Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

spelen met je eten ..

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

C@rmen

spelen met je eten ..

Ongelezen bericht door C@rmen »

Spelen jullie honden ook met hun eten voordat ze het op eten?
Janus doet het al van pups af aan, zelfs met de brokken die hij toen nog kreeg.Deze gooide hij 1 voor 1 uit zijn voerbak en ging er dan met zijn pootjes tegen aan maaien, spelbuigingen maken, en al blaffend rondjes eromheen rennen.Uiteindelijk ging hij dan na een half uur eindelijk eens eten.Nu doet hij het met botten, lever, pens ed. alleen gooit hij het nou ook doodleuk in de lucht waarna het op de grond neer klettert en nog eens gelanceerd word.Dan neemt hij het in zijn bek en gaat als een gek rondjes rennen en dan herhaald zich het hele ritueel van met poten er tegen aan maaien, spelbuigingen maken, blaffend rondjes eromheen rennen en uiteindelijk eet hij het op. Dit duurt vaak echt een half uur tot een uur.

Meer honden die dat doen?
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Echt spelen niet, Jeda wil wel eens, moet het wel behoorlijk stinken, erin rollen :N: Ze sleept het dan eerst naar het vloerkleed om er lekker uitgebreid in te gaan rollen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Tinker

Ongelezen bericht door Tinker »

Mijn honden eten binnen 10 seconde hun kvv op! :mrgreen: Het lijken wel een stelletje hongerige wolfjes. :cheer:
M@rleen
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Nee, Boomer speelt niet met zn eten. Dan tel ik kauwbotten niet mee, want die worden wel uitgebreid uitgedaagd tot spel.. :smile:

Oh ja, dat halfdode konijn/haasgeval van morgen tel ik ook niet mee, want voglens mij had hij niet helemaal door dat hij die op kon eten...:N: :smile:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Gollum mag niet spelen met haar eten :pffff: :mrgreen:
Word dat niet een kliederzooi dan bij je thuis als je rauw voert?
Ik heb Gollum geleerd dat ze op een oud kleed moet blijven en niet mag slepen met haar eten (ik heb geen tuin). Wel haalt ze eerst het eten uit de bak en stalt ze het uit op het kleed, en dan kiest ze wat ze eerst gaat eten :smile:
Marion.

Re: spelen met je eten ..

Ongelezen bericht door Marion. »

C@rmen schreef:Meer honden die dat doen?
Nee. Dat gedonder wil ik ook niet met pens of bloederige zooi in mijn huis :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Nee spelen niet, daarvoor is de concurrentie van de andere hond te groot.
Maar Yentie sjouwt grote stukken vlees mee naar haar mand en gaat het daar op eten. Dus meestal zet ik haar bak meteen maar in haar mand. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Nee, spelen niet. Als Max rauw eet neemt ze wel alles mee naar de bench. Het is wel een grappig gezicht, ze doet het een voor een. Een kippennekje, zorgvuldig opeten in de bench, weer een nieuwe gaan halen enz.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Inge O schreef:dan heeft janus toch geluk dat hij bij zo'n tolerant baasje woont - hier zouden ze snel kunnen kiezen : normaal eten of niet eten :mrgreen: .
Stiekem verschijnt er altijd een gigantische glimlach op mijn gezicht als ik hem zichzelf zo zie uitsloven met zijn eten :N:

@ gollum: Het word soms inderdaad een smeerboel in huis, al moet ik heel eerlijk zeggen dat Janus eigenlijk altijd naar buiten loopt met zijn eten en daar zo gek loopt te doen en tegen de tijd dat hij uitgespeeld is rent hij naar binnen en gaat op zijn kussen liggen kauwen.En ach af en toe heb ik de bloedspetters aan de lambrisering zitten en dan gaat er een doekje over en is het zo schoon :wink: Overigens gaat de achterdeur dicht als hij een lap vuile pens eet en zit hij verplicht buiten :neenee:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Nee, hier spelen ze niet met hun eten, ze kijken wel uit want er is teveel concurrentie :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”