Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze oude tank Dieleke

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Addy

Onze oude tank Dieleke

Ongelezen bericht door Addy »

Het gaat niet zo goed, ze plast ineens puur bloed, er zijn wat onderzoeken gedaan en haar nieren blijken heel slecht te funktioneren.
Het vreemde echter is dat ze absoluut geen pijn heeft, nog net zo hard blaat voor haar bakkie eten meerdere malen per dag (ze wil nog wel eens vergeten dat ze al gehad heeft) en er eigenlijk lichamelijk verder niets aan haar te merken is :19:
Ze is dik 16 jaar, heeft driekwart van haar leven op de vuilnisbelt in Istanbul vertoeft en ze is ongelofelijk stoer.
Volgens de da moet ze zich beroerd voelen, het is alleen niet merkbaar aan haar. Kan een hond zijn pijn echt zo onder controlle houden ?
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ik weet wel van onze duitse herder die ernstig ziek was, dat ze ook niet veel liet merken van haar pijn, maar het kan niet zo geweest zijn dat ze geen pijn had :19: Want ze was totaal uitgezaaid met kanker. Ik denk dat een hond ook niet gouw wat laat merken, heb al meerderre ernstig zieke honden meegemaakt. Maar wat er mee gedaan word ligt ook aan de baas en ziekte.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik denk wel dat e rhonden zijn die een hele hoge pijngrens hebben... maar tot hoeverre dat gaat weet ik niet.
Ik denk dat jezelf wel goed kan inschatten wanneer ze pijn heeft, en dat je het echt wel merkt als ze pijn heeft of zich zeer ongemakkelijk voelt.

Jacqueline
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”