Demi schreef:ja UtrechtAnnelies schreef:En jouw da heeft geen tips?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We zijn weer thuis met Kel... gaat niet goed...
Moderator: moderatorteam
- Zenda
- Zeer actief
- yuki
- Zeer actief
IK snap het ook niet, mijn Shimi is daar opgenomen geweest met acuut nierfalen, werd constant bewaakt, ook heb ik de rapportage van de nacht gezien..........(dit was in mei 2005) zou dat veranderd zijn???Caro. schreef:Ja, ik snap het. Complete rust zou haar denk ik ook wel goed doen.Demi schreef:Nu krijgt ze gewoon geen rust, door de morfine slaapt ze al dagen niet en ze schiet steeds in de stress en gaat dan in een heel gespannen houding zitten en dat helpt niet mee in haar herstel. Ze moet eigenlijk complete rust krijgen en dat lukt me helaas nietCaro. schreef:De spoedkliniek in A'dam inderdaad, wat Femia al zegt.Demi schreef:We zitten er zelf aan te denken om haar op te laten nemen, dat was ook een voorstel van de DA om haar aan een ketamine infuus te leggen en haar zo een paar dagen in slaap te houden. Ik vind het echt verschrikkelijk, maar zie eigenlijk geen andere mogelijkheden meer![]()
Maar ja dan is de vraag, waar laat ik haar opnemen en waar hebben ze 24 uurs bewaking????
Daar is Moritz destijds ook opgenomen.
Maar zouden die per dagen in haar herstel uitmaken? Stel, ze houden haar pakweg 3 dagen in slaap, maar wat daarna? Moet dan de pijn echt stukken minder zijn of is het om rust voor Kel en jullie te creeëren (niks mis mee overigens hoor), alleen ik vraag me af wat voor voordeel het in het herstel zou zijn.
Hoe doet ze het nu de injectie uit gaat werken?
Wat vreemd dat ze bij de spoedkliniek dan alleen ligt![]()
Dat was bij Moritz niet zo, daar was de hele nacht iemand aanwezig. Vreemd zeg, maar dan zou ik haar zeker niet daarheen brengen.
Pfff.....
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
geen idee of dit wat is maar ze hebben hier wel 24 uurs bewaking in ieder geval, zie kopje opname. oh zie net dat die al genoemd was
http://www.spoedkliniekvoordieren.nl/index2.html
edit vond deze ook nog, ook 24 uurs bewaking
http://www.dacnoordwolde.nl/gezelschapsdieren.html
http://www.spoedkliniekvoordieren.nl/index2.html
edit vond deze ook nog, ook 24 uurs bewaking
http://www.dacnoordwolde.nl/gezelschapsdieren.html
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

- René Maas
- Vaste gebruiker
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Zal nog even een update over Kel zelf geven. Ze ligt nu naast me op de grond te slapen. Nou ja slapen, zodra ik haar niet aanraak begint ze te piepen net zolang totdat ik haar weer aanraak. Net kwam Lila bij me liggen en die gaf ik even wat aandacht, Kel lag aan de andere kant en ineens voel ik een poot op mn arm en die poot trok mijn arm naar haar toe, ik moest weer aaien!
Verder heeft ze flink zitten schooien met het eten en dat heeft haar een frikandel opgeleverd
Het valt me ook op dat als ze ligt ze wat meer met haar achterpoten beweegt, ze ligt wat meer te trappelen en dat heeft ze dagen niet gedaan. Ook voelen haar pootjes weer iets warmer aan.
Verder heeft ze flink zitten schooien met het eten en dat heeft haar een frikandel opgeleverd
Het valt me ook op dat als ze ligt ze wat meer met haar achterpoten beweegt, ze ligt wat meer te trappelen en dat heeft ze dagen niet gedaan. Ook voelen haar pootjes weer iets warmer aan.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat zijn de al iets betere berichten, in deze lijn doorgaan KelDemi schreef:Zal nog even een update over Kel zelf geven. Ze ligt nu naast me op de grond te slapen. Nou ja slapen, zodra ik haar niet aanraak begint ze te piepen net zolang totdat ik haar weer aanraak. Net kwam Lila bij me liggen en die gaf ik even wat aandacht, Kel lag aan de andere kant en ineens voel ik een poot op mn arm en die poot trok mijn arm naar haar toe, ik moest weer aaien!
Verder heeft ze flink zitten schooien met het eten en dat heeft haar een frikandel opgeleverd![]()
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Bullenmama
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
klopt, ik brn aardig op, maar dat geeft niet, doe het allemaal voor mijn meisje en dat vind ik even belangrijker dan mezelfBullenmama schreef:Ik begin juist een klein beetje hoop te krijgen als ik je berichten lees.
Maar ik denk dat jij zo'n beetje aan het eind van je Latijn bent
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit klinkt al iets positiever, ik hoop dat het zo door gaat, iedere keer een beetje beter (liever in 1 keer). Slapen jullie 's nachts eigenlijk nog wel?
Ik neem aan als je haar steeds moet vasthouden dat je dan ook moeilijk naar je bed kan.
In ieder geval duim ik nog steeds dat er snel verbetering komt.
Sterkte en knuffels voor Kel!
Ik neem aan als je haar steeds moet vasthouden dat je dan ook moeilijk naar je bed kan.

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Wat een gedoe en zorgen weer, nu om een kliniek te zoeken.. Het zou voor alle partijen wel goed zijn denk ik. Heb je nu al iets gevonden?
Verder vraag ik me af, zou ze niet rustiger worden als je haar even totaal negeert? Toen Dante zich zo rustig moest houden, negeerde ik hem even helemaal dan berustte hij in zijn lot en ging maar slapen (vraag niet hoe erg ik dat vond om te doen..). Hopelijk vat je het niet verkeerd op, maar dat viel me ineens te binnen
Verder vraag ik me af, zou ze niet rustiger worden als je haar even totaal negeert? Toen Dante zich zo rustig moest houden, negeerde ik hem even helemaal dan berustte hij in zijn lot en ging maar slapen (vraag niet hoe erg ik dat vond om te doen..). Hopelijk vat je het niet verkeerd op, maar dat viel me ineens te binnen
Gr. Marijke

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik slaap al die tijd al beneden bij Kel en van slapen komt helaas niet veel, maar dat vind ik niet erg dat haal ik welweer in. ik lig nu toevallig voor het eerst even boven op bed en Michael ligt beneden bij Calsey en ik voel me meteen hartstikke schuldig naar haar toe, voelt alsof ik haar in de steek laat..Femia schreef:Dit klinkt al iets positiever, ik hoop dat het zo door gaat, iedere keer een beetje beter (liever in 1 keer). Slapen jullie 's nachts eigenlijk nog wel?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Negeren heb ik geprobeerd, maar dan wordt ze helemaal onrustig en wil ze steeds opstaan en dat is helemaal niet goed voor haar. Het is nog erger nu, ze wil echt gekriebeld worden, vasthouden is niet meer genoeg en het liefst moet je ook nog tegen haar praten, dus ik heb vanmiddag hele gesprekken met haar gehadMoon schreef:Wat een gedoe en zorgen weer, nu om een kliniek te zoeken.. Het zou voor alle partijen wel goed zijn denk ik. Heb je nu al iets gevonden?
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Lieve schat als er een ding is wat je niet moet doen is het je schuldig voelen, neem je rust als je dat kan je laat haar echt niet in de steek.Demi schreef:Ik slaap al die tijd al beneden bij Kel en van slapen komt helaas niet veel, maar dat vind ik niet erg dat haal ik welweer in. ik lig nu toevallig voor het eerst even boven op bed en Michael ligt beneden bij Calsey en ik voel me meteen hartstikke schuldig naar haar toe, voelt alsof ik haar in de steek laat..Femia schreef:Dit klinkt al iets positiever, ik hoop dat het zo door gaat, iedere keer een beetje beter (liever in 1 keer). Slapen jullie 's nachts eigenlijk nog wel?
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Je móet gewoon even een uurtje op je bed liggen, anders stort je straks in. En je schuldig voelen is helemaal niet nodig, Michael ligt toch bij haar?Demi schreef:Ik slaap al die tijd al beneden bij Kel en van slapen komt helaas niet veel, maar dat vind ik niet erg dat haal ik welweer in. ik lig nu toevallig voor het eerst even boven op bed en Michael ligt beneden bij Calsey en ik voel me meteen hartstikke schuldig naar haar toe, voelt alsof ik haar in de steek laat..Femia schreef:Dit klinkt al iets positiever, ik hoop dat het zo door gaat, iedere keer een beetje beter (liever in 1 keer). Slapen jullie 's nachts eigenlijk nog wel?
Misschien is het zelfs verstandig als je eens een hele nacht naar je bed gaat en Michael beneden laat liggen, maar dat zal je wel niet kunnen, dat snap ik wel

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Heel voorzichtig wat beter nieuws!Demi schreef:Zal nog even een update over Kel zelf geven. Ze ligt nu naast me op de grond te slapen. Nou ja slapen, zodra ik haar niet aanraak begint ze te piepen net zolang totdat ik haar weer aanraak. Net kwam Lila bij me liggen en die gaf ik even wat aandacht, Kel lag aan de andere kant en ineens voel ik een poot op mn arm en die poot trok mijn arm naar haar toe, ik moest weer aaien!
Verder heeft ze flink zitten schooien met het eten en dat heeft haar een frikandel opgeleverd![]()
Krijgt ze nu nog wel de injecties of ben je dat gestopt of verminderd?
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Jojoke
- Zenda
- Zeer actief
Oh wat zal je genoten hebben toen ze de frikandel opat.
Een kleine verbetering, maar beter iets als niets. En je moet je ook niet schuldig voelen, want straks ben je echt op en dan bedoel ik echt op, en dan heeft Kel niks aan je. Dus pak je rust dat is ook goed voor Kel.
Succes verder, en ik blijf doorgaan met duimen.
Een kleine verbetering, maar beter iets als niets. En je moet je ook niet schuldig voelen, want straks ben je echt op en dan bedoel ik echt op, en dan heeft Kel niks aan je. Dus pak je rust dat is ook goed voor Kel.
Succes verder, en ik blijf doorgaan met duimen.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ontzettende rotnacht gehad, de morfine was compleet uitgewerkt en ze heeft dus verschrikkelijk veel pijn. Zijn nu een spoedplek ergens aan hetregelen. Ze beweegt nog wel steeds haar achterpootjes iets. Ben zo ontzettend op, kan gewoon niet meer
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Demi schreef:Ontzettende rotnacht gehad, de morfine was compleet uitgewerkt en ze heeft dus verschrikkelijk veel pijn. Zijn nu een spoedplek ergens aan hetregelen. Ze beweegt nog wel steeds haar achterpootjes iets. Ben zo ontzettend op, kan gewoon niet meer

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3