Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nina schreef:Wat een prachtige actiefoto's van Dirk, Suzanne!
Hij kwam zo mooi mijn richting uit rennen, daar MOEST ik gewoon een paar foto's van maken!
Het is een ongelofelijk leuke hond vind ik, maar ik heb wel een zwak voor poedels moet ik bekennen. Wat een vrolijkerd is het ook, die Dirk van jou!
Nina schreef:Wat een prachtige actiefoto's van Dirk, Suzanne!
Hij kwam zo mooi mijn richting uit rennen, daar MOEST ik gewoon een paar foto's van maken!
Het is een ongelofelijk leuke hond vind ik, maar ik heb wel een zwak voor poedels moet ik bekennen. Wat een vrolijkerd is het ook, die Dirk van jou!
Ik vind het leuk dat je hem er zo op hebt weten te zetten zoals hij is, hij loopt hier echt als een blij ei en dat is hij ook. Het is een heerlijke hond, we genieten echt van hem.
Wij hadden trouwens allebei een zwak voor jouw krullebol.
Nina schreef:
Ik vind het leuk dat je hem er zo op hebt weten te zetten zoals hij is, hij loopt hier echt als een blij ei en dat is hij ook. Het is een heerlijke hond, we genieten echt van hem.
Wij hadden trouwens allebei een zwak voor jouw krullebol.
Ik kan me voorstellen dat jullie van hem genieten, hij is ook zó leuk!
Grappig dat jullie Sjefke allebei ook leuk vonden. Het is ook wel een lieverdje hoor.
Zoek stok! schreef:Ah, gelukkig heb jij Dirk er wel op Wat een leuk blij beest is dat he!
Ja, hij is echt ontzettend leuk!
Maar ik heb zowiezo wel een zwak voor grote poedels hoor, vanwege de 2 harlekijnen op mijn werk. Die zijn ook zo geweldig.
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!
Ik vond het erg leuk om foto's te maken gisteren, zoveel leuke honden bij elkaar, dat fotografeert ook gewoon gemakkelijk!