kritiek wordt nooit om gevraagd, je kunt er ook iets mee doen namelijk... je leert er altijd van, of het nu positieve of negatieve kritiek is.Dusty&Lora schreef:Weet je wat het is, er wordt hier zo vaak kritiek op iets gegeven terwijl daar helemaal niet om gevraagd wordt. In de week dat Lora gedekt is was ik niet eens thuis. Anders was ik heus wel zo'n after morning prik gaan halen.Martijn schreef:Ben je nu nog niet weg?Dusty&Lora schreef:Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
Ga alsjeblieft met het hondje naar de dierenarts, je moet er toch niet aan denken dat ze straks te ziek is om voor de pups te zorgen, -of erger.
Beterschap gewenst voor haar, en ik hoop op een fijne toekomst voor de pups !
Hahahaha...nee hoor. Je moet niet weggaan maar gewoon blijven.
We snappen allemaal dat je thuis de baas niet bent en het feit dat je naar informatie zoekt vind ik allang prima.
Maar één ding wil ik wel zeggen, fokken is fokken. Ook één nest dat niet gepland was.
Ik heb vanaf toen continue elke dag van alles opgezocht en doe dat nu nog steeds.
Wat was er nu met moeders en wat heeft de DA eraan gedaan?
(Overigens sta ik nog steeds achter mijn vorige post, aangezien er al genoeg oeps-nestjes rondlopen en ik niet altijd in de zogenaamde oepsjes geloof...maar aangezien het nest er toch al is, is er niks meer aan te doen helaas)
ps. Je onderschrift getuigd nu weer niet erg volwassen als je zo behandeld wil worden....