Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klote zooi!!! update 11 okt.
Moderator: moderatorteam
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Nee ze wilde niet eens opstaan toen Michael net thuis kwam en uiteindelijk hebben we haar even op laten staan (moest af en toe vd DA) en toen ze weer wilde gaan zitten ging het niet en begon ze heel hard te piepenHutsje schreef:En? Is het al iets beter?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
sjaantje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Maar heb je nu weer de da gebeld dan?Demi schreef:Nee ze wilde niet eens opstaan toen Michael net thuis kwam en uiteindelijk hebben we haar even op laten staan (moest af en toe vd DA) en toen ze weer wilde gaan zitten ging het niet en begon ze heel hard te piepenHutsje schreef:En? Is het al iets beter?

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Die kan op dit moment ook niks doen, ze mag echt niet meer medicatie hebben nu.Hutsje schreef:Maar heb je nu weer de da gebeld dan?Demi schreef:Nee ze wilde niet eens opstaan toen Michael net thuis kwam en uiteindelijk hebben we haar even op laten staan (moest af en toe vd DA) en toen ze weer wilde gaan zitten ging het niet en begon ze heel hard te piepenHutsje schreef:En? Is het al iets beter?
Michael kwam net met patat etc binnen en ze had wel intresse in een frikandel
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
estelle
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
`Demi schreef:Die kan op dit moment ook niks doen, ze mag echt niet meer medicatie hebben nu.Hutsje schreef:Maar heb je nu weer de da gebeld dan?Demi schreef:Nee ze wilde niet eens opstaan toen Michael net thuis kwam en uiteindelijk hebben we haar even op laten staan (moest af en toe vd DA) en toen ze weer wilde gaan zitten ging het niet en begon ze heel hard te piepenHutsje schreef:En? Is het al iets beter?
Michael kwam net met patat etc binnen en ze had wel intresse in een frikandel
Ik had begrepen dat je moest bellen als het niet beter ging, maar als ze interesse heeft in een frikandel knapt ze toch miisschien iets op
Ik duim voor een goede nacht!

-
makkenstein
- Vaste gebruiker
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
-
Ari@ne
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
*Jessy
- Vaste gebruiker
Oh wat naar allemaal zeg... vooral omdat je zo machteloos bent.
Gelukkig weet je nu in ieder geval wat het is, dat is al iets.
Heel veel sterkte ermee!
Gelukkig weet je nu in ieder geval wat het is, dat is al iets.
Heel veel sterkte ermee!
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry

- Zenda
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Vannacht is redelijk goed gegaan. Ze heeft rustig naast me op bed gelegen, 1 keer stond ze naast me heel hard te piepen, maar is daarna toch weer gaan liggen. Ik heb mn wekker elke 2 uur gezet om te kijken of het nog goed ging met haar.
Ze heeft nog steeds heel erg veel pijn, ik mag er absoluut niet aanzitten. Ze wilde net wel een klein beetje eten, maar ze zit nu wel enorm te kwijlen.
Verder is ze nog steeds duf, heel erg duf. Alles laat ze langs zich heen gaan, ze kon vanochtend ons huis niet meer vinden en je moet nog steeds een paar keer roepen voordat ze reageert.
Ik wilde net haar temperatuur opmeten, maar ze gaat nu net lekker rustig liggen dus dat doe ik zo wel even.
We zouden aankomend weekend met mijn schoonouders en Michael zijn zus naar euro disney gaan, mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd, maar dat zie ik niet zo gebeuren
En dat is al de 2e keer dat er net voordat we weggaan zoiets gebeurd 
Ze heeft nog steeds heel erg veel pijn, ik mag er absoluut niet aanzitten. Ze wilde net wel een klein beetje eten, maar ze zit nu wel enorm te kwijlen.
Verder is ze nog steeds duf, heel erg duf. Alles laat ze langs zich heen gaan, ze kon vanochtend ons huis niet meer vinden en je moet nog steeds een paar keer roepen voordat ze reageert.
Ik wilde net haar temperatuur opmeten, maar ze gaat nu net lekker rustig liggen dus dat doe ik zo wel even.
We zouden aankomend weekend met mijn schoonouders en Michael zijn zus naar euro disney gaan, mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd, maar dat zie ik niet zo gebeuren
- Zenda
- Zeer actief
Wat een vervelende situatie zeg, En je doet Kel natuurlijk ook niet even bij bekende. Zou ik ook niet doen hoor, voor geen goud. Ik hoop zo voor Kel dat ze wat minder pijn heeft. Maar tot op heden is dat niet het geval.
Heel veel sterkte. En geef Kel maar een lekkere zachtje knuffel van me.
Heel veel sterkte. En geef Kel maar een lekkere zachtje knuffel van me.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn moeder komt zoals altijd in huis, maar ik vind het zo moeilijk, ik ken Kel natuurlijk het beste en heb meteen door als ze niet oke is en ben zo bang dat mn moeder of wie dan ook dat niet zietHutsje schreef:Gelukkig gaat het wel beter, als dit nou zo door zet en je hebt een goed adres voor haar kan je ms alsnog wel weg, is ook wel even goed voor je
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Tjee zeg dat gaat nog niet hard weg. Ik meen me te herinneren dat de vorige ontsteking (hals?) ook niet snel weg ging. Krijgt ze nu de antibiotica die toen hielp?
Sterkte meid, ik vind het altijd zo vreselijk als ze gillen van de pijn, voel me dan zo machteloos........
Sterkte meid, ik vind het altijd zo vreselijk als ze gillen van de pijn, voel me dan zo machteloos........
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Zenda
- Zeer actief
Het is net wat Hutsje zegt, misschien gaat Kel nu opknappen heen.Demi schreef:Mijn moeder komt zoals altijd in huis, maar ik vind het zo moeilijk, ik ken Kel natuurlijk het beste en heb meteen door als ze niet oke is en ben zo bang dat mn moeder of wie dan ook dat niet zietHutsje schreef:Gelukkig gaat het wel beter, als dit nou zo door zet en je hebt een goed adres voor haar kan je ms alsnog wel weg, is ook wel even goed voor je
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
C@rmen
Jeetje wat heb jij er een rot uren op zitten...Ik zit momenteeel zelf met een botvliesontsteking en dat doet (inderdaad) heel erg pijn, ik heb een hele hoge pijngrens maar regelmatig schieten me de tranen in de ogen de afgelopen 10 dagen.Ik voel dan ook erg met Kel mee...Bij mij helpt koelen iets tegen de pijn(koelen op zich doet erg pijn maar daarna brengt het wel iets verlichting) nou weet ik niet of dat te doen is bij haar maar misschien het proberen waard?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat vervelend zeg dat je een botvliesontsteking hebt en idd aan Kel te zien moet dat echt heel erg zeer doen, sterkte ermee!C@rmen schreef:Jeetje wat heb jij er een rot uren op zitten...Ik zit momenteeel zelf met een botvliesontsteking en dat doet (inderdaad) heel erg pijn, ik heb een hele hoge pijngrens maar regelmatig schieten me de tranen in de ogen de afgelopen 10 dagen.Ik voel dan ook erg met Kel mee...Bij mij helpt koelen iets tegen de pijn(koelen op zich doet erg pijn maar daarna brengt het wel iets verlichting) nou weet ik niet of dat te doen is bij haar maar misschien het proberen waard?
En ik vroeg me al af waarom ze steeds op de plavuizen ging liggen, maar ik denk dat ze daarmee idd de boel koelt op haar manier!
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja dat duurde ook erg lang en uiteindelijk ging het zo slecht dat ze met spoed geopereerd is...Rataplan schreef:Tjee zeg dat gaat nog niet hard weg. Ik meen me te herinneren dat de vorige ontsteking (hals?) ook niet snel weg ging. Krijgt ze nu de antibiotica die toen hielp?
Ze krijgt nu clavubactin dat is dacht ik een breed AB wat oa streptokokken aanpakt. Ze krijgt ook previcox als ontstekingsremmer.
En dat gillen en piepen is echt heel erg vreselijk, de tranen schieten dan echt in mn ogen. En ze piept nooit, ze is een keer in volle vaart tegen een boom aan geknalt en geen piepje helemaal niks, dus ze moet nu echt wel heel erg pijn hebben.
Ze wil ook absoluut de andere honden niet om zich heen hebben, ze loopt dan echt weg met haar staart tussen haar benen. Ze is ook erg angstig en dan ook vooral voor mij