Dus doe ik hem ook niet onder narcose voor dit onderzoek, narcose ben ik super bang van...
Hij blaft normaal, hijgt niet meer, kan terug wandelen enz,
Moderator: moderatorteam

heavenlysaints schreef:Hij heeft totaal geen last meer van het hijgen, dus neen, hij lijkt nu prima in orde, dus hij heeft volgens mij geen stemband verlamming.
Dus doe ik hem ook niet onder narcose voor dit onderzoek, narcose ben ik super bang van...
Hij blaft normaal, hijgt niet meer, kan terug wandelen enz,

Mijn DA verstrekt ook alleen die blisterverpakkingen en ik wil een gewone potFemmel schreef:Onze Joy gebruikt inmiddels alweer 3,5 jaar Forthyron. Bij haar duurde het zeker een half jaar voordat we verbetering zagen. De bloedwaarden zijn na het starten met de Forthyron altijd goed geweest. Maar ondanks dat had ze altijd perioden dat het niet zo goed leek te gaan... Sinds een jaar hebben we de Forthyron blisterverpakking en heeft ze geen terugval meer gehad!![]()
Waarschijnlijk dat de mindere perioden toch te wijten waren aan terugloop van de medicatie.
Mocht je dus nog potten bestellen vraag dan de volgende keer eens om de blisterverpakking, ik zou niet meer zonder willen!