Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Misschien een rare vraag?
Moderator: moderatorteam
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
Misschien een rare vraag?
Ik heb gelezen dat als je vers gaat voeren je het best met kippennekken kan beginnen. Maar worden honden niet ziek van de eventuele salmonella die op de kip zit? Wij doden die bacterie door het te koken, maar hoe gaat dat bij de hond?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Ciske
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- eefje_ates
- Zeer actief
Daarom ook deze vraagHutsje schreef:als je nu leest dat dit vaak geadviseerd wordt, denk je dan zelf dat het veel risico geeft?

-
Tinker
eefje_ates schreef:Daarom ook deze vraagHutsje schreef:als je nu leest dat dit vaak geadviseerd wordt, denk je dan zelf dat het veel risico geeft?Op internet staan namelijk ook bergen onzin, en in de dierenwinkel hebben ze liever dat ik royal canin blijf geven
Als ik het hier verteld krijg, geloof ik meer, want hier zullen niet veel mensen (die echt vaste gebruikers) onzin uit hun nek gaan lullen
Omdat de mensen hier ook echt tijd steken in hun hond, en echt het beste willen. Bovendien zijn hier ook mensen aanwezig met werkelijk al jaren ervaring met honden, kan ik nog niet zeggen, ben pas 21
-
Addy
dat is niet zo vreemd want ze zullen wel geen kippenekken verkopeneefje_ates schreef:Daarom ook deze vraagHutsje schreef:als je nu leest dat dit vaak geadviseerd wordt, denk je dan zelf dat het veel risico geeft?Op internet staan namelijk ook bergen onzin, en in de dierenwinkel hebben ze liever dat ik royal canin blijf geven
Als ik het hier verteld krijg, geloof ik meer, want hier zullen niet veel mensen (die echt vaste gebruikers) onzin uit hun nek gaan lullen
Omdat de mensen hier ook echt tijd steken in hun hond, en echt het beste willen. Bovendien zijn hier ook mensen aanwezig met werkelijk al jaren ervaring met honden, kan ik nog niet zeggen, ben pas 21
Nee je kan het met een gerust hart geven hoor maar dan wel rauw, niet koken dus
- eefje_ates
- Zeer actief