Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lora heeft pups 9 dagen oud, diarree en overgeven....
Moderator: moderatorteam
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Lora heeft pups 9 dagen oud, diarree en overgeven....
Lora ons cairn terrier is vorige week dinsdag en woensdag bevallen van 5 prachtpups. 4 reuen en 1 teefje.
Ze krijgt 3 plakken Duck per dag (Uitmuntend) En daarnaast puppybrok. Ze is heel mager....
Sinds gister heeft ze ineens diarree en houdt ze niets meer binnen.
Wat te doen ?
Ze krijgt 3 plakken Duck per dag (Uitmuntend) En daarnaast puppybrok. Ze is heel mager....
Wat te doen ?
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Addy
Re: Lora heeft pups 9 dagen oud, diarree en overgeven....
misschien naar een da ?Dusty&Lora schreef:Lora ons cairn terrier is vorige week dinsdag en woensdag bevallen van 5 prachtpups. 4 reuen en 1 teefje.
Wat te doen ?
-
boxersien
-
Horus
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
in januari was ze al mager en te klein voor het ras, idd met onderbeet. ts is overigens 15 jaarHorus schreef:Meteen naar de dierenarts met zo'n zieke hond..
Maar even een vraag: was ze al mager of is dat de laatste week pas het geval?
En waarom geef je de teef ook puppybrokjes? Volgens mij zijn puppybrokjes voor puppy's bedoeld.
wat anders, is er nou al overleg geweest met de da?
Laatst gewijzigd door Hutsje op 29 sep 2007 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja preciesboxersien schreef:Gefeliciteerd met het nestje vol met erfelijke gebitsproblemen.
Zie namelijk in vroegere berichten dat ze een onderbeet heeft, snap ook niet dat je er opeens WEL mee fokt.
en terugkomend op je vraag, naar de DA natuurlijk

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Nee, direct na de bevalling was het een spillebeen. Puppybrok is hoogwaardiger.Horus schreef:Meteen naar de dierenarts met zo'n zieke hond..
Maar even een vraag: was ze al mager of is dat de laatste week pas het geval?
En waarom geef je de teef ook puppybrokjes? Volgens mij zijn puppybrokjes voor puppy's bedoeld.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Nee maar daar wordt je hier op het forum toch voor uitgemaakt, belachelijkyamie schreef:16 jaar is toch niet echt een kleuter meer he, gedraag je dan ook niet zo.Dusty&Lora schreef:Dat maakt toch allemaal niet meer uit voor jullie, elk topic wordt afgekraakt. Laat maar
het enige advies wat men kon geven is gegeven, naar de Da.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
alleen als je het daar zelf naar maakt, en dat doe je nuDusty&Lora schreef:Nee maar daar wordt je hier op het forum toch voor uitgemaakt, belachelijkyamie schreef:16 jaar is toch niet echt een kleuter meer he, gedraag je dan ook niet zo.Dusty&Lora schreef:Dat maakt toch allemaal niet meer uit voor jullie, elk topic wordt afgekraakt. Laat maar
het enige advies wat men kon geven is gegeven, naar de Da.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Ohja, ik vroeg raad over wat te doen en ik krijg allerlei gekopieerde stukjes met "gebitsafwijking'' Ik heb toch helemaal niet om kritiek gevraagd ? Maarja dat krijg je hier toch bij ieder topic
'Gefeliciteerd met het nestje vol met erfelijke gebitsproblemen.
Zie namelijk in vroegere berichten dat ze een onderbeet heeft, snap ook niet dat je er opeens WEL mee fokt'
Dankjewel hoor ! Net of het mijn schuld is. Fokken ? is 1 perongelijk nestje gelijk fokken ?
Ik zou ook liever anders gewilt hebben hoor....
Zie namelijk in vroegere berichten dat ze een onderbeet heeft, snap ook niet dat je er opeens WEL mee fokt'
Dankjewel hoor ! Net of het mijn schuld is. Fokken ? is 1 perongelijk nestje gelijk fokken ?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
dan leg je dat gewoon normaal uit, de berichten over het foute gebit, staan ook gewoon op dit forum, waar dus ook de mensen die dit nu lezen vanaf weten, niet heel gek dat er naar gewezen word, daarbij, geloven vele hier ( waaronder ik) niet zo in per ongelUk nestjes, dat is een beetje een dooddoener. en ja, een nest op de wereld zetten is fokken, zo heb je fout en goed fokken natuurlijkDusty&Lora schreef:Ohja, ik vroeg raad over wat te doen en ik krijg allerlei gekopieerde stukjes met "gebitsafwijking'' Ik heb toch helemaal niet om kritiek gevraagd ? Maarja dat krijg je hier toch bij ieder topic
het advies voor je teef heb je gehad, het werkt het nou eenmaal niet zo, dat men alleen mag zeggen wat een topicstarter graag wil horen.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Ik hoef daar echt niet op gewezen te worden hoor, heb zelf die topic's geopend dus weet daar zelf heus wel van.
Tja of je er wel of niet in geloofd is niet mijn probleem, het is nu toch gebeurd dus NIETS meer aan te veranderen.
En nee hier werkt het idd niet zo, ALTIJD kritiek...
Maarja jullie zoeken het maar uit hier
Ik weet wel andere gezellige plekken waar je tenminste nuttige dingen te horen krijgt en niet in iedere topic kritiek en gezeur.
De balle
Tja of je er wel of niet in geloofd is niet mijn probleem, het is nu toch gebeurd dus NIETS meer aan te veranderen.
Maarja jullie zoeken het maar uit hier
Ik weet wel andere gezellige plekken waar je tenminste nuttige dingen te horen krijgt en niet in iedere topic kritiek en gezeur.
De balle
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
-
Marion.
-
jelle
- Zeer actief
tegen wie zeg je dat?Dusty&Lora schreef:Verwijder mijn account maar, is kom je toch alleen maar voor kritiek dus heb je er niets aan..
Gezeur,
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
houdoeDusty&Lora schreef:Ik hoef daar echt niet op gewezen te worden hoor, heb zelf die topic's geopend dus weet daar zelf heus wel van.
Maarja jullie zoeken het maar uit hier![]()
De balle
-
jelle
- Zeer actief
oh ja:
ja, iedereen die een nest op de wereld zet is aan het fokken.
En een dekking kan nog per ongeluk zijn misschien. Het nest dan ook laten komen is een bewuste keuze.
ja, iedereen die een nest op de wereld zet is aan het fokken.
En een dekking kan nog per ongeluk zijn misschien. Het nest dan ook laten komen is een bewuste keuze.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Doeeeiiiyamie schreef:houdoeDusty&Lora schreef:Ik hoef daar echt niet op gewezen te worden hoor, heb zelf die topic's geopend dus weet daar zelf heus wel van.
Maarja jullie zoeken het maar uit hier![]()
De balle
-
Bullenmama
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
Ga alsjeblieft met het hondje naar de dierenarts, je moet er toch niet aan denken dat ze straks te ziek is om voor de pups te zorgen, -of erger.
Beterschap gewenst voor haar, en ik hoop op een fijne toekomst voor de pups !
-
S@ndr@
- Zeer actief
fijnDusty&Lora schreef:Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
Ga alsjeblieft met het hondje naar de dierenarts, je moet er toch niet aan denken dat ze straks te ziek is om voor de pups te zorgen, -of erger.
-
Dusty&Lora
- Vaste gebruiker
Weet je wat het is, er wordt hier zo vaak kritiek op iets gegeven terwijl daar helemaal niet om gevraagd wordt. In de week dat Lora gedekt is was ik niet eens thuis. Anders was ik heus wel zo'n after morning prik gaan halen.Martijn schreef:Ben je nu nog niet weg?Dusty&Lora schreef:Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
Hahahaha...nee hoor. Je moet niet weggaan maar gewoon blijven.
We snappen allemaal dat je thuis de baas niet bent en het feit dat je naar informatie zoekt vind ik allang prima.
Maar één ding wil ik wel zeggen, fokken is fokken. Ook één nest dat niet gepland was.
Ik heb vanaf toen continue elke dag van alles opgezocht en doe dat nu nog steeds.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het is erg jammer dat je ouders blijkbaar minder verstandig zijn geweest dan jij, goed dat jij je in ieder geval zo druk maakt om de pups en informatie opzoekt. Je vragen gewoon blijven stellen hoor!Dusty&Lora schreef:Weet je wat het is, er wordt hier zo vaak kritiek op iets gegeven terwijl daar helemaal niet om gevraagd wordt. In de week dat Lora gedekt is was ik niet eens thuis. Anders was ik heus wel zo'n after morning prik gaan halen.Martijn schreef:Ben je nu nog niet weg?Dusty&Lora schreef:Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
We snappen allemaal dat je thuis de baas niet bent en het feit dat je naar informatie zoekt vind ik allang prima.
Maar één ding wil ik wel zeggen, fokken is fokken. Ook één nest dat niet gepland was.
Ik heb vanaf toen continue elke dag van alles opgezocht en doe dat nu nog steeds.
Het is nu eenmaal zo dat er een nest pups geboren is, daar is nu niets meer aan te doen.
Hoe is het met je teefje, wat zei de dierenarts en gaat alles met de pups gewoon goed?
-
boxersien
Sorry, voor mijn overigens gemeende reactie want ik heb hier producten rondlopen van "zomaar gefokte honden" met diverse gebreken waar niemand vrolijk van wordt (voor het geval dat iemand hierover valt: het zijn asielhonden). Ik kan me over dit soort dingen super kwaad maken, maar begrijp best wel hoe jij je voelt als 16 jarige met onwillige ouders en geen rijbewijs en vaak goed inkomen (had ik 3 jaar geleden ook nog).Dusty&Lora schreef:Weet je wat het is, er wordt hier zo vaak kritiek op iets gegeven terwijl daar helemaal niet om gevraagd wordt. In de week dat Lora gedekt is was ik niet eens thuis. Anders was ik heus wel zo'n after morning prik gaan halen.Martijn schreef:Ben je nu nog niet weg?Dusty&Lora schreef:Uiteraad hebben we dat gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve en leuke reactie !bullenmama schreef:Jammer dat dit topic zo'n nare smaak heeft.
Alvast voor misschien ooit nog wel eens: ook een week na de dekking kan er tegenwoordig nog een morning afterpil achtig iets opgehaald worden
Hopelijk gaat het al wel beter met Lora, is ze trouwens nu gedekt door Dusty dan?