Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Flinke erectie en spontane zaadlozing
Moderator: moderatorteam
-
bellerosa
- geregistreerd lid
- Biko
- Zeer actief
Bellerosa, heel veel succes.
Hoop dat je er de goede tips tussen uit kan halen.
Negeer die nitwits maar die denken dat het normaal is iemand compleet neer te sabelen bij het stellen van een vraag.
Het schijnt op dit forum een soort van gewoonte te zijn, onder de noemer van 'verschillende meningen' geven.
Negeer die nitwits maar die denken dat het normaal is iemand compleet neer te sabelen bij het stellen van een vraag.
Het schijnt op dit forum een soort van gewoonte te zijn, onder de noemer van 'verschillende meningen' geven.
hondengedragscentrum.nl
& een pootje van Biko!
& een pootje van Biko!
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Auw katjeBiko schreef:Bellerosa, heel veel succes.

- Biko
- Zeer actief
prrrrrrPepie schreef:Auw katjeBiko schreef:Bellerosa, heel veel succes.
hondengedragscentrum.nl
& een pootje van Biko!
& een pootje van Biko!
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
-
Ari@ne
Ja, en jij niet.boemerang schreef:jij hebt mensen kennisShibby schreef:Maakt geen donder uit wat een ander zegt, zo'n ongelooflijke lage, gemene, misselijkmakende, ziek-in-je-hoofd-zijnde, smerige kutopmerking maak je gewoon niet.boemerang schreef:ach gossie ja daar weet jij alles van toch lieverd trek het je niet aanAri@ne schreef: Ik heb nog niet verder gelezen en het is dat ik nog niet ontbeten heb.
Zoiets kún je toch niet zeggen, al ben je nog zo kwaad
even iets er bij zetten voor jou , dit schreef maxiem
Ach, boemmie, als het niet zo triest voor jouw honden zou zijn, zouden jouw antwoorden lachwekkend zijn.
waarom zou het voor mijn honden triest zijn , als ze de moeite had genomen om alles even goed te lezen dan wist ze dat mijn honden niet triest zijn
Walgelijk mens
Het is echt beneden alle peil om zoiets te zeggen en Joske nu nog een trap na te geven
Waar háál je zo'n opmerking vandaan
- boemerang
- Zeer actief
zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pbAri@ne schreef:Ja, en jij niet.boemerang schreef:jij hebt mensen kennisShibby schreef:Maakt geen donder uit wat een ander zegt, zo'n ongelooflijke lage, gemene, misselijkmakende, ziek-in-je-hoofd-zijnde, smerige kutopmerking maak je gewoon niet.boemerang schreef: ach gossie ja daar weet jij alles van toch lieverd trek het je niet aan
even iets er bij zetten voor jou , dit schreef maxiem
Ach, boemmie, als het niet zo triest voor jouw honden zou zijn, zouden jouw antwoorden lachwekkend zijn.
waarom zou het voor mijn honden triest zijn , als ze de moeite had genomen om alles even goed te lezen dan wist ze dat mijn honden niet triest zijn
Walgelijk mens
Het is echt beneden alle peil om zoiets te zeggen en Joske nu nog een trap na te geven![]()
edit de eerste van mij heb je

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
Simone
- Zeer actief
Als je een boemerang verkeert gooit, komt 'ie nooit meer terug en kan je hem vaak ook niet meer terugvinden. Jammer dat jij niet "gooibaar" bent.boemerang schreef:zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pbAri@ne schreef:Ja, en jij niet.boemerang schreef:jij hebt mensen kennisShibby schreef: Maakt geen donder uit wat een ander zegt, zo'n ongelooflijke lage, gemene, misselijkmakende, ziek-in-je-hoofd-zijnde, smerige kutopmerking maak je gewoon niet.
Walgelijk mens
Het is echt beneden alle peil om zoiets te zeggen en Joske nu nog een trap na te geven![]()
Laatst gewijzigd door Simone op 12 sep 2007 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ari@ne
- boemerang
- Zeer actief
boemerang was nog niet weg ik heb ook een pb jou richting in gegooidKatrien schreef:Als je een boemerang verkeert gooit, komt 'ie nooit meer terug en kan je hem vaak ook niet meer terugvinden. Jammer dat jij niet "gooibaar" bent.boemerang schreef:zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pbAri@ne schreef:Ja, en jij niet.boemerang schreef: jij hebt mensen kennis
die lukken gelukkig wel
nu mijn vraag aan een ieder die mij wat te zeggen hebben
doe het even via de pb
want eindelijk gaat er goede antwoorden komen waar de ts wat aan heeft
hopelijk laat een ieder via de pb dan wat tegen mij zeggen
maar geef advies naar de ts toe , want katrien wat voegt jou laatste zin toe
helemaal niks waar de ts wat aan heeft
groetjes boemerang

- boemerang
- Zeer actief
je mag het van mij openbaar zetten hoor , doe niet of je een eng pb bericht hebt gekregenAri@ne schreef:Wij gaan niets uitwisselen via pb en ik adviseer je dringend mij in de toekomst te verschonen van dit soort pb's Marianne.boemerang schreef:
zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pb
wat er staat is waarheid ariane niks meer en niks minder

-
Simone
- Zeer actief
Sorry boemerang, maar ook dat is je niet gelukt.boemerang schreef:boemerang was nog niet weg ik heb ook een pb jou richting in gegooidKatrien schreef:Als je een boemerang verkeert gooit, komt 'ie nooit meer terug en kan je hem vaak ook niet meer terugvinden. Jammer dat jij niet "gooibaar" bent.boemerang schreef:zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pbAri@ne schreef: Ja, en jij niet.
die lukken gelukkig wel
doe het even via de pb
groetjes boemerang
-
Ari@ne
Ik maak geen pb's openbaar. Het enige wat ik van je vroeg is hiermee te kappen. Ben ik zo duidelijk?boemerang schreef:je mag het van mij openbaar zetten hoor , doe niet of je een eng pb bericht hebt gekregenAri@ne schreef:Wij gaan niets uitwisselen via pb en ik adviseer je dringend mij in de toekomst te verschonen van dit soort pb's Marianne.boemerang schreef:
- boemerang
- Zeer actief
was nog niet goed wakkerKatrien schreef:Sorry boemerang, maar ook dat is je niet gelukt.boemerang schreef:boemerang was nog niet weg ik heb ook een pb jou richting in gegooidKatrien schreef:Als je een boemerang verkeert gooit, komt 'ie nooit meer terug en kan je hem vaak ook niet meer terugvinden. Jammer dat jij niet "gooibaar" bent.boemerang schreef: zullen wij onze mensen kennis even uitwisselen via pb
die lukken gelukkig wel
doe het even via de pb
groetjes boemerang
maar nu wel , want je gaat het niet beantwoorden
Laatst gewijzigd door boemerang op 12 sep 2007 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- boemerang
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
waar mee mens een pb heb je gehad doe even normaal zegAri@ne schreef:Ik maak geen pb's openbaar. Het enige wat ik van je vroeg is hiermee te kappen. Ben ik zo duidelijk?boemerang schreef:je mag het van mij openbaar zetten hoor , doe niet of je een eng pb bericht hebt gekregenAri@ne schreef:Wij gaan niets uitwisselen via pb en ik adviseer je dringend mij in de toekomst te verschonen van dit soort pb's Marianne.boemerang schreef:
of wil je ze nu laten denken dat ik je stalk ,kom op arianne

-
moderatorteam
- Zeer actief
-
bellerosa
- geregistreerd lid
-
estelle
-
Bianca6
- Vaste gebruiker
Ik heb even een vraagje over dit gebeuren, sorry ik heb niet de hele topic gelezen dus misschien staat het antwoord er wel!
Dusty had dit dus vandaag ook voor het eerst en er hing me een dikke joekel uit, we schrokken ons te pletter voor zo'n klein hondje
Maar het duurde behoorlijk lang voor dat zijn piel weer naar binnen ging en hij kon geen stap zetten en stond echt heel zielig te kijken, dus doet het pijn? misschien wel een stomme vraag hoor........
Er lag trouwens ook een behoorlijke natte plek op de poef!
Dusty had dit dus vandaag ook voor het eerst en er hing me een dikke joekel uit, we schrokken ons te pletter voor zo'n klein hondje
Maar het duurde behoorlijk lang voor dat zijn piel weer naar binnen ging en hij kon geen stap zetten en stond echt heel zielig te kijken, dus doet het pijn? misschien wel een stomme vraag hoor........
Groetjes Bianca!

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik denk dat het geheel wel wat gevoelig isBianca6 schreef:Ik heb even een vraagje over dit gebeuren, sorry ik heb niet de hele topic gelezen dus misschien staat het antwoord er wel!
Dusty had dit dus vandaag ook voor het eerst en er hing me een dikke joekel uit, we schrokken ons te pletter voor zo'n klein hondje![]()
En als hij geen stap kan zetten zonder dat zijn hele hebben en houwen over de grond sleept voelt dat niet lekker.
-
Pak-de-bal
Re: Antwoord op jullie vragen :-))
bellerosa schreef:Hij jaagd zijn staart niet na, hij draait "gewoon" rondjes.
Zal nog eens naar de dierenarts gaan met hem, ben verhuisd en dus een andere dierenarts.
met die rondraaiende stabij was dit de diagnose,ranetje schreef:Een neurologisch probleem is lang niet altijd op te lossen met een operatie![]()
(Tenzij er een hersentumor aan ten grondslag ligt. Dan sta je voor andere beslissingen)
Ik snap ook niet, dat je nog steeds niet naar de da bent gegaan.
-
Pak-de-bal
Re: Antwoord op jullie vragen :-))
Maar je bent er wèl verantwoordelijk voor, want het is een levend wezen ....bellerosa schreef:Kijk je kan alles laten onderzoeken, maar als hij eventueel geopereerd zou moeten worden, wat zijn de risico`s , wat is de slagingskans?
heel toevallig viel mijn oog op deze zinHij kijkt ook een beetje scheel en loopt soms tegen spullen (meubels, deurstijl ect.) aan.
waarom ben je nog niet gegaan?????
Sorry hoor, maar ik snap niet dat je je huisdier zo laat lopen zonder dit als urgent te ervaren.
-
Bianca6
- Vaste gebruiker
Het hele zaakje ging ook idd moeilijk naar binnen, het heeft denk ik zo'n 5 a 10 minuten geduurd voordat alles weer op zijn plek zat.Inge O schreef:het kan ook zijn dat ze wel een flinke erectie krijgen, maar doordat de juiste prikkel er niet is niet tot een zaadlozing komen (die natte plek kan ook gewoon voorvocht zijn, dat is een behoorlijk volume bij een hond).Bianca6 schreef:Ik heb even een vraagje over dit gebeuren, sorry ik heb niet de hele topic gelezen dus misschien staat het antwoord er wel!
Dusty had dit dus vandaag ook voor het eerst en er hing me een dikke joekel uit, we schrokken ons te pletter voor zo'n klein hondje![]()
dan voelt een reu zich écht ongemakkelijk en is het ook wel pijnlijk, de erectie trekt dan niet zomaar weg en zijn hele zaakje kan zelfs in extreme gevallen moeilijk weer terug naar waar het thuishoort.
langer dan een kwartiertje (bij benadering hoor) mag het toch niet duren voor alles weer wat genormaliseerd is.
Groetjes Bianca!

-
Pak-de-bal