Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil er hoefjes meenemen van een show?
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee, het is blijkbaar toch niet zo makkelijk, gezien je voorgaande pogingen om uit te leggen waarom het toch echt in evenementen thuis hoort.Hutsje schreef:Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef:Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?Hutsje schreef:Ik zie dat het verplaatst is naar voeding, ik had het juist bij evenementen geplaatst omdat het van de show in Zwolle gehaald moet worden.
Komt ie vanzelf weer in evenementen.![]()
) dus ik ga daar zo maar niet vanuit
........
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
we kunnen er over Discuseren dan kan die naar de DiscussieforumRoelfien schreef:Nee, het is blijkbaar toch niet zo makkelijk, gezien je voorgaande pogingen om uit te leggen waarom het toch echt in evenementen thuis hoort.Hutsje schreef:Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef:Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?Hutsje schreef:Ik zie dat het verplaatst is naar voeding, ik had het juist bij evenementen geplaatst omdat het van de show in Zwolle gehaald moet worden.
........
- Hutsje
- Zeer actief
Precies, ik vind het ook wel weer helemaal goed zo, ik doe het voortaan wel via pb aan mensen waarvan ik denk dat ze naar een evenement gaan waar het onderwerp van mijn oproep gehaald kan worden.Roelfien schreef:Nee, het is blijkbaar toch niet zo makkelijk, gezien je voorgaande pogingen om uit te leggen waarom het toch echt in evenementen thuis hoort.Hutsje schreef:Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef:Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?Hutsje schreef:Ik zie dat het verplaatst is naar voeding, ik had het juist bij evenementen geplaatst omdat het van de show in Zwolle gehaald moet worden.
........

- Hutsje
- Zeer actief
Je doet maartwinkeltje schreef:we kunnen er over Discuseren dan kan die naar de DiscussieforumRoelfien schreef:Nee, het is blijkbaar toch niet zo makkelijk, gezien je voorgaande pogingen om uit te leggen waarom het toch echt in evenementen thuis hoort.Hutsje schreef:Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef: Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?
........

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hopelijk ben je voortaan beter als er weer een show is, waar je met Huts, Kiefer en Olijfje naar toe moet om te keuren en dan kan je ze zelf weer meenemen. Dat lijkt mij wel een goed plan.Hutsje schreef:Precies, ik vind het ook wel weer helemaal goed zo, ik doe het voortaan wel via pb aan mensen waarvan ik denk dat ze naar een evenement gaan waar het onderwerp van mijn oproep gehaald kan worden.Roelfien schreef:Nee, het is blijkbaar toch niet zo makkelijk, gezien je voorgaande pogingen om uit te leggen waarom het toch echt in evenementen thuis hoort.Hutsje schreef:Zou je denken? Het heeft ook al in de koffiecorner gestaan (Roelfien schreef: Verander je toch gewoon de titel in: wie gaat er naar Zwolle en kan wat voor me meenemen?
........
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.