Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bakfiets ervaring

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Tanja Simba&Bella
Zeer actief

bakfiets ervaring

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Wij willen graag een bakfiets aanschaffen zodat we ook eens op de fiets weg kunnen met de honden ipv altijd maar de auto te moeten pakken om naar het bos te gaan....We hebben er eentje gevonden waar max 90 kg in kan dus dat zit wel goed ...maar zijn er hier ook mensen met ervaring met zo'n fiets? Moet je je eigen helemaal de blubber fietsen om vooruit te komen of valt dat wel mee? Onze 2 bullies wegen bij elkaar zo'n 55 kg....
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik heb geen idee of het makkelijkst fietst of niet maar het lijkt me een machtig gezicht !! Zo'n mooie bakfiets met twee bullen voorin....geweldig !!! :mrgreen: :ok:
Simone
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Simone »

Wij hebben een bakfiets (een Nihola) en het fietst fantastisch!
vedim
Actief

Ongelezen bericht door vedim »

mijn bakfiets fietst goed , alleen mijn hond denkt er het zijne van ...
hij blijft er niet in zitten ...
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

vedim schreef:mijn bakfiets fietst goed , alleen mijn hond denkt er het zijne van ...
hij blijft er niet in zitten ...
hahah Ja dat schiet niet op natuurlijk! Onze simba is ook niet zo'n grote held met dit soort dingen...een nieuwe auto is al eng genoeg vind hij...maar na een poosje went hij er wel aan..zeker als hij merkt dat we leuke dingen gaan doen...Als we een bakfiets kopen dan passen we de bak overigens wel aan hoor...Bij de sloop gaan we dan 2 gordels halen zodat we ze goed vast kunnen zetten....moet er niet aan denken dat 1 van de 2 er ineens uitspringt!
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”