Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hoesten

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

monique883
Actief

hoesten

Ongelezen bericht door monique883 »

Wil even wat kwijt.
EEn tijdje terug had ik met jullie over mijn ouwe Ridgeback, die volgens de dierenarts kennelhoest had, wat voor mijn gevoel steeds bleef sluimeren.
Vanmiddag hebben we een afspraak met een andere dierenarts, voor een longfoto, ben erg zenuwachtig.. :cry:
Maar ik heb zelf een beetje het gevoel, dat het iets van stress is, hij kan niet meer met de andere twee honden door het bos, ik loop kleine stukjes met hem. Soms glijdt hij ook uit in huis als ik m dan wil helpen, is het of ie denkt laat me met rust, ik kan het zelf wel en staat heel ruw weer op.
Ik denk dat ie baalt dat ie niet zo veel meer kan en dat het hoesten een soort oversprong gedrag is. Hij likt zich ook altijd heel overdreven als hem iets niet lekker zit.
Want waarom is het soms 1 dag hoesten en slijm opgeven en dan soms een paar weken niet
Herkend iemand dit?
De foto om te kijken of zijn hart goed was, is weer een tijd geleden, dus wil even een nieuwe laten maken.
Hoor graag van jullie
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Sterkte vanmiddag :ok:
Ik hoop dat het goed is met hem
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
monique883
Actief

naar dierenarts

Ongelezen bericht door monique883 »

Bedankt voor je lieve berichtje
Ben net terug en de longfoto´s waren goed, hart goed, geen nare dingen gelukkig.
Geef m af en toe maar bisolfon en dan maar eens een scopie laten doen, om in zijn keel te kijken, maar ben niet zo gek op een ouwe hond onder narcose, maar ja het hoesten kan ook niet zo blijven.
Hij had wel iets vergrote lymfeknopen in zijn keel, dus kon ook onteking zijn, de foto´s werden ook overlegd met internist, dus wacht wel even af.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”