Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hulp gezocht bij plukken hond (Groningen)

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

jelle
Zeer actief

hulp gezocht bij plukken hond (Groningen)

Ongelezen bericht door jelle »

Hallo,

Dinio is een hond die op maandag 29 oktober door de Stichting Dierenhulp Cadiz is ingevlogen vanuit het Spaanse asiel Kimba. Hij verblijft momenteel in Groningen op een opvangadres. Er is ook al een definitieve baas voor hem; zij is momenteel aan het verhuizen en als dat allemaal klaar is gaat Dinio bij haar wonen.

Dinio is een Schnauzer-achtig type en heeft een ruigharige vacht die heel nodig geplukt moet worden. We zijn op zoek naar iemand die dat voor ons kan en wil doen, enneh... het allerliefst natuurlijk nog gratis of eventueel tegen een heel zacht prijsje. We kunnen het geld immers zo goed voor andere dingen gebruiken... maar we willen hem ook netjes bij zijn nieuwe baas afleveren.

Dinio is een leuke, vrolijke hond en ik verwacht niet dat hij heel moelijk te behandelen zal zijn. Hij is iets minder dan 60 cm schofthoogte, dit even voor het idee en voor een indicatie hoeveel werk het zal zijn.

Wie weet iemand die het zou willen doen, of misschien is er hier iemand die dit vaker gedaan heeft en ons wil helpen? Ik hoor het heel erg graag!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Ik heb je oproepje op de emaillijst van ABHB-trimmers geplaatst.
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Rosita Compagner schreef:Ik heb je oproepje op de emaillijst van ABHB-trimmers geplaatst.
oh top, hopelijk is er iemand in de buurt die wil helpen!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

En hebben jullie al iemand gevonden die het wil doen.

Groetjes Els
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”