Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pup 9 weken, 2x per dag vlees 1x per dag brok?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

MARC_S schreef:
Marion. schreef:En hoezo zou jij niet kunnen wat die kvv-fabrikant wel kan? Supplementen toevoegen? Is niet zo heel moeilijk op zich hoor.
Misschien hebben sommige mensen daar wel geen zin in. Het hoeft niet zoals jij het doet en dat krijg je gewoon niet bij iedereen door de strot geduwd hoe graag je dat ook zou willen :mrgreen:
Stel je niet zo aan vent. Je gelooft toch niet echt dat het mij ook maar één moer kan bommen wat jij jouw honden voert? Of hoe ze eruit zien? En waar jij wel of geen zin in hebt?

Tinker zegt dat je zelf het menu nooit compleet kunt maken, en ik zeg dat supplementen bij eenzijdig vlees toevoegen niet zo heel moeilijk is.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Marion. schreef:Stel je niet zo aan vent. Je gelooft toch niet echt dat het mij ook maar één moer kan bommen wat jij jouw honden voert? Of hoe ze eruit zien? En waar jij wel of geen zin in hebt?
Laat me dan gewoon lekker met rust als niks wat ik doe of zeg je boeit. :hzz:
Ik boei je schijnbaar genoeg om pb's over mij naar mensen te sturen. Gedraag je naar wat je zegt en relax gewoon een keertje :U: :zwaai

Lekker rustig :ok:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

MARC_S schreef:
Marion. schreef:Stel je niet zo aan vent. Je gelooft toch niet echt dat het mij ook maar één moer kan bommen wat jij jouw honden voert? Of hoe ze eruit zien? En waar jij wel of geen zin in hebt?
Laat me dan gewoon lekker met rust als niks wat ik doe of zeg je boeit. :hzz:
Nee lieverd. Ik laat je niet met rust als jij beweert dat er hysterisch over voer wordt gedaan, terwijl jij één van de weinigen bent die hysterisch daarover doet.
MARC_S schreef:Ik boei je schijnbaar genoeg om pb's over mij naar mensen te sturen. Gedraag je naar wat je zegt en relax gewoon een keertje :U: :zwaai
Heilig, heilig, heilig, de heer. Dat zul jij nooit doen he? PB-tjes sturen. Nee, jij niet. Nou, en ik wel. En ik ben gelukkig niet zo wisselvallig als de nacht, van de hoge bergen en diepe dalen, dus ik ben wel relaxed. Zorg jij maar dat je dat vanavond ook bent als ze weer gaan jagen.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Laat eigenlijk ook maar, ga maar alleen spelen vandaag :zwaai
Afbeelding
Jap
Actief

Ongelezen bericht door Jap »

ik heb begrepen, dat als je kvv en brokken voert je beter geperste brokken kan voeren in plaats van gebakken brokken omdat vlees onder in de maag gaat liggen, en gebakken brokken ligt zijn en gaan "zweven" maar dat geperste brokken dat niet doen????
klopt dit of heb ik het verkeerd begrepen?

mijn pup (10 weken) krijgt de ene dag kvv en de andere dag prins brokken..

moet er dan tussen kvv en GEPERSTE brokken ook 8 uren zitten?
of is dat juist bij GEBAKKEN brokken?
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Jap schreef:ik heb begrepen, dat als je kvv en brokken voert je beter geperste brokken kan voeren in plaats van gebakken brokken omdat vlees onder in de maag gaat liggen, en gebakken brokken ligt zijn en gaan "zweven" maar dat geperste brokken dat niet doen????
klopt dit of heb ik het verkeerd begrepen?

mijn pup (10 weken) krijgt de ene dag kvv en de andere dag prins brokken..

moet er dan tussen kvv en GEPERSTE brokken ook 8 uren zitten?
of is dat juist bij GEBAKKEN brokken?
een beetje scrollen of de zoekfunctien doet wonderen :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=124238
Jap
Actief

Ongelezen bericht door Jap »

o super.. had al vanalles ingetypt bij zoeken maar kon deze niet vinden..
danku danku :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”