Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk...!!!
Moderator: moderatorteam
-
feestvarken
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tja, dat kan en dat zul je nog wel vaker lezen, maar dat is echt niet het enige hoor, wat er op dit forum gebeurt en staat, er zitten hier alleen een boel mensen, die "op z'n zachts gezegd" vreselijk balen van zulk soort oeps nesten ... fokken is geen spelletje.feestvarken schreef:Ik bedoelde ermee dat ik veel negatieve woorden lees en vele negatieve mensen in dit topic zie, wat ik best jammer vind
maar neem gewoon je tijd om ook andere delen van het forum te lezen, echt hoor, een boel info en mensen die zeer begaan zijn met elkaar
-
feestvarken
Laten we het hopen dat het ook anders gaat hier op het forum
Tuurlijk zijn er nestje die oeps zijn, maar ik kan ook begrijpen waarom ze de pups niet heeft weg laten halen, zijn ook enkele risico's aan verbonden.
Het is gewoon te hopen dat deze mormels een liefdevol huisje krijgen als ze de aantal weekjes hebben en ik denk dat de fokker daar ook wel voor zorgt
Tuurlijk zijn er nestje die oeps zijn, maar ik kan ook begrijpen waarom ze de pups niet heeft weg laten halen, zijn ook enkele risico's aan verbonden.
Het is gewoon te hopen dat deze mormels een liefdevol huisje krijgen als ze de aantal weekjes hebben en ik denk dat de fokker daar ook wel voor zorgt
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou, hier komt spuit elf ook even voorbij.
Ik verbaas me werkelijk elke keer weer over de dommigheid van bepaalde mensen, en hoe zij zichzelf contineu lopen te verdedigen......wat kant nog wal raakt.
naja, aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Naja.
dit soort types houden we de gedragstherapeuten weer aan het werk.
hebben die ook een dik belegde boterham
Ik verbaas me werkelijk elke keer weer over de dommigheid van bepaalde mensen, en hoe zij zichzelf contineu lopen te verdedigen......wat kant nog wal raakt.
naja, aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Naja.
dit soort types houden we de gedragstherapeuten weer aan het werk.
hebben die ook een dik belegde boterham
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik zie ook heel veel negatieve dingen in asiels en op marktplaats voornamelijk stamboomloze mechelaars uit werklijnen die in een huisgezinnetje geplaatst zijn en die met 5 maanden niet meer te handhaven zijn... vind ik veel zieliger dan al die zogenaamde negatieve dingen hier bij elkaar.feestvarken schreef:Ik bedoelde ermee dat ik veel negatieve woorden lees en vele negatieve mensen in dit topic zie, wat ik best jammer vind

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Marion.
-
feestvarken
Dat is ieder zijn eigen mening en daar heb ik respect voor
Tuurlijk is dat zielig, maar ik neem toch aan dat de fokker echt wel een goed huisje voor deze pups zal zoeken en wees eerlijk, een pup met stamboom, bij een "goede fokker"worden ook dagelijk weer herplaatst, ligt toch ook vaak aan de nieuwe baasjes en kwa opvoeding.
Een goede fokker kan zo ook zijn of haar fouten hebben.
Tuurlijk is dat zielig, maar ik neem toch aan dat de fokker echt wel een goed huisje voor deze pups zal zoeken en wees eerlijk, een pup met stamboom, bij een "goede fokker"worden ook dagelijk weer herplaatst, ligt toch ook vaak aan de nieuwe baasjes en kwa opvoeding.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ja Feestvarkenmalinois schreef:ik zie ook heel veel negatieve dingen in asiels en op marktplaats voornamelijk stamboomloze mechelaars uit werklijnen die in een huisgezinnetje geplaatst zijn en die met 5 maanden niet meer te handhaven zijn... vind ik veel zieliger dan al die zogenaamde negatieve dingen hier bij elkaar.feestvarken schreef:Ik bedoelde ermee dat ik veel negatieve woorden lees en vele negatieve mensen in dit topic zie, wat ik best jammer vind

-
feestvarken
Marion. Geplaatst: Di Okt 09, 2007 9:51 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Nan* is verleden tijd. En ik denk daarmee ook een aantal nieuwkomers de afgelopen dagen
Modjes, zijn jullie nu veel tijd kwijt met het toelaten van nieuwe leden? Anders moeten we echt aan de ballotagecomissie hoor
=======================================
Ik hoef mij niet aangesproken te voelen toch????
Ik ben wel nieuw, maar lees echt niet alleen dit topic
--------------------------------------------------------------------------------
Nan* is verleden tijd. En ik denk daarmee ook een aantal nieuwkomers de afgelopen dagen
Modjes, zijn jullie nu veel tijd kwijt met het toelaten van nieuwe leden? Anders moeten we echt aan de ballotagecomissie hoor
=======================================
Ik hoef mij niet aangesproken te voelen toch????
Ik ben wel nieuw, maar lees echt niet alleen dit topic
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
een goede fokker neemt in mijn ogen als het mogelijk is haar pups altijd terug om er een ander huisje voor te zoeken ( of helpt mee te zoeken voor een oplossing, zoeits kun je ook in een contract laten vastleggen voordat ze d epup meenemen).feestvarken schreef: Een goede fokker kan zo ook zijn of haar fouten hebben.
Niks erger voor een serieuze fokker als 1 van "jouw"honden in een asiel beland
-
feestvarken
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Feestvarken,feestvarken schreef:Toch wel jammer dat er hier geen rekening met een ander wordt gehouden.
Dacht veel te leren hier over bepaalde rassen, maar als ik dit zo zie dan denk ik ..............................![]()
Maar ik wil je wel feliciteren met je pups en dat ze mogen opgroeien tot een paar gezonde en prachtige kanjers
Volgens mij kun je uit deze discussie juist heel erg veel leren en ook over een bepaald ras!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
Nouwwww. ik denk dat als je goed rekenen kan. 1+1=2feestvarken schreef:
Maar dit zegt toch niks over deze pups?????? Dat deze in het asiel komen????
Wil neit zeggen dat alle pups problemen zullen hebben.
Maar ze mogen hopen op verdomd goede baasjes die heel goed weten waar ze aan beginnen, en even hard gezegd....
Een echte liefhebber zal niet voor een werkhond voortkomend uit een oepsnest kiezen.
Dus wat hou je dan over?
Juist ja........... de owww wat schattig mensen en de naieve pupkopers
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Jawel, in dit geval zou dat wel eens heel direct met elkaar te maken kunnen hebben als er geen 13 mensen gevonden worden die weten wat een Mechelaar uit werklijnen inhoudt.feestvarken schreef:Zeker weten is dat erg voor een fokker, maar het gebeurd toch en ookal is het een goede fokker![]()
Groetjes, Karen
-
chrico
- Zeer actief
-
feestvarken
-
chrico
- Zeer actief
-
feestvarken
-
chrico
- Zeer actief
-
feestvarken
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
een goede fokker neemt ze terug, daar belanden ze niet in een asielfeestvarken schreef:Dat is ieder zijn eigen mening en daar heb ik respect voor![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
als ze al in een asiel belanden om wat voor reden dan ook, zal deze de hond er uithalen en zelf proberen te herplaatsen. Die zit dus niet te verpieteren in een hokje zoals zoveel ongewenste mechelaars....feestvarken schreef:Zeker weten is dat erg voor een fokker, maar het gebeurd toch en ookal is het een goede fokker![]()

-
Marion.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar moeten de modjes zo achter kunnen komen, volgens mij?chrico schreef:En toch ontkom ik niet aan het idee van een identiteitscrisisMisschien zit ik er naast maar misschien ook niet
Groetjes, Karen
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
:sst:chrico schreef:En toch ontkom ik niet aan het idee van een identiteitscrisisMisschien zit ik er naast maar misschien ook niet

-
chrico
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
chrico schreef:ZoietsMarion. schreef:Misschien dat ik nog even tijd wil vinden om een passend smiley-tje te zoekenchrico schreef:het lijkt me dat je daar beter zelf antwoord op kan geven, ik ben geen riagg
Groetjes, Karen
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
een mechelaar uit werklijnen met onbekende vaderlijnfeestvarken schreef:ben op zoek naar een hond en weet alleen nog niet precies wat?