dit is hetzelfde wat mensen gebruiken , je moet het ook ophalen met recept van je DA bij je eigen apotheek.yuki schreef:Is dit speciaal voor honden of hetzelfde als verslaafden krijgen? Heftig zeg, ik hoop dat het helpt. Is methadon niet ontzettend verslavend bij honden, is daar wat over gezegd? (Bij mensen wel)
Wat is de merknaam, symoron toevallig?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We zijn weer thuis met Kel... gaat niet goed...
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Nou een heel gedoe, ben weet ik het hoeveel keer gebeld en ze gaat geen methadon krijgen, maar nog iets sterkers..
Ze krijgt zo een fentanyl pleister opgeplakt in een zeer hoge dosering. Ik vond het veel te hoog, maar ze hebben het in Utrecht nagevraagd en het is echt de dosering die ze moet hebben
Ik vind het allemaal maar eng
Ze krijgt zo een fentanyl pleister opgeplakt in een zeer hoge dosering. Ik vond het veel te hoog, maar ze hebben het in Utrecht nagevraagd en het is echt de dosering die ze moet hebben
Ik vind het allemaal maar eng
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
misschien ben ik wel een botte boerin maar ik heb dit verhaal met afschuw zitten lezen en begrijp dat je alles voor je hond over hebt en vreselijk je best doet om erachter te komen wat haar precies mankeert om haar te genezen en ik zou niet in jou schoenen willen staan en leef erg met je mee maar tot hoe ver ga je?
kelly heeft al meer dan een week pijn en de zwaartse pijnstillers helpen niet en ze weten nu nog niet wat het is, ja een bacterie maar hoe lang duurt het nu nog en hoeveel onderzoeken zijn er nog nodig voordat ze weten hoe of wat en als ze er eindelijk uit zijn wat ze precies mankeert wat dan?
je zit waarschijnlijk met dezelfde vragen en weet het ook niet meer maar die pijn die verdient ze niet.
sterkte
groetjes patries.
kelly heeft al meer dan een week pijn en de zwaartse pijnstillers helpen niet en ze weten nu nog niet wat het is, ja een bacterie maar hoe lang duurt het nu nog en hoeveel onderzoeken zijn er nog nodig voordat ze weten hoe of wat en als ze er eindelijk uit zijn wat ze precies mankeert wat dan?
je zit waarschijnlijk met dezelfde vragen en weet het ook niet meer maar die pijn die verdient ze niet.
sterkte
groetjes patries.
Groetjes Patries

- CKS
- Zeer actief
Als het daadwerkelijk spondilitis is (en daar lijkt het heel veel op) dan is de prognose normaalgesproken goed. Het herstel is langzaam, en pijnlijk, maar de uiteindelijke uitkomst is dan wel positief. In principe kan Kel, als dit eenmaal achter de rug is, nog vele gezonde jaren tegemoed zien. De antibiotica zouden langzamerhand aan moeten gaan slaan, voordat de pijn afneemt duurt het nog even maar er moet binnen enige tijd wel enig effect te zien gaan zijn. Dat zou ik dus even de kans geven voor ik de hond in zou gaan laten slapen. Dat is nu gewoon nog niet aan de orde.patricia schreef:misschien ben ik wel een botte boerin maar ik heb dit verhaal met afschuw zitten lezen en begrijp dat je alles voor je hond over hebt en vreselijk je best doet om erachter te komen wat haar precies mankeert om haar te genezen en ik zou niet in jou schoenen willen staan en leef erg met je mee maar tot hoe ver ga je?![]()
kelly heeft al meer dan een week pijn en de zwaartse pijnstillers helpen niet en ze weten nu nog niet wat het is, ja een bacterie maar hoe lang duurt het nu nog en hoeveel onderzoeken zijn er nog nodig voordat ze weten hoe of wat en als ze er eindelijk uit zijn wat ze precies mankeert wat dan?![]()
je zit waarschijnlijk met dezelfde vragen en weet het ook niet meer maar die pijn die verdient ze niet.![]()
sterkte
groetjes patries.
Groetjes,
Kees
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
dank je wel KeesCasey schreef:Als het daadwerkelijk spondilitis is (en daar lijkt het heel veel op) dan is de prognose normaalgesproken goed. Het herstel is langzaam, en pijnlijk, maar de uiteindelijke uitkomst is dan wel positief. In principe kan Kel, als dit eenmaal achter de rug is, nog vele gezonde jaren tegemoed zien. De antibiotica zouden langzamerhand aan moeten gaan slaan, voordat de pijn afneemt duurt het nog even maar er moet binnen enige tijd wel enig effect te zien gaan zijn. Dat zou ik dus even de kans geven voor ik de hond in zou gaan laten slapen. Dat is nu gewoon nog niet aan de orde.patricia schreef:misschien ben ik wel een botte boerin maar ik heb dit verhaal met afschuw zitten lezen en begrijp dat je alles voor je hond over hebt en vreselijk je best doet om erachter te komen wat haar precies mankeert om haar te genezen en ik zou niet in jou schoenen willen staan en leef erg met je mee maar tot hoe ver ga je?![]()
kelly heeft al meer dan een week pijn en de zwaartse pijnstillers helpen niet en ze weten nu nog niet wat het is, ja een bacterie maar hoe lang duurt het nu nog en hoeveel onderzoeken zijn er nog nodig voordat ze weten hoe of wat en als ze er eindelijk uit zijn wat ze precies mankeert wat dan?![]()
je zit waarschijnlijk met dezelfde vragen en weet het ook niet meer maar die pijn die verdient ze niet.![]()
sterkte
groetjes patries.
Groetjes,
Kees
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
De pleister is geplakt en nu maar hopen dat die gaat werken..
Er is nog geprobeerd om een catheter in te brengen, maar het lukt niet. Zodra het slangetje erin gaat perst ze hm er weer uit. Dus plassen lukt niet, ook niet met druk op de blaas, maar door het persen kwam er wel aardig wat poep uit.
Als ze morgen nog niet geplast heeft wordt ze waarschijnlijk aangeprikt...
Er is nog geprobeerd om een catheter in te brengen, maar het lukt niet. Zodra het slangetje erin gaat perst ze hm er weer uit. Dus plassen lukt niet, ook niet met druk op de blaas, maar door het persen kwam er wel aardig wat poep uit.
Als ze morgen nog niet geplast heeft wordt ze waarschijnlijk aangeprikt...
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- yuki
- Zeer actief
Ik ga er nog steeds van uit dat Kel er boven op gaat komen. Dat moet gewoon! Ondanks steeds weer alle trieste berichten en terugslagen!
Als dat gebeurt kunnen jullie deze verschrikkelijke tijd achter je laten als een boze nachtmerrie.......ondertussen bewonder ik jullie moed en doorzettingsvermogen.
Jullie moeten het keer op keer aanzien dat jullie meisje pijn heeft...........en wij leven allemaal mee, en hopen iedere dag, wel 10 x per dag, dat er eens goed nieuws komt!
We duimen door............
Als dat gebeurt kunnen jullie deze verschrikkelijke tijd achter je laten als een boze nachtmerrie.......ondertussen bewonder ik jullie moed en doorzettingsvermogen.
Jullie moeten het keer op keer aanzien dat jullie meisje pijn heeft...........en wij leven allemaal mee, en hopen iedere dag, wel 10 x per dag, dat er eens goed nieuws komt!
We duimen door............
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Graag gedaan.Ik kan alleen maar hopen en bidden dat ze er weer bovenop komt en dat het geen van mijn honden ooit zal treffenDemi schreef:Nogmaals iedereen bedankt voor het meeleven, knuffels, duimen etc dat geeft echt een goed gevoel!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik lees wel al je updates, maar weet af en toe niets meer te zeggen dan alleen een virtuele knuffel, ik duim nog steeds voor je meisje, die bacterie zit er waarschijnlijk al zo lang, misschien dat het daarom zo lang duurt voor er eindelijk een grote stap vooruit komt. Alle sterkte!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Ik kan je alleen maar sterkte wensen, en nog maar een voorzichtige knuffel
voor Kel, wat moet het moeilijk zijn om je meisje zo te zien.
Kop op, we blijven duimen!
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik vind het ook allemaal maar erg lang duren, hoop maar dat de tramadol voor vannacht werkt en dat dan de pleister het over gaat nemen...Femia schreef:Jeetje, die 12 tot 24 uur duren in dit geval wel heel langSterkte vannacht, ik vind het echt vreselijk allemaal!
-
Some-one
- Actief
Ik hoop zo dat de pijnstilling aan gaat slaan....als ik er alleen maar aan denk hoe het moet zijn om je hond zo veel pijn te moeten zien lijden, krijg ik al tranen in mijn ogen...laat staan als het je eigen hond betreft!
Petje af voor alles wat jullie voor jullie hond doen! Ik wens jullie veel sterkte en ook hier brandt een kaarsje voor jullie Kel!
Petje af voor alles wat jullie voor jullie hond doen! Ik wens jullie veel sterkte en ook hier brandt een kaarsje voor jullie Kel!
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:

voor Calsey.