miekmiek schreef:Zo, daar was ik weer.
Ik vind het geen fijne uitslag, maar hou goed in mijn achterhoofd dat dit nog geen uitslag is. Die moet nog komen en daar moeten we maar op wachten voordat we ons allemaal doemideeën in het hoofd halen. Er is in ieder geval iets, je bent niet gek

en hebt juist ingeschat dat je hond iets mankeerd. Bovendien heb je verder en verder laten zoeken en nu blijkt er dus inderdaad iets te zijn. Ik ben erg benieuwd wat het nu precies is, en blijf hopen dat het mee zal vallen en dat er een goede behanding voor bestaat. Dat worden twee lange weken...
Het zou ook eerder kunnen zijn dan 2 weken, maar ik heb er maar 2 weken van gemaakt met ingebouwde marge. Volgens de neuroloog duurt het een week vanaf het moment dat de biopten daar zijn aangekomen. In theorie zou het daar morgen moeten zijn, maar hij benadrukte nog even de 'in theorie', de praktijk is dus nog weleens anders.
Dus ik heb er maar 2 weken van gemaakt
Het feit dat er iets te zien was geeft ook weer hoop dat dit de laatste onderzoeken zouden kunnen zijn.
Moos heeft nog pech ook, want zijn aderen schijnen heel lastig te vinden te zijn. Ze hebben hem 4 keer moeten prikken, waarvan dus 3 keer mis, vandaag. En Moosie is zo vreselijk braaf bij prikken, maar na de 2e keer mis had hij ook zoiets van "ja daaag, nu ga ik van die tafel af!

"
Moosie is nu weer behoorlijk goed wakker, heeft net een halve plak lamshart naar binnen gewerkt, en ligt nu alweer wat in zijn mand te graven om een lekker ligplekje te maken