Dat denk ik ook..Hutsje schreef:
dat weet de chirurg ook, en hij schrijft het niet niet voor niets voor. het is moeilijk maar hij zal er echt zijn reden voor hebben.
moeilijk alllemaal hoor.
Moderator: moderatorteam

Ik vond haar buik vanmiddag ook al zo dikDemi schreef:Ze heeft trouwens een hele dikke opgezette buik, kan dat zo zijn omdat ze 2 dagen niet gepoept heeft?
ja dat denk ik ook dat het iets oplucht. Ze heeft net een blikje sardientjes in olie op ik hoop dat het gaat werken..assiejaja schreef:Als ze vette vis wil eten zou ik dat gewoon doen.. dan maar dweilen straks als het er binnen uitkomt, is ze het in ieder geval kwijt.
Voelt natuurlijk erg rot met die pijn in haar rug, en het zal opluchten als het weg is.
kan je haar niet steunen door een band onder de buik te doen ?Demi schreef:ik geef haar maar denk ik wat vis in olie ofzo dat is toch ook vet? Net geprobeerd of ze watwilde buiten en elke kaarals ze wilde gaan zitten om te poepen zakte ze helemaal door haar poten en wilde ze naar binnen. Ze wilwel dus maar het kan niet
Jezus, ik had gehoopt voor jullie dat er wat duidelijke verbetering in zou komen nu, meis ik duim dat ze snel vooruit gaatDemi schreef:Ze is nog niet opgestaan vanochtend, dus ik laat haar maar liggen. Ze wilde wel een koekje aannemen net. Ze heeft nog niet gepoept. Ga zo de DA maar weer eens bellen.