De boel ff aankijken zal geen kwaad kunnen, lijkt me zo.
Houd je ons op de hoogte?
Moderator: moderatorteam
Kan het ook even gewoon normaal Marco? Het gaat over JOUW hond, en het meedenken over jouw hond. Geen enkel forumlid heeft er belang bij met wat er met jouw hond gebeurt. Dit heet meeleven. En het bestaat, echtMarco# schreef:Sorry, welke idiote PB's? Ik zal je een publieke afbrander maar besparen.Scooby schreef:............
(O, en Marco; Je mag je idiote PB-tjes voor je houden als je wil...)
Ik denk dat je dat zelf heel goed weet. Tenminste; ik denk niet dat er nig een Marco# op dit forum geregistreerd staat die dergelijke PB's stuurt?Marco# schreef:Sorry, welke idiote PB's? Ik zal je een publieke afbrander maar besparen.Scooby schreef:............
(O, en Marco; Je mag je idiote PB-tjes voor je houden als je wil...)
Waar denk je dat mijn zin "het lijkt me geen sinecure om NU dierenarts te zijn" vandaan komt?alm@ schreef:Ik zat me al af te vragen waarom je da niet zelf op dat idee was gekomen? Bij kinderen komt ook zo'n virus voor, verdwijnt ook vanzelf.
Ahh ja dan kan ik het me voorstellen.EstherK schreef:Het zag er op dat moment heel anders uit. Het leek nog geen bloemkool maar had meer de vorm van een teek.alm@ schreef:Ik zat me al af te vragen waarom je da niet zelf op dat idee was gekomen? Bij kinderen komt ook zo'n virus voor, verdwijnt ook vanzelf.

Dan reageer je er toch gewoon niet op?Marco# schreef:Voor mensen die het blijkbaar nog niet snappen: ik heb geen zin in O.T. geleuter in een medisch topic over een mogelijke aanstaande operatie van Iarik morgenochtend.
Nou, nog een keer dan. Misschien dat je er in je frustratie overheen gelezen hebt (dit staat al bovenaan deze pagina...):Marco# schreef:De goede bedoelingen laat je maar blijken door ONTOPIC mee te denken.Dit is het laatste wat ik hierover zeg.

Wat raar. Het simpele gegeven dat je een topic gestart bent geeft je toch nog niet het recht om te bepalen wat er wel en niet in mag worden gezegd?Marco# schreef:Voor mensen die het blijkbaar nog niet snappen: ik heb geen zin in O.T. geleuter in een medisch topic over een mogelijke aanstaande operatie van Iarik morgenochtend.
De goede bedoelingen laat je maar blijken door ONTOPIC mee te denken.Dit is het laatste wat ik hierover zeg.
Fijn! Dat scheelt weer zorgen!EstherK schreef:De dierenarts was het met ons eens. Opereren is dus niet nodig