Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jeuk ! ( en ik weet nu waarom !!)
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Tja, meningen verschillen en dat geeft ook niks. Ik heb bij verschillende mensen die met een hond met jeuk naar de DA gingen gezien dat de kosten meestal veel verder oplopen dan die 27,50. Dus ik vond het niet duur ! Bovendien was het niet belastend voor Gizmo dus ik heb toch niks te verliezen ? Reinigingskuur was 12 euro. Nou dat valt ook mee he, en verder ben ik in de keuze van voeding vrij als ik de kip en de granen maar vermijd. Dat valt ook best mee vind ik. Voor de mensen die zelf samenstellen niet moeilijk en zelfs voor mij als overwegend brokkenvoerder ook te doen hoor. ( prins, denkadog en pro plan hebben daar een brok voor)alm@ schreef:Ik heb die link gelezen. Ik vind niet lollig maar pure geldklopperij. Gaat mij er eigenlijk om dat Ts-er voor d'r dure geld (reinigingskuren zijn ook niet goedkoop) beter een echt testje bij de da had kunnen laten doen. Maar misschien denk ik te slechtRosita Compagner schreef:mwah, ik verwacht toch wel de aanschaf van een reingingskuur en een afwijkend voedingsadvies hoor.
Lees de link die ik meestuurde door en je ziet de 'lol' er ook wel van in. Maar toch, 27.50....... 't is leuk meegenomen.
Blijkt het echt niet te werken dan ben ik 27, 50 kwijt ja en moet ik overnieuw beginnen. Lijkt mij niet zo'n ramp...
@ Rosita; ik geloof er in dit geval echt niet in dat het aan vlooien zou liggen ! Ik ken honden met vlooienallergie hoor en met de vlooienbestrijding is hier niks mis....maar jij mag er best anders over denken...
-
SuzieC1970
- Zeer actief
Denk jij dat de gemiddelde DA dat goedkoper kan dan ? Daar geloof ik niet in hoor, daar ben je dat bedrag al kwijt als je binnenkomt.....MARC_S schreef:Ik denk ook niet dat een plukje haar iets kan zeggen eerlijk gezegd. Het is dan wel niet belastend voor de hond maar ik denk dat het ergens wel belastend is voor je saldo op de bank.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik hoop voor je dat het klopt en dat Gizmo er baat bij heeftSuzieC1970 schreef:Tja, meningen verschillen en dat geeft ook niks. Ik heb bij verschillende mensen die met een hond met jeuk naar de DA gingen gezien dat de kosten meestal veel verder oplopen dan die 27,50. Dus ik vond het niet duur ! Bovendien was het niet belastend voor Gizmo dus ik heb toch niks te verliezen ? Reinigingskuur was 12 euro. Nou dat valt ook mee he, en verder ben ik in de keuze van voeding vrij als ik de kip en de granen maar vermijd. Dat valt ook best mee vind ik. Voor de mensen die zelf samenstellen niet moeilijk en zelfs voor mij als overwegend brokkenvoerder ook te doen hoor. ( prins, denkadog en pro plan hebben daar een brok voor)alm@ schreef:Ik heb die link gelezen. Ik vind niet lollig maar pure geldklopperij. Gaat mij er eigenlijk om dat Ts-er voor d'r dure geld (reinigingskuren zijn ook niet goedkoop) beter een echt testje bij de da had kunnen laten doen. Maar misschien denk ik te slechtRosita Compagner schreef:mwah, ik verwacht toch wel de aanschaf van een reingingskuur en een afwijkend voedingsadvies hoor.
Lees de link die ik meestuurde door en je ziet de 'lol' er ook wel van in. Maar toch, 27.50....... 't is leuk meegenomen.
Blijkt het echt niet te werken dan ben ik 27, 50 kwijt ja en moet ik overnieuw beginnen. Lijkt mij niet zo'n ramp...

-
Kenai
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Aat
- Vaste gebruiker
Yupp heeft lange tijd een zelfde soort huidirritatie gehad. Alle soorten voer geprobeerd en herhaaldelijk zalfjes bij de da gehaald, maar allemaal zonder blijvend resultaat, totdat ik, al weer een half jaar geleden, Henne voer ontdekte, komt uit Denemarken en is op basis van zalm. Een paar weken later was het gekrab en gebijt over. Totdat het een paar maanden geleden weer begon. Twee weken geleden bedacht ik dat het wel eens zou kunnen lliggen aan de schijfjes ham of varkenslever waarin ik zijn pilletjes (suppelenten) verstopte. Ik ging over op paardenrookvlees en runderlever en nu is hij weer helemaal vrij van jeuk. 't Zat gewoon in het varkensvlees.SuzieC1970 schreef:Gizmo mag wel mais en rijst. Heb nu brok van denkadog, hypo allergic. Ik weet het ook niet hoor, wacht rustig af... Ik hou jullie wel op de hoogte. ( als daar behoefte aan is tenminste...)Rosita Compagner schreef:Brokken zonder granen?? Straks eens kijken bij de dierenwinkel.
.
Aat.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3