omdat je weet dat je commentaar gaat krijgen op die lijnen omdat ik, helaas voor jou, redelijk bekend ben in het mechelaarwereldje DAAROM wil je dat niet zeggen... dat denk ik niet, dat weet ik zeker... OF omdat je helemaal niet weet uit welke lijnen de ouders komen... DAT kan ook nog... Gewoon interesse overigens aangezien ik ook mechelaars heb zoals je kan zien...nan* schreef:In eerste instantie wou ik jullie allemaal negeren, de types die alles beter denken te weten! , maar omdat ik zoveel pb's heb gehad van andere forum leden die mij zeiden niet op jullie te reageren omdat jullie toch alleen maar iedereen klein proberen te maken met jullie gez..k.
@ malinois:Denk je nou werkelijk dat wij binnen via een camera een bevalling zitten te bekijkener staat zelfs een bed in haar kraamhok!
Als je zo dom bent denk je dan echt dat wij de lijnen aan jou door gaan geven en trouwens wat gaat jou dat aan?![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk...!!!
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
nog een vraag, worden de ouderdieren alsnog gerontgend, zodat jullie als fokker de pupkopers wat meer duidelijkheid kunnen geven over de gezondheid?
Laatst gewijzigd door Hutsje op 06 okt 2007 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou welke mechelaartopfokker is dit dan want ik ken haar niet en ik ken er toch heel veel.Horus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
ik denk niet dat het een mechelaarfokker ismalinois schreef:nou welke mechelaartopfokker is dit dan want ik ken haar niet en ik ken er toch heel veel.Horus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.Mag ook via pb hoor

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
geef dan gewoon toe dat dit geen oepsnestje was, dat dit gewoon expres geweest is... en ja zo had ik ook gereageerd ik zie helaas genoeg mechelaartjes wegrotten in asiels door mensen als jou en en je ouders...nan* schreef:JULLIE ZIJN ECHT EEN STEL DOMME MENSEN.Als je terug leest is de teef niet alleen bevallen dus ga nie dom lopen doen!
En ik vind mezelf niet geweldig jullie vinden jezelf allemaal geweldig!
noem een meisje van 21 maar een kreng maakt me niet uit ik weet wie het zeggen!
En jullie weten natuurlijk alles zo is het toch!
Wij zijn blij met de puppies en dat neemt niemand van ons af!
O,ja hadden jullie ook zo gereageerd als het 3 pups waren?
Als jullie zulke topfokkers waren hadden jullie het nestje weg laten spuiten...

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou nog een poging dan: UIT WELKE LIJNEN KOMEN DE OUDERS?nan* schreef:ik heb een poging gedaan om jullie het hele gebeuren uit te leggen, maar als jullie zo door blijven gaan wie is er dan niet volwassen?

-
Addy
Als ze zo bekend is zullen Malinois en Hutsje haar ongetwijfeld kennenHorus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.
Nou ben ik een leek maar ik heb hier geleerd dat top fokkers over hun nek gaan van die zgn oepsnestjes maar deze mentor, raadgever en vraagbaak heeft daar geen last van
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ze heeft een mechelaarteef en een nestje gehad dus mee gefoktHutsje schreef:ik denk niet dat het een mechelaarfokker ismalinois schreef:nou welke mechelaartopfokker is dit dan want ik ken haar niet en ik ken er toch heel veel.Horus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.Mag ook via pb hoor

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb nog geen pb gehadAddy schreef:Als ze zo bekend is zullen Malinois en Hutsje haar ongetwijfeld kennenHorus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
Ze haalt honden uit het asiel om ze een supergoed leven te geven. En heeft nog nooit een hond weggedaan om wat voor reden dan ook.![]()

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ga niet de zooi opruimen van zulke typesHorus schreef:Als jullie zo van honden houden ga dan iets nuttigers doen en help in het asiel of neem een asielhondje of herplaatser in plaats van mensen aan te vallen en af te zeiken.

-
Addy
Ik noemde je een VALS kreng vanwege je opmerking naar yamie dat ze op haar fietsje naar de goedkope dierenarts gaat.nan* schreef:JULLIE ZIJN ECHT EEN STEL DOMME MENSEN.Als je terug leest is de teef niet alleen bevallen dus ga nie dom lopen doen!
En ik vind mezelf niet geweldig jullie vinden jezelf allemaal geweldig!
noem een meisje van 21 maar een kreng maakt me niet uit ik weet wie het zeggen!
Chapeau voor Yamie, dat is pas echt dierenliefde om hoe dan ook toch met je hond bij de dierenarts te komen.
Daar reageerde ik dus op
En scherm niet steeds met die 21 jaar, toen woonde ik al vijf jaar op mezelf
-
tineke
nee ze zijn multifunctioneel wat dat betreft en fokken of fokte ook kangalsHutsje schreef:ik denk niet dat het een mechelaarfokker ismalinois schreef:nou welke mechelaartopfokker is dit dan want ik ken haar niet en ik ken er toch heel veel.Horus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld. Zij fungeert als vraagbaak, raadgever en mentor bij beginnende en gevestigde fokkers.
-
tineke
-
Addy
- Hutsje
- Zeer actief
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Misschien is ze wel een hoogbegaafd wonderkindKnoeppie schreef:Horus schreef:Degene die jullie nu aanvallen is een gerenommeerde fokker die al meer als 20 jaar ervaring heeft en zeer bekend is in de topfokkerwereld.nan* schreef:Ben misschien wel 21 maar sta ver boven jullie!
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
-
chrico
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaarHutsje schreef:nog een vraag, waarom zit de teef niet in de huiskamer?

- Hutsje
- Zeer actief
-
Addy
heerlijk leven voor een hond tochmalinois schreef:lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaarHutsje schreef:nog een vraag, waarom zit de teef niet in de huiskamer?
Mechelaars moeten ook geen uitjes hebben, daar zijn het de honden niet voor
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ken geen mechelaartopfokkers, ik ken alleen goede fokkers en minder goede fokkerschrico schreef:Mechelaartopfokker???? Is dat een moderne verkapte benaming voor broodfokker??
Je heb fokkers en fokkers meer toch niet??

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat heb je inmiddels ontvangenHutsje schreef:waar lees je dat?malinois schreef:lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaarHutsje schreef:nog een vraag, waarom zit de teef niet in de huiskamer?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat doe ik dus verkeerdAddy schreef:heerlijk leven voor een hond tochmalinois schreef:lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaarHutsje schreef:nog een vraag, waarom zit de teef niet in de huiskamer?![]()

-
Addy
Yip, daarom heb ik ook altijd gedacht wat een vreemde vrouw die Malinois, die neemt zomaar mechelaars mee op een uitjemalinois schreef:dat doe ik dus verkeerdAddy schreef:heerlijk leven voor een hond tochmalinois schreef:lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaarHutsje schreef:nog een vraag, waarom zit de teef niet in de huiskamer?![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
kijk iedereen denkt 't niemand zegt 'tAddy schreef:Yip, daarom heb ik ook altijd gedacht wat een vreemde vrouw die Malinois, die neemt zomaar mechelaars mee op een uitjemalinois schreef:dat doe ik dus verkeerdAddy schreef:heerlijk leven voor een hond tochmalinois schreef: lees net ergens anders dat het een waakhond is he... ze mag ook niet mee met uitjes want daar staan alle honden op behalve de mechelaar![]()
Mechelaars moeten ook geen uitjes hebben, daar zijn het de honden niet voor![]()
![]()

-
Addy
Ik kom altijd voor mijn mening uitmalinois schreef:kijk iedereen denkt 't niemand zegt 'tAddy schreef:Yip, daarom heb ik ook altijd gedacht wat een vreemde vrouw die Malinois, die neemt zomaar mechelaars mee op een uitjemalinois schreef:dat doe ik dus verkeerdAddy schreef: heerlijk leven voor een hond toch![]()
Mechelaars moeten ook geen uitjes hebben, daar zijn het de honden niet voor![]()
![]()
Maar ik moet ook toegeven dat je weer in mijn achting gestegen bent vanwege die flikkerlichtjes om de nek van je hond
-
Horus
En met dit soort kreten wil jij beweren dat jij volwassen bent? Op de kleuterschool gebruiken ze dit soort woorden.Hutsje schreef:oh, lama. je hebt 3 rashonden, shar peis wel te verstaan. en het zal niet lang meer duren of er komt nog een ras bij, chinese crested, als ik je voorstelbericht zo lees. goed bezig!
En maar oordelen.
Wat is er mis mee dat ik 3 rashonden heb en er nog twee honden bijkomen?
Dat bedoel ik met conclusies trekken.
Niet dat het echt nodig is maar zal je even netjes uitleggen hoe het zit. Want jij kent mij niet en oordeelt maar.
Ik heb vanaf 1994 al honden en dat zijn niet altijd rashonden geweest.
Heb vele herplaatsers gehad. Ook honden waarvan ik van te voren wist dat ze nierfalen hadden of een patella luxatie hadden. De patella luxatie heb ik netjes laten opereren bij een bekwame dierenarts. Heeft me een hoop geld gekost maar dat kan mij niets shcelen. Als ik voor een hondje kies en die in huis neem dan moet ik daar goed voor zorgen en verzorgen tot aan hun dood.
Hetzelfde met de herplaatser die nierfalen had. met haar ben ik heel wat keren bij de dierenarts geweest en heeft me ook heel veel geld gekost. Vind ik ook niet erg want ik hield van die hond en heb alles voor haar gedaan wat ik kon.
En ja ik heb nu 3 rashonden waarvan 1 herplaatser.
Deze herplaatser kwam van een beginnend fokker die deze gezonde hond met 5 maanden wilde laten inslapen om dat een oogcorrectie duurder was dan laten inslapen. Hij had hem achter gelaten bij die dierenarts.
gelukkig was die dierenarts zo slim om een hem bekende fokker te bellen en zij heeft die hond opgehaald, alle kosten betaald en herplaatst. Ik heb de hond in huis genomen en we hebben de kosten samen gedeeld.
Ook heeft deze fokker contact opgenomen met die zogenaamde nepfokker en hem even de waarheid verteld en heeft ervoor gezorgt dat dat fokkertje in ieder geval zijn teven niet meer kan laten dekken bij andere bekende fokkers.
De betreffende hond is kerngezond en ik ben blij dat hij nog leeft.
Want het is een kerngezonde en ontzettend lieve hond.
En ja, ik neem er twee hondjes bij.
Waar ik netjes voor spaar en hard voor werk.
Dus je ziet ik heb rashonden en herplaatsers. Ze zijn me allemaal even lief.
En dan ben ik volgens jou niet goed bezig???
Leg mij dan maar eens uit waarom jij beter denkt te zijn als ik.
Ik had dit niet allemaal hoeven uit te leggen maar ik wil alleen maar laten zien dat je niet te snel moet oordelen over mensen die je niet kent.
Wat men verder van mij denkt maakt mij niet uit.
Een paar mensen die hier al lang op dit forum kennen mij en die weten hoe ik ben. Dat ik door het vuur ga voor mijn dieren en ze met alle liefde van de wereld in huis heb genomen.
En dat voor maar een lama die 3 rashonden heeft en nog twee Chinese Crested in huis gaat nemen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja hoor en ze doen het nog steedsAddy schreef:Ik kom altijd voor mijn mening uitmalinois schreef:kijk iedereen denkt 't niemand zegt 'tAddy schreef:Yip, daarom heb ik ook altijd gedacht wat een vreemde vrouw die Malinois, die neemt zomaar mechelaars mee op een uitjemalinois schreef: dat doe ik dus verkeerd![]()
![]()
![]()
Maar ik moet ook toegeven dat je weer in mijn achting gestegen bent vanwege die flikkerlichtjes om de nek van je hond![]()

-
Addy
Zijn de veren in de aanbieding vandaagHorus schreef:En met dit soort kreten wil jij beweren dat jij volwassen bent? Op de kleuterschool gebruiken ze dit soort woorden.Hutsje schreef:oh, lama. je hebt 3 rashonden, shar peis wel te verstaan. en het zal niet lang meer duren of er komt nog een ras bij, chinese crested, als ik je voorstelbericht zo lees. goed bezig!
En maar oordelen.
Wat is er mis mee dat ik 3 rashonden heb en er nog twee honden bijkomen?
Dat bedoel ik met conclusies trekken.
Niet dat het echt nodig is maar zal je even netjes uitleggen hoe het zit. Want jij kent mij niet en oordeelt maar.
Ik heb vanaf 1994 al honden en dat zijn niet altijd rashonden geweest.
Heb vele herplaatsers gehad. Ook honden waarvan ik van te voren wist dat ze nierfalen hadden of een patella luxatie hadden. De patella luxatie heb ik netjes laten opereren bij een bekwame dierenarts. Heeft me een hoop geld gekost maar dat kan mij niets shcelen. Als ik voor een hondje kies en die in huis neem dan moet ik daar goed voor zorgen en verzorgen tot aan hun dood.
Hetzelfde met de herplaatser die nierfalen had. met haar ben ik heel wat keren bij de dierenarts geweest en heeft me ook heel veel geld gekost. Vind ik ook niet erg want ik hield van die hond en heb alles voor haar gedaan wat ik kon.
En ja ik heb nu 3 rashonden waarvan 1 herplaatser.
Deze herplaatser kwam van een beginnend fokker die deze gezonde hond met 5 maanden wilde laten inslapen om dat een oogcorrectie duurder was dan laten inslapen. Hij had hem achter gelaten bij die dierenarts.
gelukkig was die dierenarts zo slim om een hem bekende fokker te bellen en zij heeft die hond opgehaald, alle kosten betaald en herplaatst. Ik heb de hond in huis genomen en we hebben de kosten samen gedeeld.
Ook heeft deze fokker contact opgenomen met die zogenaamde nepfokker en hem even de waarheid verteld en heeft ervoor gezorgt dat dat fokkertje in ieder geval zijn teven niet meer kan laten dekken bij andere bekende fokkers.
De betreffende hond is kerngezond en ik ben blij dat hij nog leeft.
Want het is een kerngezonde en ontzettend lieve hond.
En ja, ik neem er twee hondjes bij.
Waar ik netjes voor spaar en hard voor werk.
Dus je ziet ik heb rashonden en herplaatsers. Ze zijn me allemaal even lief.
En dan ben ik volgens jou niet goed bezig???
Leg mij dan maar eens uit waarom jij beter denkt te zijn als ik.
Ik had dit niet allemaal hoeven uit te leggen maar ik wil alleen maar laten zien dat je niet te snel moet oordelen over mensen die je niet kent.
Wat men verder van mij denkt maakt mij niet uit.
Een paar mensen die hier al lang op dit forum kennen mij en die weten hoe ik ben. Dat ik door het vuur ga voor mijn dieren en ze met alle liefde van de wereld in huis heb genomen.
En dat voor maar een lama die 3 rashonden heeft en nog twee Chinese Crested in huis gaat nemen.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Re: Eindelijk...!!!
wat is het doel van deze post?nan* schreef:Na 2 dagen conitnu op de monitor te hebben gekeken is vandaag onze mechelaar bevallen van 13 puppies! allemaal rond en gezond.
Het is haar eerste en laatste nestje.Het was een ongelukje met de nieuwe mechelaar reu.
Vind het wel een beetje sneu voor der heeft ze na der halve politie carriere nog geen rust haha loopt er straks 13 van dat tuig om der heen!