Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Farmfood Rahwide

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

C@rmen

Farmfood Rahwide

Ongelezen bericht door C@rmen »

Wie geeft deze kluiven aan hun hond?
En worden deze kluiven niet zo zacht als ze vochtig worden van het kwijl?
Janus heeft namelijk in zijn pupptentijd wel eens van die witte kluiven gehad maar deze werden zacht en dan stikt hij er bijna in..
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Ik geef ze af en toe. Ze eet ze helemaal op (in een paar dagen, ik koop altijd de grootste :mrgreen: ), en ik heb nog nooit van die slijmerige uiteinden gezien die je bij andere kluiven wel krijgt. Deze blijven stevig, maar toch eetbaar :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

tekkel schreef:Ik geef ze af en toe. Ze eet ze helemaal op (in een paar dagen, ik koop altijd de grootste :mrgreen: ), en ik heb nog nooit van die slijmerige uiteinden gezien die je bij andere kluiven wel krijgt. Deze blijven stevig, maar toch eetbaar :ok:
Yep, hier dezelfde ervaring.

Moos en Saar vinden ze zelfs gewoon niet sompig genoeg worden :smile2:
Ik heb tegenwoordig de 'chips' en die vinden ze wel erg lekker, en daar kluiven ze fanatiek op. De andere farmfood kluiven doen ze vrij weinig mee omdat ze zo hard blijven.
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Luka heeft door zijn gulzigheid al snel dat hij ergens bijna in stikt :roll: Echter, bij die witte kluiven van Farmfood tot dusver geen problemen gehad. Hij krijgt deze dan ook elke week. Al heeft hij die grootste wel in een mum van tijd op! :wink:
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Wij verkopen ze en Jip krijgt ze ook. Ze worden wel zacht, maar plakken niet, noch vlekken of stinken ze. Ideaal! Een mooie bijkomstigheid; er komt collageen vrij die dus tandplakaanzet tegengaat.
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Hier krijgen ze ze af en toe, maar ze zijn nog niet zacht geworden, die andere buffelhuid kluifjes worden dat vaak wel maar de FF zijn een stuk harder. :wink:
Afbeelding
mark_ziro

Ongelezen bericht door mark_ziro »

Bedankt voor de antwoorden, zag net op de site van ff dat er genoeg dierenwinkels in enschede zijn die ze verkoopt, dus zal van de week even iemand proberen te strikken die er een paar voor me kan halen, aangezien ik zelf aan bed/bank vast zit
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

mark_ziro schreef:Bedankt voor de antwoorden, zag net op de site van ff dat er genoeg dierenwinkels in enschede zijn die ze verkoopt, dus zal van de week even iemand proberen te strikken die er een paar voor me kan halen, aangezien ik zelf aan bed/bank vast zit
Sorry dit was ik...niet gezien dat mark ingelogd was :mrgreen:
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik heb hier 2 farmfood kluiven liggen voor mijn honden, maar ze doen er niet veel mee. Af en toe wordt er eentje gepakt, dan knagen ze 10 minuten en daarna is het bot niet intressant meer. :wink:
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Storm vindt ze niets aan
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”