Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo ja, deel het met mij
Dora staat inmiddels op de glucantime, die spuit ik iedere avond en zowel zij als ik vinden het vreselijk maar ik beloon haar daarna echt heel uitbundig dus ze laat het heel lief toe maar dan zie je dat bekkie verkrampen.
Wat ik eigenlijk wil is om haar na deze kuur op een zo natuurlijk mogelijke manier te laten aansterken.
En niet de gebruikelijke dingen zoals echina force en zo want dat krijgt ze allemaal al
dat weet ik niet,ze zijn verhuisd naar otterlo en ik heb geen idee of ze dus nu op beide locaties zitten of er 1 opgedoekt hebben,maar dat is natuurlijk allemaal te achterhalen
eefje+huig schreef:dat weet ik niet,ze zijn verhuisd naar otterlo en ik heb geen idee of ze dus nu op beide locaties zitten of er 1 opgedoekt hebben,maar dat is natuurlijk allemaal te achterhalen
en zoniet karren we ook vrolijk naar Otterlo hoor, maken we er wel een dagje uit van
wij hebben inzoverre ervaring dat de nieuwe eigenaar van ons paard deze bij aankoop alleen door erik laarakker wilde laten keuren
dus wij zijn helemaal naar soest geweest voor de keuring
ik moet zeggen dat ik het een hele positieve ervaring vond en mocht het nodig zijn voor bv amos dan zou ik daar zeker eens heen gaan voor een onderzoek
Ik heb daar goede ervaringen gehad met onze vorige dog Bo.
Laatst gewijzigd door olgaw37 op 17 okt 2007 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka
In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011 mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
In amsterdam zit Casper met zijn nieuwe praktijk
hij is altijd werkzaam bij spoedkliniek in amsterdam geweest en heeft nu een eigen praktijk.Hij werkt veel samen met Erik Laarakker.
hij is goed!!
In amsterdam zit Casper met zijn nieuwe praktijk
hij is altijd werkzaam bij spoedkliniek in amsterdam geweest en heeft nu een eigen praktijk.Hij werkt veel samen met Erik Laarakker.
hij is goed!!
Tannetje Koning zit ook af en toe in Amsterdam. Zij heeft mij met Charley begeleid, toen hij ook Glucantime en Allopurinol kreeg voor zijn LM.
Ik ben heel erg te spreken over de benadering!
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.