Hij oogt gezond en vrolijk. Heeft vanmorgen ook gepoept, met stukken touw erin.
Waar moet ik nu precies op letten? Ik weet dat hij moet blijven poepen en niet moet gaan braken, maar verder nog iets?
Moderator: moderatorteam

of hij blijft etenCaro. schreef:Puchu heeft vannacht een stuk flostouw opgegeten![]()
Hij oogt gezond en vrolijk. Heeft vanmorgen ook gepoept, met stukken touw erin.
Waar moet ik nu precies op letten? Ik weet dat hij moet blijven poepen en niet moet gaan braken, maar verder nog iets?
Walnoten pikte Puchu laatst bij mijn moedermassam schreef:zover ik weet of alles gewoon normaal eruit blijft komen zeg maar![]()
sam heeft gister een zak vol (300 gram ofzo?) walnoten met bast op... hij eet vaker een walnoot van de straat maar nooit zoveel tegelijk.
zolang hij gewoon sam blijft en blijft poepen zal het wel goed zijn. en vanochtend had ie nog een mooie drol
maar dat flostouw trekken ze ook makkelijk uit elkaar, ik geloof niet dat hij een heel stuk doorgeslikt heeftCaro. schreef:Oké![]()
Dus blijven poepen, eten, vrolijk blijven en eventueel wat olie door zijn eten.
Lijkt me ook logisch, maar ik had al heel wat nare verhalen gehoord over flostouw, dus wilde het toch even zeker weten![]()
Voor het eerst dat ie het op heeft gegetenFlostouw lag vanmorgen in tweeën en er ontbrak een stuk en toen hij ging poepen werd dus duidelijk wie dat gedaan had (kon ook niet anders
).
Er zat wel touw in zijn poep vanmorgen. Dus hij heeft wel wat gegeten, maar geen idee hoeveel.Addy schreef:maar dat flostouw trekken ze ook makkelijk uit elkaar, ik geloof niet dat hij een heel stuk doorgeslikt heeftCaro. schreef:Oké![]()
Dus blijven poepen, eten, vrolijk blijven en eventueel wat olie door zijn eten.
Lijkt me ook logisch, maar ik had al heel wat nare verhalen gehoord over flostouw, dus wilde het toch even zeker weten![]()
Voor het eerst dat ie het op heeft gegetenFlostouw lag vanmorgen in tweeën en er ontbrak een stuk en toen hij ging poepen werd dus duidelijk wie dat gedaan had (kon ook niet anders
).
sam dus ook, alsof het een koekje is :N:Caro. schreef:Walnoten pikte Puchu laatst bij mijn moedermassam schreef:zover ik weet of alles gewoon normaal eruit blijft komen zeg maar![]()
sam heeft gister een zak vol (300 gram ofzo?) walnoten met bast op... hij eet vaker een walnoot van de straat maar nooit zoveel tegelijk.
zolang hij gewoon sam blijft en blijft poepen zal het wel goed zijn. en vanochtend had ie nog een mooie drolDie had een schaal vrij laag staan en hoppa Puchu met een walnoot er vandoor
![]()
Hij had het zo gekraakt ook nog

het blijven toch geweldige wezens hondenmassam schreef:sam dus ook, alsof het een koekje is :N:Caro. schreef:Walnoten pikte Puchu laatst bij mijn moedermassam schreef:zover ik weet of alles gewoon normaal eruit blijft komen zeg maar![]()
zolang hij gewoon sam blijft en blijft poepen zal het wel goed zijn. en vanochtend had ie nog een mooie drolDie had een schaal vrij laag staan en hoppa Puchu met een walnoot er vandoor
![]()
ik heb hem zover dat ik hem met het commando doorlopen langs honden krijg waar hij eerst tegen uit zou vallen, maar langs de walnoten boom krijg ik hem alleen slependhet is té lekker dus ook verschrikkelijk achterlijk dat ik een zakje vol op de eettafel laat liggen...
![]()
succes met je touwpoeper
Hahahaha, stelletje vreetzakkenmassam schreef:sam dus ook, alsof het een koekje is :N:Caro. schreef:Walnoten pikte Puchu laatst bij mijn moedermassam schreef:zover ik weet of alles gewoon normaal eruit blijft komen zeg maar![]()
![]()
ik heb hem zover dat ik hem met het commando doorlopen langs honden krijg waar hij eerst tegen uit zou vallen, maar langs de walnoten boom krijg ik hem alleen slependhet is té lekker dus ook verschrikkelijk achterlijk dat ik een zakje vol op de eettafel laat liggen...
![]()
succes met je touwpoeper
Helaas ken ik wel verhalen van honden die hele stukken flostouw ingeslikt hebben...Addy schreef:
maar dat flostouw trekken ze ook makkelijk uit elkaar, ik geloof niet dat hij een heel stuk doorgeslikt heeft
walnoten schil is ongelofelijk scherp als het stukjes zijn. Ik zou hem dat niet laten eten. Het nootje ben ik niet zo bang voor, maar stukken schil wel. Dat is volgens mij net zo erg als verhitte botten.Caro. schreef:Walnoten pikte Puchu laatst bij mijn moedermassam schreef:zover ik weet of alles gewoon normaal eruit blijft komen zeg maar![]()
![]()