje is,,, ik zou iets van babsie nemen ofzo .
Jacqueline

Tyson heb ikzelf zo genoemd omdat hij als pup een stukje oor van een broertje heefy afgebeten... en Tyson zou ik wel weer als naam nemen.
Samara heette al zo toen ze uit Spanje kwam en ze doet de naam eer aan en ja ik zou de naam weer gebruiken.
Bowie, heette ookal zo en hebben we daardoor ook gelaten..achteraf zou ik toch een andere naam genomen hebben omdat nu iedereen denkt dat het een reutje is,,, ik zou iets van babsie nemen ofzo .
Jacqueline
- flatcoat4ever
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Contacteer:
Mijn jochie heet voluit Jet Black Flash of the Ginyard
Zelf bedacht mbv woordenboek, had toen nog geen internet
en betekent gitzwarte flits, erg toepasselijk voor zo'n actieve deugniet als mijn platjas, al is nu wat minder flitserig. :N:
had 'm graag flashlightining (bliksemschicht) genoemd maar was te lang voor de RvB
Het leuke is dat de fokster Jet Black zo leuk vond dat het hele nest dat voor zijn of haar roepnaam heeft gekregen
, zij had eerst een verwijzing naar zijn uit schotland afkomstige vader willen maken en er een wiskey merk voor willen zetten.
Ennnn hij doet zijn naam eer aan, 9,5 jaar oud en sinds een paar maanden een paar wite haartjes op zijn snuit verder nog Jet Black
Zelf bedacht mbv woordenboek, had toen nog geen internet

had 'm graag flashlightining (bliksemschicht) genoemd maar was te lang voor de RvB

Het leuke is dat de fokster Jet Black zo leuk vond dat het hele nest dat voor zijn of haar roepnaam heeft gekregen

Ennnn hij doet zijn naam eer aan, 9,5 jaar oud en sinds een paar maanden een paar wite haartjes op zijn snuit verder nog Jet Black
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Nouschka had haar naam al vanuit het asiel en vonden we een leuke naam, is dus zo gebleven.
Tara, pup, vonden we beiden een superleuke naam. Toen we nog fantaseerden over samenwonen en dan natuurlijk een hond, zeiden we allebei dat ze 'Tara' moest gaan heten.
Kaya, een naam met een betekenis 'wijs kind'. Twijfel tussen Zoë (wat ik heel leuk vond en 'leven' betekent) of Kaya (wat Pieter het leukste vond). Via een poll hier op het forum werd het Kaya
Moritz heette al Moritz en daar moest ik even aan wennen
Puchu, zo genoemd door de fokker. Een oude Peruaanse roepnaam voor een Peruaans ras. Perfect dus, leuk én origineel vonden wij en is dus zo gebleven (alhoewel hij ook wel 'Apie' of 'Gepuched' genoemd wordt
).
Tara, pup, vonden we beiden een superleuke naam. Toen we nog fantaseerden over samenwonen en dan natuurlijk een hond, zeiden we allebei dat ze 'Tara' moest gaan heten.
Kaya, een naam met een betekenis 'wijs kind'. Twijfel tussen Zoë (wat ik heel leuk vond en 'leven' betekent) of Kaya (wat Pieter het leukste vond). Via een poll hier op het forum werd het Kaya

Moritz heette al Moritz en daar moest ik even aan wennen

Puchu, zo genoemd door de fokker. Een oude Peruaanse roepnaam voor een Peruaans ras. Perfect dus, leuk én origineel vonden wij en is dus zo gebleven (alhoewel hij ook wel 'Apie' of 'Gepuched' genoemd wordt

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Amos moest met een A beginnen, je spreekt het uit als Emos en het heeft geen betekenis. Zijn stamboomnaam is Murphy's Amos fan 't Âldershûs. Amos zijn vader heet Murphy dus daar is hij naar vernoemd.
Isis is vernoemd naar Isis hier op het forum
Vond het een prachtige naam met een mooie betekenis (godin van de vruchtbaarheid). Isis haar stamboomnaam is Ainoa Isis De La Nueva Vida. We wilden voor alle pups de eerste naam met een A laten beginnen en het moest een Spaanse naam zijn ivm onze Spaanse kennelnaam. Ainoa vond ik gelijk al mooi en betekent 'van vruchtbare aarde' kwamen we later achter. Het moest zo zijn denk ik 
Isis is vernoemd naar Isis hier op het forum

Pootje van Amos en Juna
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- M@ri@nne
- Zeer actief
Eerst hadden we Tosca en Laika. De namen hadden ze al toen we ze uit het asiel haalden en vonden we mooi.
Tico is gedumpd over het hek bij het asiel (naar binnen dus, niet het asiel uit
) met een band met zijn naam er op. We hadden toen alleen Tosca nog maar en vonden Tosca en Tico wel leuk klinken.
Na het overlijden van Tosca gingen we kijken naar een hond in het asiel. Haar naam was Saartje. Maar mijn schoonmoeder heeft ook een hond met die naam, ik met altijd aan Swiebertje denken en wij vonden haar geen Saartje. We gingen alleen maar kijken maar als ze bij ons zou komen zou ze een andere naam krijgen. Op de heenweg in de auto wat namen geprobeert en zo kwamen we op Lola. (She walks like a woman and talks like a man
)Klinkt mooi bij Tico vinden wij en ze is ook een Lola.
En het bleef dus niet bij kijken.
Tico is gedumpd over het hek bij het asiel (naar binnen dus, niet het asiel uit

Na het overlijden van Tosca gingen we kijken naar een hond in het asiel. Haar naam was Saartje. Maar mijn schoonmoeder heeft ook een hond met die naam, ik met altijd aan Swiebertje denken en wij vonden haar geen Saartje. We gingen alleen maar kijken maar als ze bij ons zou komen zou ze een andere naam krijgen. Op de heenweg in de auto wat namen geprobeert en zo kwamen we op Lola. (She walks like a woman and talks like a man

En het bleef dus niet bij kijken.

Groetjes, Marianne.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
Romeo heeft mijn ex verzonnen, en ik vond het meteen een hele leuke naam.
Dus toen er een teefje bij kwam had ik al lang besloten voor ze er was dat zij Julia moest gaan heten.
Namen die ik erg mooi vind zijn vaak namen die bijna nooit voor komen.
Een aantal favo namen: Kayou (spreek uit kajoe), Aiko, Master, Bruut, Mosi, Kenan (op z'n engels), Herbie, Kovar, Rover, Milda, Lexus, Zira, Boaz, Gilly (spreek uit djillie).
De veel voorkomende namen vind ik vaak niet leuk.
Zoals: Max, Spike, Bo/Beau, Bas etc.
Dus toen er een teefje bij kwam had ik al lang besloten voor ze er was dat zij Julia moest gaan heten.
Namen die ik erg mooi vind zijn vaak namen die bijna nooit voor komen.
Een aantal favo namen: Kayou (spreek uit kajoe), Aiko, Master, Bruut, Mosi, Kenan (op z'n engels), Herbie, Kovar, Rover, Milda, Lexus, Zira, Boaz, Gilly (spreek uit djillie).
De veel voorkomende namen vind ik vaak niet leuk.
Zoals: Max, Spike, Bo/Beau, Bas etc.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
Max heette al zo. Het asiel had haar Maxiem genoemd omdat ze al een Max hadden, maar ze luisterd gewoon veel beter naar Max (volgens mij hoort ze Maxiem ook als "Max hier", iig komt ze altijd als ik haar zo noem.)
Ik vind het een prutnaam, er staan ook 30 honden om je heen als je Max roept. Maar ja, ze luisterd ernaar, dus ga ik het ook niet veranderen - al wordt het ook wel Tax of Taxi. Zou mijn hond zelf nooit zo noemen.
Ik vind het een prutnaam, er staan ook 30 honden om je heen als je Max roept. Maar ja, ze luisterd ernaar, dus ga ik het ook niet veranderen - al wordt het ook wel Tax of Taxi. Zou mijn hond zelf nooit zo noemen.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Vito: We kwamen op deze naam toen we op MTV Jack ass aan het kijken waren en de oom van viva la bam heet Vito....En dat vonden we een hele leuke naam.
Joy: Ja toen ik haar zag, toen wist ik meteen dat het Joy moest worden
Tinus: Hij is een herplaatser en hij heette bij zijn vorige eigenaar Darwin...Ik vond dat geen mooie naam en aangezien hij toch helemaal niet luisterde naar zijn naam, hebben we hem maar veranderd in Tinus (vond ik een erg lollige naam) en achteraf is het ook een echte Tinus.
Joy: Ja toen ik haar zag, toen wist ik meteen dat het Joy moest worden

Tinus: Hij is een herplaatser en hij heette bij zijn vorige eigenaar Darwin...Ik vond dat geen mooie naam en aangezien hij toch helemaal niet luisterde naar zijn naam, hebben we hem maar veranderd in Tinus (vond ik een erg lollige naam) en achteraf is het ook een echte Tinus.
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief