Binnenkort verkoopt Deen, een Noord-Hollandsbedrijf alle variaties van Smuldier, inclusief de komplete-versvlees zonder pens
[dit omdat katten vaak de pensvariant niet willen eten en de zonder pens sinds kort in de handel is]
Moderator: moderatorteam

ien schreef:Mailtjes sturen naar klantenservice van een supermarkt om hun dierenvoedng uit te breiden.
Binnenkort verkoopt Deen, een Noord-Hollandsbedrijf alle variaties van Smuldier, inclusief de komplete-versvlees zonder pens![]()
[dit omdat katten vaak de pensvariant niet willen eten en de zonder pens sinds kort in de handel is]
We bombarderen ze gewoon met mailtjesien schreef:ja, en als je hulp nodig hebt, want meer vraag doet het hem vaak, dan hoor ik wel..alm@ schreef:Goed ideehier in de buurt verkopen ze ook alleen de enkelvoudige versies van smuldier. Het zou handig zijn als dat assortiment wordt uitgebreid. Ik ga de Dekamarkt eens mailen.

Jammer.alm@ schreef:Een C1000 hebben wij helemaal niet in de buurtRoelfien schreef:Perfect!
Hier is Ranzijn uitgebreid met een flinke vriezer en die heeft tegenwoordig ook een hoop merken meer. Maar ook C1000 heeft inderdaad best flink wat Smuldier liggen.
Wij hebben ook geen DeenRoelfien schreef:Jammer.alm@ schreef:Een C1000 hebben wij helemaal niet in de buurtRoelfien schreef:Perfect!
Hier is Ranzijn uitgebreid met een flinke vriezer en die heeft tegenwoordig ook een hoop merken meer. Maar ook C1000 heeft inderdaad best flink wat Smuldier liggen.
Wij hebben geen Deen, ook zo jammer.

Hebben jullie wel een supermarkt?alm@ schreef:Wij hebben ook geen DeenRoelfien schreef:Jammer.alm@ schreef:Een C1000 hebben wij helemaal niet in de buurtRoelfien schreef:Perfect!
Ja hoor, zo erg is het ook weer nietRoelfien schreef:Hebben jullie wel een supermarkt?alm@ schreef:Wij hebben ook geen DeenRoelfien schreef:Jammer.alm@ schreef: Een C1000 hebben wij helemaal niet in de buurt

Nou, Valerie, schaam je. Dan ben je geen echte Ranzijn snuffelaar hoor.Valerie schreef:die in almere buiten?? ik heb daar nooit een vriezer gezien :N:Roelfien schreef:Perfect!
zit ranzijn alleen bij jullie in de buurt?Roelfien schreef:En als je daar links aan voorbij loopt en dan naar rechts helemaal naar achteren, kom je tegen de wand twee grote vriezers naast elkaar tegen.
Ze hebben tegenwoordig meerdere merken (voorheen alleen AHV en Rodi) en ook zakken lamshart en runderhart blokjes, kilootjes pens etc.

ik weet dat niet hoorRoelfien schreef: Pens moet je wel een beetje mazzel mee hebben hoor, bij ons filiaal komt het vaak op dinsdag binnen. Dan ga ik er meteen naar toe om te zorgen dat ik niet misgrijp. Die pens is trouwens een lap of twee lappen van samen een kilo, diepgevroren, dus daar moet je dan wel raad mee weten. Het zijn geen mooie hapklare stukjes.

Zaandamalm@ schreef:Zit er toevallig ook een Ranzijn (Ranzige naam trouwensien schreef:En achter de schermen van Ranzijn verkopen ze heel [bevroren]spul, muisjes,ratjes ect..dit voor slangen ect.
Ze willen dit echter niet in de vriezers leggen i.v.m het schokeffect voor langslopers of zo.) hier in de buurt?

Hmm daar kom ik nou echt nooitien schreef:Zaandamalm@ schreef:Zit er toevallig ook een Ranzijn (Ranzige naam trouwensien schreef:En achter de schermen van Ranzijn verkopen ze heel [bevroren]spul, muisjes,ratjes ect..dit voor slangen ect.
Ze willen dit echter niet in de vriezers leggen i.v.m het schokeffect voor langslopers of zo.) hier in de buurt?
niet echt dus maar een beetje wel

Wat zijn wij publiek dan hypocriet, want er liggen wel eendagskuikens.ien schreef:En achter de schermen van Ranzijn verkopen ze heel [bevroren]spul, muisjes,ratjes ect..dit voor slangen ect.
Ze willen dit echter niet in de vriezers leggen i.v.m het schokeffect voor langslopers of zo.