Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pus uit tepel!!!!
Moderator: moderatorteam
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
pus uit tepel!!!!
Shit nu dit ook nog,
Mijn teef is schijndrachtig, bij de 1e keer loops al! als het goed is wordt ze binnenkort gecastreerd. Maar nu zijn haar tepels best wel opgezwolle..Vorige week kon ik er 1 druppel melk uit krijgen en heb er voor de rest niet aan gezeten. Maar vandaag zat ik even te kijken. en er kwam een soort etter uit 1 tepel. je hoefte maar iets te drukken en ehet kwam er zo uit lopen. Wie weet wat dit kan zijn en wat moet ik er tegen doen?
Groeten martin
Mijn teef is schijndrachtig, bij de 1e keer loops al! als het goed is wordt ze binnenkort gecastreerd. Maar nu zijn haar tepels best wel opgezwolle..Vorige week kon ik er 1 druppel melk uit krijgen en heb er voor de rest niet aan gezeten. Maar vandaag zat ik even te kijken. en er kwam een soort etter uit 1 tepel. je hoefte maar iets te drukken en ehet kwam er zo uit lopen. Wie weet wat dit kan zijn en wat moet ik er tegen doen?
Groeten martin
-
MoniqueDM
- Zeer actief
-
martin*
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
Ik weet voor 99% zeker dat het geen melk is,
Het is echt gelig, melk is wat witter als dit.
Ze heeft het bij 2 tepels. De rest van de tepels komt wel melk uit maar dat komt er niet zomaar uit stromen. Bij deze 2 tepels hoef je maar ietsje te drukken en er komt meteen een hele stroom.
het heeft niet echt een geur. Niet echt stank ofzo..
Groeten martin
Het is echt gelig, melk is wat witter als dit.
Ze heeft het bij 2 tepels. De rest van de tepels komt wel melk uit maar dat komt er niet zomaar uit stromen. Bij deze 2 tepels hoef je maar ietsje te drukken en er komt meteen een hele stroom.
het heeft niet echt een geur. Niet echt stank ofzo..
Groeten martin
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet er niets van maar probeer iets te vinden op internet.
http://www.whgdierenartsen.nl/html/docdb.asp?id=21
http://www.whgdierenartsen.nl/html/docdb.asp?id=21

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou er maar niet te veel in knijpen, dat helpt het misschien juist op gang?
Ergens las ik dat de vloeistof zelfs rood kon zijn, maar of dat nou zo'n betrouwbare site was
Ook heb ik gelezen dat je de hond minder eten moet geven zodat er minder melkproduktie komt en veel afleiding geven.
Voor de rest zou ik gewoon de DA even bellen hierover.
Ergens las ik dat de vloeistof zelfs rood kon zijn, maar of dat nou zo'n betrouwbare site was
Ook heb ik gelezen dat je de hond minder eten moet geven zodat er minder melkproduktie komt en veel afleiding geven.
Voor de rest zou ik gewoon de DA even bellen hierover.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Zeker als je met wat druk meteen een hele stroom krijgt.marian* schreef:Dat gelige is volgens mij inderdaad gewoon vette melk
Overigens, Martin, het is bij schijndracht niet handig om te veel met die tepels in de weer te gaan.
Je kunt misschien wel zorgen dat ze goed schoon blijven.
Ik kan me herinneren dat ik indertijd de tepels van Rana depte met kamferspiritus.
Die gaf bij schijndracht ook van die dikke vette melk.
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
mijn teef had dit vorige week ook,ze is nu 2mnd geleden gecastreerd maar toch blijkbaar nog schijnzwanger en toen kwam er bloed uit de tepels en ook wat melk,nu blijkt dat ze er al voor de castratie last van heeft incl. koorts en zo maar ze heeft nooit iets laten zien en de da vond dit niet raar want vanwege de castratie zouden de hormonen wat van slag gaan raken.
we zijn nu al zoveel weken verder(sinds een week nadat we haar kregen is het loops,schijnzwanger,baarmoederontsteking,ab kuren,castratie en galastop) en nu pas gaat alles weer een beetje normaal werken bij het beestje.we hebben haar sinds begin mei.
Houdt het in de gaten hoor want als ze zich belabbert gaat voelen hebben ze er best middeltjes voor zodat het allemaal weer wat beter word.
groetjes eefje
we zijn nu al zoveel weken verder(sinds een week nadat we haar kregen is het loops,schijnzwanger,baarmoederontsteking,ab kuren,castratie en galastop) en nu pas gaat alles weer een beetje normaal werken bij het beestje.we hebben haar sinds begin mei.
Houdt het in de gaten hoor want als ze zich belabbert gaat voelen hebben ze er best middeltjes voor zodat het allemaal weer wat beter word.
groetjes eefje
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
volgens mij is het gewoon melk... mijn teef is nog na elke loopsheid schijnzwanger geweest (ze is nu 6) met melkproduktie en al... niet aan de tepels komen, koelen en deppen met kampferspiritus zeker niet gaan masseren...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
waarom? Hier is het na anderhalve week gewoon over.. zonder die zooi in het lichaam. Ik heb het eerder wel gedaan, Galastop ging ze dwars doorheen dat werkte voor geen meter, daarna Lactafal gehaald dat werkte wel, maar het duurde net zolang dat het over was dan nu dat ik niks geef... gewoon veel doen, kampferspiritus deppen en niet aanzitten.thom schreef:Als ze schijnzwanger is, even langs je DA.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
dat je eerst aanraad om met kampferspiritus te deppen snap ik maar als het dus niet over gaat denk ik ook dat galastop geen slechte keus is.malinois schreef:waarom? Hier is het na anderhalve week gewoon over.. zonder die zooi in het lichaam. Ik heb het eerder wel gedaan, Galastop ging ze dwars doorheen dat werkte voor geen meter, daarna Lactafal gehaald dat werkte wel, maar het duurde net zolang dat het over was dan nu dat ik niks geef... gewoon veel doen, kampferspiritus deppen en niet aanzitten.thom schreef:Als ze schijnzwanger is, even langs je DA.
Demi van ons is verder niet aan het moederen maar was dus kwa melkgift heel erg en later dus bloed,zover moet het niet komen denk ik.
groetjes eefje
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque