zat er ook altijd wtegen aan te hikken
dus ga maar lekker forumen
Moderator: moderatorteam
Haha, je neemt me de woorden uit de mondEnnath schreef:Hé, en Moon......Moon schreef:Dank je wel, ik zit zelf ook te duimenpooh schreef:Succes morgen, de duimen draaien
Niet alvast met de schrik rondlopen van het "opgezwollen balzak" topic.
Stuwing komt voor......maar echt niet bij iedere castratie.
Meestal gaat het gewoon goed.

Meestal is het geeneens een ontsteking, het is een stuwing.Moon schreef:Ik zal al blij zijn als hij er af komt met géén ademstilstanden, zuurstoftekorten, epi-aanval pfff . Zo'n ontsteking zou zeker naar zijn maar iig niet levensbedreigend..
Het is wel 26 jaar geleden maar ik kan me nog ongeveer voorstellen dat dat niet prettig was :N: . Maar hopelijk wordt hem dat soort dingen bespaard..Ennath schreef:Meestal is het geeneens een ontsteking, het is een stuwing.Moon schreef:Ik zal al blij zijn als hij er af komt met géén ademstilstanden, zuurstoftekorten, epi-aanval pfff . Zo'n ontsteking zou zeker naar zijn maar iig niet levensbedreigend..
Een (te) grote toevloed van vocht dus...
Kan erg pijnlijk zijn (vraag maar aan een net zogende moeder, andere oorzaak --> zelfde effect) maar niet ernstig.

Moon schreef:Het is wel 26 jaar geleden maar ik kan me nog ongeveer voorstellen dat dat niet prettig was :N: . Maar hopelijk wordt hem dat soort dingen bespaard..Ennath schreef:Meestal is het geeneens een ontsteking, het is een stuwing.Moon schreef:Ik zal al blij zijn als hij er af komt met géén ademstilstanden, zuurstoftekorten, epi-aanval pfff . Zo'n ontsteking zou zeker naar zijn maar iig niet levensbedreigend..
Een (te) grote toevloed van vocht dus...
Kan erg pijnlijk zijn (vraag maar aan een net zogende moeder, andere oorzaak --> zelfde effect) maar niet ernstig.
Met de voorgeschiedenis van Dante kan ik met niet voorstellen dat er ook maar iemand vind dat je je aansteltMoon schreef:Mag forummen ookHamilton schreef:probeer morgen, als Dante "onder zeil" is, bij iemand op bezoek te gaan of even te winkelen, verzet de zinnen en de tijd gaat sneller.Moon schreef:Dank jullie wel! Morgen gelukkig al om 8.30u; hoeft Dante geen honger te lijden en ik er niet al te lang tegenaan te hangen..
heel veel sterkte morgen met je mannetje en met jezelf,
en ook ik begin vroeg te duimen? Verder nergens rust voor, aansteller die ik ben.
Net met twee telefoons naar de toilet geweest (mobliele en normale)![]()
Gelukkig begrijpen de meesten hier (op het forum) mijn rare gedoe...

Ah, dus niet onderling gecommuniceerd denk ik?Moon schreef:Het lijkt wel of er nooit iets normaal kan gaan met Dante.. Als ik terug denk aan dat jaar wat we verspild hebben bij die eerste orthopeed. Al die gekke toestanden met die verschillende narcoses en nu dit weer.
Ik loop maar te piekeren hoe dat gesprek nou precies gegaan is (was met een andere da dan degene waar hij door geopereerd is), maar ook al heb ik niet duidelijk gezegd dat ik het zou doen (wat ik vlgs mij wel gezegd heb) dan nog lijkt het me logisch dat je vlak voor de operatie, mocht daar onduidelijkheid over bestaan (over wel of niet castratie) je dat toch nog even navraagt, of ben ik nou gek
Moon schreef:Maar nu komt het ; hij is niet gecastreerd. Door een communicatiefout
. Ben echt een beetje aangeslagen, heb me er zo druk om gemaakt, nog speciaal een consult aangevraagd om o.a. dáárover te praten
![]()
Ik kreeg zowaar een oprisping van zakelijkheid (ben ik normaal nooit zo goed in) en heb opgemerkt dat als hij dan toch gecastreerd wordt (:roll:ranetje schreef:Ah, dus niet onderling gecommuniceerd denk ik?Moon schreef:Het lijkt wel of er nooit iets normaal kan gaan met Dante.. Als ik terug denk aan dat jaar wat we verspild hebben bij die eerste orthopeed. Al die gekke toestanden met die verschillende narcoses en nu dit weer.
Ik loop maar te piekeren hoe dat gesprek nou precies gegaan is (was met een andere da dan degene waar hij door geopereerd is), maar ook al heb ik niet duidelijk gezegd dat ik het zou doen (wat ik vlgs mij wel gezegd heb) dan nog lijkt het me logisch dat je vlak voor de operatie, mocht daar onduidelijkheid over bestaan (over wel of niet castratie) je dat toch nog even navraagt, of ben ik nou gek
Volgende keer een briefje aan zijn halsband vast maken wat er gedaan moet worden en waar op gelet moet worden met narcose e.d.
Je moet tegenwoordig ook overal zelf op letten
Ik mag hopen dat ze de volgende keer de narcose niet in rekening brengen.

Ja wat vínd je er van; moet mijn Dante weer overkomenEnnath schreef:Moon schreef:Maar nu komt het ; hij is niet gecastreerd. Door een communicatiefout
. Ben echt een beetje aangeslagen, heb me er zo druk om gemaakt, nog speciaal een consult aangevraagd om o.a. dáárover te praten
![]()
![]()
Dat geloof je toch niet???
En het lijkt ook nog op een interne communicatie fout. Niet doorgegeven/ niet na gevraagd??? Dondert niet wat van de twee maar gewoon een foutje van de DA.
En daarom mag Dante nog een keer onder narcose![]()
Ik zou heel, heel boos zijn.
Maar wel goed dat hij zo goed door de narcose heen kwam

"ja juf, goed juf"Ennath schreef:"en heb opgemerkt dat als hij dan toch gecastreerd wordt"
Nou niet weer gaan aarzelen he.
Hij wordt gewoon gecastreerd, alleen niet vandaag![]()
(alsof ik er iets over te zeggen heb :N: )

Solly, kon het niet latenMoon schreef:"ja juf, goed juf"Ennath schreef:"en heb opgemerkt dat als hij dan toch gecastreerd wordt"
(alsof ik er iets over te zeggen heb :N: )![]()
Nee hoor, ik drukte me niet goed uit. Ik zei 'als' en het moest eigenlijk zijn 'wanneer'. Dat het gebeurt is zeker. Alleen is de kwestie of het idd al over twee weken aandurfVlgs. de da waren dan de narcose stoffen wel uit zijn bloed.
Nou, inderdaadEnnath schreef:Solly, kon het niet latenMoon schreef:"ja juf, goed juf"Ennath schreef:"en heb opgemerkt dat als hij dan toch gecastreerd wordt"
Nee hoor, ik drukte me niet goed uit. Ik zei 'als' en het moest eigenlijk zijn 'wanneer'. Dat het gebeurt is zeker. Alleen is de kwestie of het idd al over twee weken aandurfVlgs. de da waren dan de narcose stoffen wel uit zijn bloed.
Ik HEB er natuurlijk niets over te zeggen.....
En nu ga ik weer als de raphazen aan het werk

Moon schreef:Nou, inderdaadEnnath schreef:Solly, kon het niet latenMoon schreef:"ja juf, goed juf"Ennath schreef:"en heb opgemerkt dat als hij dan toch gecastreerd wordt"
Ik HEB er natuurlijk niets over te zeggen.....
En nu ga ik weer als de raphazen aan het werk(gelukkig weet ik hoe het bedoeld is
)
Nou het is meer alles bij elkaar! Eerst woog het gedragsgedeelte vooral door, maar het lich. gedeelte komt ook steeds meer om de hoek kijken.alm@ schreef:Dat is flink balen zeg. Heeft de da een prostaatontsteking geconstateerd dat castratie hard nodig is?