Volgens mij gewoon bij de da daar hadden de baasjes van de golden waar ik het eerder over had hem in ieder geval gehaaldMartijn schreef:Enig idee waar men zoiets koopt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dapper is overspannen...of niet?
Moderator: moderatorteam
-
tineke
- starfleet
- Erelid
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
tineke
dat zou best wel kunnen hoor ik spreek al over wat jaartjes geleden toen was het nog niet zo bekend als nu vastMoon schreef:Ik heb laatst DAP gekocht bij de dierenwinkel.tineke schreef:Volgens mij gewoon bij de da daar hadden de baasjes van de golden waar ik het eerder over had hem in ieder geval gehaaldMartijn schreef:Enig idee waar men zoiets koopt?
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
- Youp
- Zeer actief
Herkenbaar! Diesel deed ook een beetje vreemd toen Gwen net geboren was. Niet zo gek natuurlijk, het is ook een grote verandering.
Hij at veel gras, luisterde opeens extreem goed en was soms zonder aanleiding buiten adem
Op dat moment heb ik die dingen absoluut niet aan elkaar gelinkt.
Nu is Gwen alweer bijna 3 maanden en Diesel is weer gewoon Diesel. Lekker gek, ondeugend en vol energie! Heerlijk!
Ik denk dat je nu zo weinig mogelijk moet veranderen.
Hij at veel gras, luisterde opeens extreem goed en was soms zonder aanleiding buiten adem
Nu is Gwen alweer bijna 3 maanden en Diesel is weer gewoon Diesel. Lekker gek, ondeugend en vol energie! Heerlijk!
Ik denk dat je nu zo weinig mogelijk moet veranderen.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ach gos, ik wist ook niet dat dit bij honden kon gebeuren. Eens met mn voorgangers overigens... ik zou niet drastisch alles weer gaan veranderen... gewoon laten hoe het nu is, misschien met wat minder druk.
DAP heb ik gewoon bij de DA gehaald voor 1 van mn honden.
DAP heb ik gewoon bij de DA gehaald voor 1 van mn honden.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ik heb alleen je openingspost gelezen.
Rust Regelmaat en Rust, echt.
Zelf zou ik niets met medicatie of middeltjes gaan proberen, een hond is geweldig veerkrachtig, vooral mentaal
Rust Regelmaat en Rust, echt.
Zelf zou ik niets met medicatie of middeltjes gaan proberen, een hond is geweldig veerkrachtig, vooral mentaal
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Jaap*
- Zeer actief
Nog meer mosterd na de maaltijdInge O schreef:ja...juistMartijn schreef: En niet meer zo hard oefenen. Dat hoeft ook eigenlijk niet meer. Zo een paar keer in de week is genoeg getrain...niet drie keer per dag.![]()
.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
-
Suuz
- Zeer actief
Veel beter dan Bach & DapHij heeft een stok gesloopt en stiekum schapenpoep gesnoept.
Ik heb onlangs ook verplicht een paar ''pauze" dagen ingelast.. niks moet alles mag.
Voor zowel mij als de honden.
Er was hier ook nogal wat stress de laatste maanden en dat heeft direct weerslag op de honden.
Misty plaste bijvoorbeeld ook weer in huis nadat ze na 7 maanden eindelijk zindelijk was.
Regelmaat en rust terug gebracht en alles is weer redelijk ontspannen en Misty gaat alweer een paar dagen goed.
Hier werkt regelmaat en rust ook het beste, voor zowel de honden als mezelf
- Jaap*
- Zeer actief
- Mir@n
- Zeer actief
- Contacteer:
hi hi hi ik dus ook.... Dat kan ik ook wel een maandje of wat volhouden, maar daarna stort ik dus compleet in.Martijn schreef:Misschien werkt het hetzelfde als bij mij. Ik functioneer het allerbest als ik onder grote druk sta. Dan kan ik dingen die ik normaal niet voor elkaar krijg.Jaap* schreef:Als ik te snel ga moet ik te vaak een stapje terug, per saldo gaat (hier) kalm aan het snelstMartijn schreef:Mwoh..dat sneller geloof ik niet helemaal hoor.
Alleen hou ik het niet lang vol en komt er daarna een periode waarin ik buitengewoon weinig presteer.
Wel fijn dat je aan Dapper al merkt, dat hij het al minder stressvol vindt.
Mocht ik jullie nog 's tegenkomen, dan zal ik 'm platknuffelen (waar ie volgens mij helemaal niet van gediend is...
- Mir@n
- Zeer actief
- Contacteer:
Aangezien ik geen flauwe notie heb zelfs de provincie waarin jullie wonen (vermoeden wel, maar echt wetenMartijn schreef:Juist wel hoor. Dapper is een echte knuffelhond.Mir@n schreef: Wel fijn dat je aan Dapper al merkt, dat hij het al minder stressvol vindt.
Mocht ik jullie nog 's tegenkomen, dan zal ik 'm platknuffelen (waar ie volgens mij helemaal niet van gediend is...)
![]()
Ben je weleens hier in de buurt dan?
- Mir@n
- Zeer actief
- Contacteer: