Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klote zooi!!! update 11 okt.
Moderator: moderatorteam
- Zenda
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ben weer terug van mn eigen DA. D Da van vannacht heeft geen spullen om foto's oid te maken.
Mijn eigen DA vond het ook allemaal maar heel vaag. Ze hebben bloed afgenomen en ik word straks gebeld als ze me er tussen kunnen proppen om foto's te maken. Bij mijn eigen DA gilde ze het uit als hij bovenop haar heup drukte, maar het vreemde was als hij haar heup uitdraaide vond ze het prima en deed het geen zeer
Ze is gewoon stoned van de laatste injectie, heel triest om te zien, ze heeft een opiaat gehad en dat vroeg ik nog, maar nee het was gewoon een pijnstiller
Ze staat maar te staan in de kamer, half slapend ze kan echt niet liggen oid zo ontzettend triest om te zien. En ik ben zo bang voor wat er straks uitkomt bij de foto's
Mijn eigen DA vond het ook allemaal maar heel vaag. Ze hebben bloed afgenomen en ik word straks gebeld als ze me er tussen kunnen proppen om foto's te maken. Bij mijn eigen DA gilde ze het uit als hij bovenop haar heup drukte, maar het vreemde was als hij haar heup uitdraaide vond ze het prima en deed het geen zeer
Ze is gewoon stoned van de laatste injectie, heel triest om te zien, ze heeft een opiaat gehad en dat vroeg ik nog, maar nee het was gewoon een pijnstiller
Ze staat maar te staan in de kamer, half slapend ze kan echt niet liggen oid zo ontzettend triest om te zien. En ik ben zo bang voor wat er straks uitkomt bij de foto's
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Merak
- Actief
Temgesic is inderdaad een morfine-preparaat. Honden kunnen er van gaan hallucineren. Onze vorige hond heeft het ooit ook eens gehad en die had daar dus echt last van. Stond minutenlang naar een boom omhoog te kijken, met een blik van “wat is dit”, echt sneu.
Maar goed, je bent dus nog niets wijzer. Ik hoop voor je dat je snel iets te weten komt, want dit is geen doen. Heel veel sterkte ermee.
Maar goed, je bent dus nog niets wijzer. Ik hoop voor je dat je snel iets te weten komt, want dit is geen doen. Heel veel sterkte ermee.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee kwam een spoed tussendoor. Ik mocht er ook achter laten, dus ik zei nou nee dat doe we maar niet he! Bel me maar ik kom straks wel terug.Hutsje schreef:Wat een klotezooi zeg! En ze zou toch wel voor moeten kunnen gaan met de foto's als ze zo'n pijn heeft? Zo blijf je ook maar heen en weer rijden. En lekker dan als de dienstdoende da geen apparatuur heeft voor spoedgevallen
.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
haar normale temp is 37,8. De eerste keer vannacht had 38,9 bij de DA en de 2e keer hadze 39,5 dus ze heeftwel koortssirene schreef:Sjezus, wat een schrik zeg! En nu weet je dus nog niks ?
Laat het echt goed onderzoeken hoor dit is toch niet normaal zo plotseling ?
Heeft ze geen koorts ?
Het klinkt meer als een acute ontsteking ofzoiets.![]()
Heel veel sterkte!
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee dat is niet onderzocht, ik ga het zo als ik terug ga wel even vermelden, goed dat je het zegt, want daar hebben we nog niet aan gedachtNanna schreef:Is er ook urine onderzocht? Ze kán een nierbekkenontsteking hebben (giga pijnlijk); dat geeft een buikpijnbeeld maar omdat de nieren vrij hoog zitten doet het zeer als je boven op de hond drukt.Bij mijn eigen DA gilde ze het uit als hij bovenop haar heup drukte, maar het vreemde was als hij haar heup uitdraaide vond ze het prima en deed het geen zeer
Een zijwaartse beweging van de poot zal dan niet zoveel pijn opleveren.
Het is maar een slag in de ruimte hoor, ik probeer mee te denken. Het is wel afschuwelijk allemaal voor je beestje. En voor jou. Hou je taai.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Hutsje
- Zeer actief
Jij bent toch ook spoed? En hoe lang moet dat dan allemaal weer durenDemi schreef:Nee kwam een spoed tussendoor. Ik mocht er ook achter laten, dus ik zei nou nee dat doe we maar niet he! Bel me maar ik kom straks wel terug.Hutsje schreef:Wat een klotezooi zeg! En ze zou toch wel voor moeten kunnen gaan met de foto's als ze zo'n pijn heeft? Zo blijf je ook maar heen en weer rijden. En lekker dan als de dienstdoende da geen apparatuur heeft voor spoedgevallen
.

-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Jeetje wat heftig! Ik hoop dat je er snel achter bent wat ze heeft. En ik duim dat het niets ernstigs is, en je snel terrecht kan voor foto's.

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Zenda
- Zeer actief
Probeer ondertussen wat urine op te vangen. je hebt daar misschien zelf al aan gedacht, maar voor het geval dat..... je zit ook best wel in een nare situatie en dan kan je over dat soort dingen heen kijken.Demi schreef:Nee dat is niet onderzocht, ik ga het zo als ik terug ga wel even vermelden, goed dat je het zegt, want daar hebben we nog niet aan gedachtNanna schreef:Is er ook urine onderzocht? Ze kán een nierbekkenontsteking hebben (giga pijnlijk); dat geeft een buikpijnbeeld maar omdat de nieren vrij hoog zitten doet het zeer als je boven op de hond drukt.Bij mijn eigen DA gilde ze het uit als hij bovenop haar heup drukte, maar het vreemde was als hij haar heup uitdraaide vond ze het prima en deed het geen zeer
Een zijwaartse beweging van de poot zal dan niet zoveel pijn opleveren.
Het is maar een slag in de ruimte hoor, ik probeer mee te denken. Het is wel afschuwelijk allemaal voor je beestje. En voor jou. Hou je taai.
Sterkte en een zachte knuffel voor Kel. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Die andere spoed was er eerderHutsje schreef:Jij bent toch ook spoed? En hoe lang moet dat dan allemaal weer durenDemi schreef:Nee kwam een spoed tussendoor. Ik mocht er ook achter laten, dus ik zei nou nee dat doe we maar niet he! Bel me maar ik kom straks wel terug.Hutsje schreef:Wat een klotezooi zeg! En ze zou toch wel voor moeten kunnen gaan met de foto's als ze zo'n pijn heeft? Zo blijf je ook maar heen en weer rijden. En lekker dan als de dienstdoende da geen apparatuur heeft voor spoedgevallen
.
. Je moet ook wel op zijn van de zenuwen inmiddels.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze wil op beide kanten niet liggen, denk dat het meer de beweging is dan die ze moet maken. Vannacht was ze aan het schuiven over het bed, toen wilde ze niet meer opstaan.Rataplan schreef:Jeetje joh nog niets wijzer, echt kl...
Kan ze op beide kanten niet liggen? of is het de beweging die ze moet maken om te gaan liggen?
- Hutsje
- Zeer actief
Demi schreef:Die andere spoed was er eerderHutsje schreef:Jij bent toch ook spoed? En hoe lang moet dat dan allemaal weer durenDemi schreef:Nee kwam een spoed tussendoor. Ik mocht er ook achter laten, dus ik zei nou nee dat doe we maar niet he! Bel me maar ik kom straks wel terug.Hutsje schreef:Wat een klotezooi zeg! En ze zou toch wel voor moeten kunnen gaan met de foto's als ze zo'n pijn heeft? Zo blijf je ook maar heen en weer rijden. En lekker dan als de dienstdoende da geen apparatuur heeft voor spoedgevallen
.
Ik ben idd helemaal gestrest, heb niet geslapen vannacht en dan nu nog wachten, trek het niet hoor

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Gaat niet lukken nu, ze is echt van de wereld en er is totaal geen beweging in te krijgen. Net moest ik haar echt 5 keer roepen voordat ik contact met haar had ze is echt van de wereld door die injectieZenda schreef:Probeer ondertussen wat urine op te vangen. je hebt daar misschien zelf al aan gedacht, maar voor het geval dat..... je zit ook best wel in een nare situatie en dan kan je over dat soort dingen heen kijken.
Sterkte en een zachte knuffel voor Kel. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Demi schreef:Die andere spoed was er eerderHutsje schreef:Jij bent toch ook spoed? En hoe lang moet dat dan allemaal weer durenDemi schreef:Nee kwam een spoed tussendoor. Ik mocht er ook achter laten, dus ik zei nou nee dat doe we maar niet he! Bel me maar ik kom straks wel terug.Hutsje schreef:Wat een klotezooi zeg! En ze zou toch wel voor moeten kunnen gaan met de foto's als ze zo'n pijn heeft? Zo blijf je ook maar heen en weer rijden. En lekker dan als de dienstdoende da geen apparatuur heeft voor spoedgevallen
.
Ik ben idd helemaal gestrest, heb niet geslapen vannacht en dan nu nog wachten, trek het niet hoor
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Zenda
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!