Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afgelopen zomer had mijn hondje 4 dagen niet gepoept en heb ik hem microlax gegeven. Uiteraard in overleg met de d.a.
Dit kun je gewoon in de apotheek halen, bij onze d.a. betaalden wij meer dan het dubbele.
Het is een tubetje dat je in de anus brengt en binnen halve minuut tot paar minuten moeten ze ontzettend nodig. Tis niet leuk! Dus als je iets dergelijks zou geven, probeer haar eerst buiten te krijgen, en geef het dan pas. Mijn hond moest echt een sprintje trekken binnen enkele seconden en dat zou voor Kel te pijnlijk zijn, ook nog erbij............
Je zou dus aan de d.a. kunnen vragen of je microlax mag geven....
STerke vandaag!
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
yuki schreef:Afgelopen zomer had mijn hondje 4 dagen niet gepoept en heb ik hem microlax gegeven. Uiteraard in overleg met de d.a.
Dit kun je gewoon in de apotheek halen, bij onze d.a. betaalden wij meer dan het dubbele.
Het is een tubetje dat je in de anus brengt en binnen halve minuut tot paar minuten moeten ze ontzettend nodig. Tis niet leuk! Dus als je iets dergelijks zou geven, probeer haar eerst buiten te krijgen, en geef het dan pas. Mijn hond moest echt een sprintje trekken binnen enkele seconden en dat zou voor Kel te pijnlijk zijn, ook nog erbij............
STerke vandaag!
Had jouw hond toen ook een dikke opgezette buik? Ik hang nu met de DA aan de lijn
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Als de DA vanmiddag komt neemt hij iets laxerends mee voor Kel. Het komt waarschijnlijk ook door de injectie met de prednison, daardoor wordt alles vertraagd en zwelt ze op. Schijnt bij mensen ook zo te zijn
yuki schreef:Afgelopen zomer had mijn hondje 4 dagen niet gepoept en heb ik hem microlax gegeven. Uiteraard in overleg met de d.a.
STerke vandaag!
Had jouw hond toen ook een dikke opgezette buik? Ik hang nu met de DA aan de lijn
ik twijfel er toch wel aan of die opgezette buik alleen van twee dagen niet poepen kan komen. zoals jij hem beschrijft is hij toch wel echt dik en dat lijkt me stug na twee daagjes geen ontlasting. ik hoop dat de da je weer iets verder kan helpen.
Volgens de DA komt het waarschijnlijk door de corticosteroïden die ze zondag gekregen heeft?
Demi schreef:
Volgens de DA komt het waarschijnlijk door de corticosteroïden die ze zondag gekregen heeft?
Zou best kunnen;mensen die veel Prednison gebruiken houden-zeker in het begin-vocht vast.
In elk geval wens ik je sterkte met je meissie!Het is maar niks zo.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
yessss ok gepoept heeft ze al(ook al was het niet veel) zal voor Kelsey al iets opluchten,en voor jou zal t ook wel enigzins opluchten dat ze gepoept heeft.Nu vd pijn af en weer de kelsey worden van voorheen
Ik heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om hier bij te lezen dus dat heb ik nu maar even gedaan.
Wat fijn dat Calsey in ieder geval weer gepoept heeft, ik hoop dat dat een voorbode is van een verbetering in haar gezondheid.
Sterkte nogmaals met alles, je zal wel op zijn van alle spanningen van de laatste tijd.
Sorry Allison voor mijn late reactie (zit op het werk en was in vergadering) bij yuki kwam het door overgang van brok naar Carnibest.
Zijn buik was idd opgezet na 4 dagen. Maar hij poepte vorige week ook 2 dagen niet, toen was de buik niet opgezet...........
Ik heb tegenwoordig dus wel een middeltje voor nood in huis!
Fijn dat ze ondertussen gepoept heeft, al was het een beetje. Wellicht kun je wat olie op haar eten doen (niet te veel)
Triest eigenlijk dat je met zulke kleine dingen al blij kunt zijn als je hondje ziek is...............
Sterkte Allison!
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
De Da is net hier geweest en heeft een infuus gegeven met 900 mg solu delta cortef. Het infuus heeft er ongeveer anderhalf uur ingezeten en toen heeft hij het er weer uitgehaald.
Het zou meteen moeten werken, maar helaas het werkt (nog) niet
Ik moest wel heel even lachen. Toen de DA binnenkwam werd ze woest op hem en wilde hem wel even vertellen dat hij niet welkom was in haar buurt (dit deed ze heel slim gewoon zittend)
En te erg voor woorden, na 1 koekje was het haar grootste vriend
Je zou denken dat het nu toch moet gaan werken,hoeveel moet je gaan geven voordat het gaat werken? denk dat dit t maximum is wat de DA haar gegeven heeft.Nogmaals draaien de duimen hier en die blijven draaien .Heb bewondering voor je Allison(las dat je zo heet)maarja wie doet niet alles wat in haar/zijn mogelijkheid ligt voor haar/zijn maatje
Hutsje schreef::N: . muts.
jammer dat het nog niet werkt. heb je ook weer contact gehad met antwerpen? je zou toch weer wat uitslagen krijgen?
Ja contact gehad, maar hij was er vandaag niet Ik zou teruggebeld worden. Dat was vanmiddag nog niet gebeurd, dus ik had weer gebeld en weer werd er gezegd dat ze me vandaag zouden bellen
markdh schreef:Je zou denken dat het nu toch moet gaan werken,hoeveel moet je gaan geven voordat het gaat werken? denk dat dit t maximum is wat de DA haar gegeven heeft.Nogmaals draaien de duimen hier en die blijven draaien .Heb bewondering voor je Allison(las dat je zo heet)maarja wie doet niet alles wat in haar/zijn mogelijkheid ligt voor haar/zijn maatje
Dat is idd het maximum, eigenlijk wordt deze hoeveelheid nooit gebruikt alleen in heel uitzonderlijke gevallen. Ik hoop gewoon zo dat het bij Kel stiekem wat later gaat werken..
ik durf bijna dit topic niet meer te openen, ik duim zo hard, dat ze haar in ieder geval pijn vrij krijgen nu.
kan alleen maar sterkte zeggen, nogmaals...........