Een vraag voor een bekende van me....
Wie weet er iets meer van NCL of CCL. Schijnt voor te komen bij Border Collies maar ook bij bijv. Amerikaanse Bulldogs.
Wat is het voor ziekte (hoe 'werkt' het zeg maar) en wat zijn de symptomen precies. Ervaringen mee? Ik weet dat het degeneratie is en dat een hond met deze ziekte dus niet oud wordt. Maar krijg de details nog niet helemaal goed in beeld...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
NCL/CCL
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dank, had ik gezien.. maar dit gaat vooral over mensen..
Heb wel gegoogled en gezien dat er bij de Amerikaanse Bulldog waarschijnlijk weer een net iets andere variant bestaat dan bij de andere rassen. Heb ook gezien dat er door fokkers op getest wordt, maar wat het precies voor ziekte bij dit ras is, zou nog meer willen weten ...
Heb wel gegoogled en gezien dat er bij de Amerikaanse Bulldog waarschijnlijk weer een net iets andere variant bestaat dan bij de andere rassen. Heb ook gezien dat er door fokkers op getest wordt, maar wat het precies voor ziekte bij dit ras is, zou nog meer willen weten ...
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
volgens mij komt het echt wel neer op wat er over bij mensen beschreven staat.Moniek B. schreef:Dank, had ik gezien.. maar dit gaat vooral over mensen..
als het iets is van de border collie, zou ik danielle eens een pb sturen, die weet er dan wellicht meer van