Scooby schreef:Hoi Jorda,Jorda schreef:Gelukkig is ze niet drachtig! Scheelt je veel ellende. Natuurlijk is het niet slim dat een loopse teef heeft kunnen uitbreken, maar ik vind het toch storend dat sommigen daar zo opduiken. Iedereen maakt weleens een fout en helaas kun je er veel niet terugdraaien. Wie zijn wij om in andermans portemonnee te kijken? Natuurlijk moet je als eigenaar van een dier zorgen dat ze dat krijgen wat ze nodig hebben, maar helaaas kunnen er weleens dingen gebeuren waar we geen invloed op hebben en we met de rug tegen de muur staan. Ik heb gelukkig altijd alles kunnen betalen en ik heb ook weleens een hoge rekening gekregen vanwege een operatie voor de hond waardoor ik behoorlijk wat andere dingen moest laten schieten.
Maar laten we aub geen mensen gelijk gaan beoordelen als ze hier een vraag stellen. Ik ga er maar even vanuit dat ze er zelf ook van balen!
Groetjes van Jorda.
De ergernis bij een aantal mensen ontstaat, denk ik, omdat de topicstartster en paar weken geleden al advies heeft gevraagd hoe ze om moest gaan met een loopse teef en andere honden.Daar zijn toen hele duidelijke adviezen en tips op gegeven die ze vervolgens aan haar laars lapt. Tja en dan gaat het fout..., dan kan ik me voorstellen dat mensen die haar toen hebben voorzien van tips daar nu wat geergerd door zijn.
Even voor de duidelijkheid, Ik was blij met de adviezen, en ik heb ook opgelet, maar Bubbles heeft zich zelf los getrokken op het moment dat het gebeurde, dat is iets heel anders naar mijn idee.
Dat zou een van jullie net zo goed kunnen gebeuren lijkt me zo