Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bah enkelt wormen....
Moderator: moderatorteam
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Bah enkelt wormen....
De pups zijn gister ontwormt (eigenlijk 3 dagen te laat maar ze moesten nog net iets aankomen) Een paar uur erna lagen er zeker een handvol wormen.
Lora (de moeder) en Dusty, ons andere hondje worden altijd keurig op tijd ontwormt.... Ook gister zijn hun tegelijk mee ontwormt.
Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?
Lora (de moeder) en Dusty, ons andere hondje worden altijd keurig op tijd ontwormt.... Ook gister zijn hun tegelijk mee ontwormt.
Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?
-
Marion.
Re: Bah enkelt wormen....
Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?
Hoe dan ook, ik weet het antwoord dus niet. Ik ben dan ook geen fokker.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Waar heb je het over ? 21 jaar topfokker ???Marion. schreef:Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?![]()
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Je gooit 't een en ander door elkaar.Marion. schreef:Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?![]()

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Hahaha ik had al een vermoeden.... Geen probleem hoor...Wilma schreef:Je gooit 't een en ander door elkaar.Marion. schreef:Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?![]()
Mijn moeder is geen fokker en geen vraagbaak
-
Marion.
Sorryyyyyy, excuses. Ik verwar je met iemand anders die 13 pups heeft liggenDusty&Lora schreef:Waar heb je het over ? 21 jaar topfokker ???
-
Marion.
Ik merk het. Tja, zonnesteek misschienWilma schreef:Je gooit 't een en ander door elkaar.Marion. schreef:Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?![]()
Edit, ik ging dus ook gelijk alweer ratelen met m'n hersencellen.... Dusti, Lora... hmmm er liepen toch heel veel meer honden, waaronder een Ebi oid.
Nah. Ik ga de zon maar weer in
Laatst gewijzigd door Marion. op 07 okt 2007 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Maakt niet uit hoor !!Marion. schreef:Sorryyyyyy, excuses. Ik verwar je met iemand anders die 13 pups heeft liggenDusty&Lora schreef:Waar heb je het over ? 21 jaar topfokker ???
13 pups, jeetje mina..
Moet er niet aan denken...
5 is al veeeeeeeeeeeeeeel
Mm hoop dat iemand het weet.. ik wil ze GRAAG wormvrij !
-
Marion.
Mwah, 5 is op zich niet veel toch? GR nesten zijn meestal groter, en volgens mij houden die fokkers gewoon de standaard puppen-ontwormingen aanDusty&Lora schreef:5 is al veeeeeeeeeeeeeeel![]()
Mm hoop dat iemand het weet.. ik wil ze GRAAG wormvrij !
Maar volgens mij is het heel normaal dat pups wormen hebben hoor. Maar er zijn hier genoeg goede fokkers dus je zult vast nog wel antwoord krijgen
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Ok... Bedankt.... Wij hebben 2 cairn terriers.. 5 pups vindt ik daar toch wel een beetje veel voor haha. Passen net niets naast elkaar aan de 'tepel'Marion. schreef:Mwah, 5 is op zich niet veel toch? GR nesten zijn meestal groter, en volgens mij houden die fokkers gewoon de standaard puppen-ontwormingen aanDusty&Lora schreef:5 is al veeeeeeeeeeeeeeel![]()
Mm hoop dat iemand het weet.. ik wil ze GRAAG wormvrij !![]()
Maar volgens mij is het heel normaal dat pups wormen hebben hoor. Maar er zijn hier genoeg goede fokkers dus je zult vast nog wel antwoord krijgen
Voor een GR is 5 idd niet veel...
-
Addy
Marion, je hebt de verkeerde voorMarion. schreef:Tja, als je moeder zo'n vraagbaak voor de RV is en ze al 21 jaar topfokker is snap ik niet dat je zo'n vraag hier op het forum moet stellenDusty&Lora schreef:Moeten we nu omdat het er echt veel zijn de pups bv morgen weer ontwormen of pas met hun 4 weken ?![]()