Hier ben ik dan eindelijk even zelf.
Het is hier nog niet afgelopen, vandaar dat we zo stil zijn.
Er zit er namelijk nog eentje in die niet van zins is buiten te komen spelen (en dat terwijl er 4 schattige broertjes en zusjes op hem of haar wachten).
Er is een foto gemaakt bij de dierenarts waaruit bleek dat er toch echt nog eentje in zit, en die heeft tot 18.45 uur de tijd om eruit te komen. Er is inmiddels 2x piton gespoten maar tot nu toe (ga zo weer beneden checken) nog geen nieuwe weeën.
Als de pup om 18.45 uur nog niet gearriveerd is, zal deze er via een keizersnede uit moeten.
Dus willen jullie met zijn allen hard duimen dat het Nozem zelf gaat lukken voor die tijd? Ik kan alle duimen wel gebruiken!
Met de trotse mams en haar 4-ling gaat het overigens erg goed verder. Sjefke wil er dolgraag bij en steekt steeds haar neus in de lucht om de puppygeur op te snuiven, maar Nozem vindt het niet goed als ze te dichtbij komt en in de ren is al helemaal uit den boze.
Ik meld me hopelijk snel weer met het verlossende nieuws dat puppy nummer 5 er gewoon uit is gefloept, net zoals de anderen.
Foto's heb ik zoals jullie hopelijk zullen begrijpen nog helemaal geen tijd voor gehad om op de computer te zetten, laat staan ze te uploaden en op het forum te zetten.