Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voor Nono. Haar plekje kan ze niet echt meer vinden. Van de ene zij op de andere zij. Een metertje vooruit en weer terug. Maar verder is ze nog rustig. Haar temperatuur is nog normaal. Officieel is ze dinsdag uitgeteld. Ben heel benieuwd!
Hieronder wat fotootjes die ik net heb gemaakt.
Close-up buikje
Laatst gewijzigd door Nono op 04 okt 2007 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Inge O schreef:oeps, dat wordt geen nestje van zes :N: .
Nope, denk het ook niet
Ik zat ook gelijk te denken dat er wel een heleboel in die hele dikke buik verstopt zullen zitten!
Kan me voorstellen dat het inmiddels flink zwaar voor haar geworden is.
Ik duim voor een voorspoedige bevalling en een prachtig nest gezonde pups Esther!
Hihi, jarig met zo'n dikke buik..... Arme Nono. Heb ik ook gehad...jarig met een dikke buik... 9 jaar geleden. Alleen mijn puppy was een meisje, dat 3 dagen na mijn verjaardag werd geboren....
Sterkte met de laatste loodjes.
En wat een heerlijk,knuffelbaar buikje, dat zeker!
sirene schreef:Wat dubbel, ik zet net je bericht over Ashley te lezen:o(
Fijn dat je zoiets moois hebt om naar uit te kijken.
Spannend! Ik hoop op een voorspoedige bevalling!
Ja het voelt ook heel dubbel. Aan de ene kant is er het enorme verdriet en aan de andere kant de blijdschap om de puppen die komen gaan.
Maar inderdaad, we hebben iets moois om naar uit te kijken. Spannend hoor!
Alles nog rustig hier Geen temperatuurdaling, alles gewoon normaal.
MoniqueDM schreef: Heb je al genoeg aanvragen voor de pupsels?
Ik heb behoorlijk wat mensen op de lijst. De vraag naar teven is zoals gewoonlijk enorm. 8 gezinnen die een teef willen :N: En dan heb ik nog 3 gezinnen voor een reu
Eerst maar eens afwachten wat er komt!
Nou, nog steeds alles is rustig hier. Nono doet ons weer een verbazen. Nog geen temperatuurdaling gehad. Dus wat dat betreft nog rustig. Nono heeft er volgens mij genoeg van. Ze kijkt erg lodderig uit haar ogen en ligt hooguit 5 minuten ergens om vervolgens of anders of ergens anders te gaan liggen. We wachten dus rustig af Ik houdt jullie op de hoogte
Esther raakt toch wel haar rust kwijt als het puppengrut eenmaal een week of drie is Myr .
Maar geen nood hoor Esther, als je het zat bent, dan mag je het hele spul bij mij parkeren. Ik zal er met heel m'n ziel en zaligheid voor zorgen .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)